Porsche 911 GT3 RS 2010: Nordschleife za 7:33

21 komentářů

Radek Ondrášík
29. října • 9:31

Ze japonci podvadi o tom uz dnes vi kazdy. Taji zavady, podvadi na okruzich apod. Takze at Porsche prejde na jejich hru. At pridaji par kobyl na vykonu, nahodi zavodni gumy a hura na vec. Tech par sekund pak taky stahnou...

petr
29. října • 13:20

To se hold japonci naučili od soudruhů z německa, kteří taky tají vady, podvádí v crashtestech (viz. crashtesty čínských aut, které nebyli určeny pro Evropu) nebo podvádí v testech (viz. kauza Dacie Logan) :-P

Radek Ondrášík
29. října • 15:23

No na japonce v tajeni zavad nikdo nema. Afera u Mitsubishi vyvrcholila, kdyz sli z vedeni seden, u Toyoty to taky vypada podobne, takze v tajeni konstrukcnich zavad realne vedou japoncici..

petr
29. října • 15:25

To jen ukazuje kde mají schopnější policii :-P

killerhammer
31. října • 17:56

gt-r serie viacero tych luxusnych automobiliek :-D
lebo to auto kupis za 85k eur a kludne pozavodi uplnu spicku europskych supersportov, ktorych cena je uplne niekde inde B-]

Zelí
29. října • 10:04

Ona sériová 911 taky nedá NS pod 8 minut.

Radek Ondrášík
29. října • 10:17

GT3 neni seriova? On je problem v tom, ze ten Nissan to otestoval ve verzi, jakou nelze proste koupit. Samo, kazdy si muze strcit slicky na auto, ale pak to postrada vyznam takoveto upravy.

Toper
29. října • 10:51

A v čem se ta verze GT-R lišila od série?

Radek Ondrášík
29. října • 11:01

:)uz jenom pouziti semi slicku vuzi klasickym pneu udela na NS dobrych 7-8 s ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
29. října • 11:22

Lišila se tedy pouze slicky?

Radek Ondrášík
29. října • 11:42

"pouze" - to myslim staci k tomu, abychom dale neresili diskusi.

Toper
29. října • 12:01

Jenže já jsem se tu chtěl dozvědět něco víc...
Ne jen velkohubé prohlášení o nesériovém monstrGT-R.
Už jsem si představoval jiný SW, laděné díly v motoru apod. A ony to jsou "pouze" slicky...

petr
29. října • 13:34

Porsche tvrdí, že Nissan použil polozávodní pneu plněné dusíkem a 102 oktanové palivo. Nissan zase tvrdí, že použil běžné palivo i pneu. Prostě na a vyber si ;-)
Takže tvrzení o těch pneu jsou zatím nepodložené kecy od Porsche.

Radek.
31. října • 0:09

Heh... dusík má dneska v gumách napumpovaný za dvacku kdejaká felda! A že použili lepší palivo než "vodou u pumpy zdarma nastavovaný" ruský benzín (kolik z Vás závodníků se v diskusích camrá že pod předražených 98-100okt od Shellu byste nešli?)... Něco lepšího by nebylo? Třeba že z interiéru vytrhali sedačky, koberečky i budíky, ze světel vyšroubovali žárovky a z motorového motoru zlý japonec brutálním způsobem vyhnal spořádanou rodinku křečků?
Sorry, ale považovat zrovna tohle za "nesériové úpravy" při pokusu o rekord může leda magor...

Radek Ondrášík
29. října • 14:54

Jenze netovarni testy zajely presne ty same casy jako tovarna na semislickach a upravach, o jakych se spekulovalo. Vuz ze salonu mel ten cas o nejakych 6-7 s horsi. Takze jaka nahoda, ze...

petr
29. října • 15:24

Řidič ze Sport Auto zajel ten okruh v Porsche 911 GT3 RS za 7:47, řidič z Motor Magazine za 7:43. Rozdíl 4 vteřiny, takže kdo z nich podváděl ? ;-)
Nebo test Lamborghini Murcielago LP640, řidič Sport Auta to na sportovních pneu zvládl za 7:47 a řidič Lamborghini Autobild to zvládl za 7:40. Rozdíl 7 vteřin. Kdo z nich podváděl ?Jinak časy Nissanu GT-R:
7:38 - řidič Sport Auta 8/2009 - pneu Dunlop
7:29 - řidič Nissanu (modelový rok 2009)
Proti tomu Porsche protestovalo, tak ten okruh zajel Nissan s GT-R modelový rok 2010 (vyšší výkon a další úpravy) na runflat Dunlopech a to za 7:26.70, čímž nasral Porsche ještě víc :-DKdyž kouku na časy Sport Auta u Porsche a Lamborghini, tak ten rozdíl připadá na vrub řidiče.

Ronick
30. října • 6:49

Jenže to nevysvětlíš troubelínům, kteří si nedokážou připustit skutečnost, že by mohl být někdo lepší, než jejich vysněnec. A vovovovotom to je ;-)

Radek Ondrášík
30. října • 12:58

Ano, kazdy kdo neni slepy, tak je automaticky zazrany fanda nejake trapne znacky. Mi je uprimne burt, zda vyhraje Porsche, Nissan, nebo zda nekdo podvadi nebo ne. Spise se tim bavim, jak kvuli par sekundam dokazou automobilky krasne lhat jako male decka. Chapu, ze to nekteri na te, ci one strane nedavaji, ale to je jejich boj.

Ronick
30. října • 13:54

To určitě ne, ale naběhl sis sám, když jsi začal hned někoho osočovat bez jakýchkoli důkazů. I mně je volný, jestli je to Porsche, Nissan nebo kdokoli jinej, akorát to osočování sis mohl odpustit.

Radek Ondrášík
30. října • 14:32

bez jakych dukazu? dyt svedku je na to vice nez dost.

Ronick
30. října • 19:00

Já vím Bohumile. Svědků je i na druhé straně. V čele s Youtube :-P

Doporučujeme

Články odjinud