Porsche 911 GT2 RS je realitou, máme první fotografii z prezentace

Pokud se vám Porsche 911 GT2 s hmotností 1 440 kg a 530 koňmi na zadní nápravě zdá být už hodně ostrým náčiním, je čas si „přeštelovat” měřítka. Automobilka totiž přichystala, vůbec poprvé ve své historii, RS verzi tohoto modelu, která bude podle všeho ještě mnohem ostřejší.

Je to vlastně tak trochu překvapení, protože i když spekulace na toto téma proběhly i tiskem, vesměs se špionážní fotografie maskované GT2 považovaly pouze za snímky chystané faceliftované verze. Ve světle nejnovější informací se ale zdá, že Porsche na Nordschleife neladilo jen pár aerodynamických úprav, ale kompletně přepracovaný vůz.

Pánové z fóra TeamSpeed.com totiž nechali vrhnout světlo světa na první snímek 911 GT2 RS z její prezentace pro významné zákazníky automobilky. Fotografie naznačuje celou řadu úprav na bázi uhlíkových vláken, ale především dosvědčuje, že představení GT2 RS je skutečně na spadnutí.

Zajímavější jsou ale informace, které únik fotografií provázejí. Vůz by totiž měl disponovat následujícími parametry, které zkrátka berou dech:

  • snížení hmotnosti o 90 kg (1 350 kg)
  • výkon 620 koní
  • zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 s
  • zrychlení z 0 na 200 km/h pod 10 s
  • zrychlení z 0 na 300 km/h pod 25 s
  • čas na Severní smyčce Nürburgringu pod 7:22

Pokud se tyto zprávy ukážou být skutečnými, pak by šlo o nejrychlejší Porsche vůbec, rychlejší než  Carrera GT.

Vůz by měl být vyroben v limitované edici čítající pouze 300 kusů a cenovka bude jistě pěkně tučná. Oficiální premiéra pro tisk je prý plánována na 14. května - uvidíme, zda Porsche do té doby udrží vše pod pokličkou...

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 GT2 RS je realitou
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků