Porsche 911 GT2 RS již má svůj webový konfigurátor

Dlouho se zdálo, že Porsche 911 GT2 RS je leda blouzněním pár nadšených snílků, ale věci vzaly v posledních týdnech rychlý spád. Nejprve uniklo prvních pár fotografií a informací, pak další a další a nakonec se z toho všeho vyklubalo oficiální představení, které jsme vám se všemi dostupnými fotografiemi a videy naservírovali včera.

Porsche tím ale určitě neřeklo poslední slovo a pokračuje i nadále v informační ofenzívě. Nejnovějším přírůstkem do palety materiálů k GT2 RS je online webový konfigurátor, kde si můžete složit již i tento vůz dle vlastního gusta.

Pravda, až tak mnoho zvláštních možností na výběr zde není, ale nějaké přece jen - volit lze ze čtyřech dostupných barev karoserie, dvou barev kol, k dispozici jsou třeba i odlehčená přední světla či ta zadní s čirým překrytím. V případě interiéru zaujme možnost výběru z trojice sedadel v kombinaci s tří- nebo šestibodovými pásy, slabší nátury si mohou připlatit za eliminaci „Club sports” paketu, který vůz zbaví vnitřního rámu nebo hasícího přístroje. Naopak puristé mohou sáhnout po příplatkové eliminaci těžké a na okruhu jistě zbytečné automatické klimatizace či též příplatkovém li-ion akumulátoru, jež ušetří dalších 10 kg hmotnosti (představili jsme vám jej zde, stojí jedním slovem „raketu”).

Odhalovat taje online konfigurátoru ostatně můžete sami, spustit jej lze zde, stačí vybrat model 911 a poslední uváděný typ GT2 RS.

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 GT2 RS: je libo třeba nápaditou kombinaci černé a černé?
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků