Skorepiny, karbon brzdy, klec a manuál. 10 let se budeš vozit a pak v této specifikaci případně střeliš s nejhůř min. Ztrátou
Nechci ti brát iluze, ale za 10 let si to auto provozními náklady koupíš ještě jednou.
Jediné, co bych beze zbytku využil je zvuk motoru na 1. a 2. rychlostní stupeň ....Ostatní je diametrálně nad moje řidičské schopnosti :-)Ale stejně bych ho chtěl a kacířsky říkám s automatem...
Kdyz se chce tak ta dynamika jde... fajn auto pro mne vlastnostmi nevyuzitelne ja bych spise uzil benefity turba...
Je to prostě sportovní legenda
Pokání Porsche za všechny ty Cayenny a Taycany. Budiž ti odpuštěno.
Neni to spatne, ale Lexus LFA a jeho atmosferu to proste neprekona,to uz nic neprekona. Kazdopadne velke uznani za cistou atmo s manualem. Je videt,ze Porsche si zakazniku vazi a vyslyseli prosby a narky. Az se Porsche zase osamostatni,bude jeste lepe. Zadne stupidni BEV nesmysly .
No jistě, co jiného, než LFA... To je takový vůl... :)
LFA ovšem nemá manuál. Takže spis plichta. Byla by to těžká volba.
Tomu trollovi není potřeba odpovídat. Smíchat LFA a GT3 může opravdu jen idiot. LFA je úplně jiné auto, za úplně jiné peníze, nevyrábí se a jediná věc, která je oběma autům společná je to, že má atmosféru.Dneska už nabízí z německých značek atmosferické motory jen Porsche a Audi. Bohužel...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.