Porsche 911 GT3 RS: 500 koní, ale bez manuálu

Porsche 911 GT3 RS: 500 koní, ale bez manuálu

Nová generace té nejostřejší 911 je stále ještě zahalena rouškou tajemství, ale sem tam nějaká informace vypluje na hladinu. Tentokrát unikly základní technické údaje včetně výbavy připravovaného auta. Data zveřejnil blog Axis of Oversteer na svém Twitteru.

Podle uniklých informací se nové Porsche 911 GT3 RS spolehne na atmosféricky plněný plochý šestiválec 4,0 l o výkonu rovných 500 koní a točivém momentu 460 Nm. Motor se bude točit do 8800 ot./min. a puristé asi budou zklamáni, že ani GT3 RS nedostane manuál. I v tomto případě bude vůz dodáván výhradně s převodovkou PDK.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Proti „obyčejné“ 911 GT3 bude mít model RS jinak naladěný podvozek a například vpředu bude rozchod kol větší o 36 mm. Změn se dočká nastavení elektrického posilovače řízení a rovněž aktivní natáčení zadní nápravy. Samozřejmostí tohoto ostrého Porsche je i adaptivní podvozek a systém vektorování točivého momentu.

Porsche 911 GT3 RS se bude opírat o 20" kola vpředu s pneumatikami 265/35 ZR20 a o 21" kola vzadu s pneumatikami 325/30 ZR21. Kola budou standardně vybavena centrální maticí. Účinnější budou i brzdy, Porsche nasadí kompozitové disky o průměru 380 mm vpředu i vzadu s šestipístkovými hliníkovými třmeny.

Potvrzeno: Obyčejná Porsche 911 dostanou šestiválec s turbem

Potvrzeno: Obyčejná Porsche 911 dostanou šestiválec s turbem

Vpředu bude karoserie širší o 50 mm, vzadu o 30 mm proti GT3 a pokud jde o snižování hmotnosti proti modelu GT3, tak předním kapota je z uhlíkových vláken, stejně tak přední blatníky. Střecha je hořčíková a z karbonu je i zadní víko motoru a přítlačné křídlo. Zadní blatníky jsou pak hliníkové.

Odlehčení se dočkala i skla. Boční okna a zadní okno jsou z plastu. Lehčí budou i skořepinové sedačky, ale věci jako klimatizaci model 911 GT3 RS dostane.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků