Porsche 911 GT2 RS je realitou, máme první fotografii z prezentace

Pokud se vám Porsche 911 GT2 s hmotností 1 440 kg a 530 koňmi na zadní nápravě zdá být už hodně ostrým náčiním, je čas si „přeštelovat” měřítka. Automobilka totiž přichystala, vůbec poprvé ve své historii, RS verzi tohoto modelu, která bude podle všeho ještě mnohem ostřejší.

Je to vlastně tak trochu překvapení, protože i když spekulace na toto téma proběhly i tiskem, vesměs se špionážní fotografie maskované GT2 považovaly pouze za snímky chystané faceliftované verze. Ve světle nejnovější informací se ale zdá, že Porsche na Nordschleife neladilo jen pár aerodynamických úprav, ale kompletně přepracovaný vůz.

Pánové z fóra TeamSpeed.com totiž nechali vrhnout světlo světa na první snímek 911 GT2 RS z její prezentace pro významné zákazníky automobilky. Fotografie naznačuje celou řadu úprav na bázi uhlíkových vláken, ale především dosvědčuje, že představení GT2 RS je skutečně na spadnutí.

Zajímavější jsou ale informace, které únik fotografií provázejí. Vůz by totiž měl disponovat následujícími parametry, které zkrátka berou dech:

  • snížení hmotnosti o 90 kg (1 350 kg)
  • výkon 620 koní
  • zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 s
  • zrychlení z 0 na 200 km/h pod 10 s
  • zrychlení z 0 na 300 km/h pod 25 s
  • čas na Severní smyčce Nürburgringu pod 7:22

Pokud se tyto zprávy ukážou být skutečnými, pak by šlo o nejrychlejší Porsche vůbec, rychlejší než  Carrera GT.

Vůz by měl být vyroben v limitované edici čítající pouze 300 kusů a cenovka bude jistě pěkně tučná. Oficiální premiéra pro tisk je prý plánována na 14. května - uvidíme, zda Porsche do té doby udrží vše pod pokličkou...

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 GT2 RS je realitou
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků