Zajímalo by mne, za kolik by to měly současné špičkové (Ferrari, McLaren, BMW) monoposty F1...
Vy se furt snazite Veyrona porovnavat s neporovnatelnym. To neni auto na okruhy, ale ultra rychly GT.Taky nemuzu pochopit, jak ste mohli napsat, ze Porsche GT2 je jeste dost civilni. To muzete rict o turbu, ale ne o GT2. To je auto postaveny na okruhy......
Sice jsem výbavu GT2 nestudoval, ale celkem pochybuju že by mu chyběla klima, radio atd., takže je podle mě taky ještě dost "civilní".
Klimu muzes mit i v GT3 RS. I v Carrere GT, Zonde a Koenigseggu....O Veyronu ani nemluve. Jasne neni to ryze okruhove auto jako napr. Lotus 2-Eleven, ale je to auto na okruhy a hlavne pro dobry ridice.
Jistě proč ne. Že je pro dobrý řidiče o tom nepochybuji.
Je vidět že nejenom kW rozhodují (i když netvrdím, že GT 2 jich má málo), jde i o to jak a kde sou uložené. Boxery zjevně mají svůj smysl pro jízdu a kdo je umí využít dosahuje o krůček dál, než přemotorovaná konkurence.
chjo, nez si na nej vydelam, tak bude stary :( ... doufam, ze porse bude porad stejne dobry, ze bude porad benzin, a ze ekologove nezakazou takovyhle auta v budoucnu ... z toho mam nejvetsi strach ...
Tady pekne videt jak je na tom vejronek.... tezka mrcha to je :))Da se nekde najit za kolik to zajedou i jine vozy ?
No on taky Veyron nebyl stavěn s cílem soutěžit s GT2 na okruhu, je třeba srovnávat srovnatelné...............:-)
Jo, to mě překvapilo. Ale je otázka, kdo ho řídil. Porsche obvykle "vodí" Walter Röhrl a tomu se vyrovná málokdo... A na Nürburgringu je zkušenost řidiče k nezaplacení.
No to je pravda. Walter je Walter, ale aj tak je tu jasne, ze vysoka hmotnost Veyrona je tu poznat. Samotny vykon nie je vsetko, aj ked u Veyrona je impozantny. Proste to nie je auto stavane na okruhy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.