Porsche 911 GT2 RS je realitou, máme první fotografii z prezentace

16 komentářů

doombukurest
4. května • 21:45

osobne si myslim ze spec V tomu ukaze lampy....aspon an ringu

nastycrew52
4. května • 21:58

chachacha, tak to jses as hodne neznalej, nebot nissan nikdy cas specV na ringu nezverejni, protoze se suska, ze je pomalejsi nez vychozi GT-R, takze jde jen o predrazenou babovku

doombukurest
4. května • 22:04

velmi sa mi nechce verit \e v apec bude pomalsi....

JirkaSnake
4. května • 12:02

mno ještě aby nebylo nepší, neznam sice všechny parametry nazpaměť ale Carrera GT má dost podobnej výkon a s desetiválcem určitě bude váhou někde jinde. Ale koho zajímaj čísla když se v tom ani nesveze :-(

Shimi
4. května • 12:35

OT" Ale koho zajímaj čísla když se v tom ani nesveze " - Přesně tak. Já se vždycky nejvíc bavím, když tady mladí kluci virtuálně rozebíraj jak jedno 450k auto natrhne prdel a zadupe do země druhý 400k. Dočteš se o všech jejich vlastnostech na silnici, na okruhu, o všech pozitivech a negativech, apod. Jenže problém je, že je to všechno jen virtuální. Kdybych jednoho z těch klučinů posadil do blbé MX-5 s 2.0 a ukázal jim, co to auto umí, tak by si stříkli do textilu. Natož je posadit do 400k káry, by nevěděli ani jak se jmenujou. Jen tak pro info by mě zajímalo kolik % tvoří z řidičské základny u nás lidí, co mají auto s 200k a více.

realita bez maskovani
4. května • 14:50

kdyby lide nemohli snit, co by meli delat? naopak pokladam podobne diskuse za plodne uz proto, ze mnohe lidi to motivuje k tomu, aby neco delali a dosahli toho...

Shimi
4. května • 18:25

Špatně si to pochopil. Tady se nejedná o nějaký snění, ale o to, že to vydávají za reálný fakt. Já to řeknu jinak. Spousta lidí kecá o něčem o čem nemá v reálu ani páru. Úplně nej diskuze jsou kolem Imprez a Lancerů, ty nemaj konkurenci. Věřím, že drtivá většina to auto viděla akorát na obrázku, natož v něm jela a dostala ho na limit.P.S.: Něco jako 7l komb. spotřeba u 2.0T ;-)

Bořek Hudák (bhudak)
4. května • 18:39

7L u moderního ne-Opel turbo benzínu mi příjde celkem reálný :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
4. května • 19:01

7l u moderní ne-Opel 2.0T ti přijde reálný? A u který? Ono jich totiž zase tolik není.P.S.: A ten jazyk si nech na mladou ;-)

Bořek Hudák (bhudak)
4. května • 19:53

Vyzkoušej nový GTI ;-)

Shimi
4. května • 20:23

Raději ne, výrobce udává 7.3 a já bych nerad udělal z inženýrů od VW pitomce, že to v tý laboratoři za ideálních podmínek blbě změřili :-D Spíš se zkusím dostat k 8, to už by teoreticky mohlo klapnout. Ale budou to muka, než tu nádrž touhle eko-teror jízdou vyjedu.

Pitek3
4. května • 20:21

S 2.0T se na 7l dostaneš,ale budeš jezdit jak pos... a to si takovej motor nemusíš kupovat. Kamarád ho má v A4 a má kombinovanou tak 8,5-9.

MShaky
4. května • 14:02

Souhlas;-) ...spis jde o zajimavost, ale dohadovat se jak 450k natrhne p*del 400k tk to je opravdu blbost.
1. Sveze se v tom jen minimum lidi.
2. 200k a vice u nas bude mit tak 1z1000 vzhledem k tomu jk jsou u nas popularni diesely.
3. A ano je to vse virtualni, bcs kazdemu vyhovuje jine auto.

Petr
4. května • 13:57

Ty máš MX5? Odkud seš? Mám taky NC :-)

Shimi
4. května • 14:08

Ne ne, nemám MX-5ku. Tu jsem uvedl jen jako příklad auta, které sice nemá 400k, ale zažije se v něm spousta legrace. Já mám momentálně Corsu GSi 1.6T.

R.EE
4. května • 11:27

:-) parada, z toho mam opravdu radost

Doporučujeme

Články odjinud