Porsche 911 GT3 oficiálně: Bez turba, s manuálem a s řevem v 9000 otáčkách

10 komentářů

Michal
17. února • 14:00

Skorepiny, karbon brzdy, klec a manuál. 10 let se budeš vozit a pak v této specifikaci případně střeliš s nejhůř min. Ztrátou

Asd
17. února • 16:42

Nechci ti brát iluze, ale za 10 let si to auto provozními náklady koupíš ještě jednou.

Ondráš
17. února • 7:40

Jediné, co bych beze zbytku využil je zvuk motoru na 1. a 2. rychlostní stupeň ....
Ostatní je diametrálně nad moje řidičské schopnosti :-)Ale stejně bych ho chtěl a kacířsky říkám s automatem...

goes
16. února • 18:46

Kdyz se chce tak ta dynamika jde... fajn auto pro mne vlastnostmi nevyuzitelne ja bych spise uzil benefity turba...

Adam
16. února • 21:38

Je to prostě sportovní legenda

Chacha
16. února • 17:58

Pokání Porsche za všechny ty Cayenny a Taycany. Budiž ti odpuštěno.

veritas
16. února • 17:09

Neni to spatne, ale Lexus LFA a jeho atmosferu to proste neprekona,to uz nic neprekona.
Kazdopadne velke uznani za cistou atmo s manualem. Je videt,ze Porsche si zakazniku vazi a vyslyseli prosby a narky.
Az se Porsche zase osamostatni,bude jeste lepe. Zadne stupidni BEV nesmysly .

stealth01
16. února • 19:26

No jistě, co jiného, než LFA... To je takový vůl... :)

Cvt
16. února • 18:32

LFA ovšem nemá manuál. Takže spis plichta. Byla by to těžká volba.

stealth01
16. února • 19:40

Tomu trollovi není potřeba odpovídat. Smíchat LFA a GT3 může opravdu jen idiot. LFA je úplně jiné auto, za úplně jiné peníze, nevyrábí se a jediná věc, která je oběma autům společná je to, že má atmosféru.
Dneska už nabízí z německých značek atmosferické motory jen Porsche a Audi. Bohužel...

Doporučujeme

Články odjinud