Porsche 911 dostalo už i nový pohon všech kol a verzi Targa

Základní technika faceliftovaných modelů se oproti zadokolkám nijak nemění. I u čtyřkolek má motor výkon zvýšený o 20 koní.

Jak se dalo čekat, facelift Porsche 911 se dotkl i verzí s pohonem všech kol Targa 4, Carrera 4 a Carrera 4S. Jak už je u verze s pohonem všech kol typické, mají výraznou světelnou linku mezi zadními světly a také o 44 mm širší boky než standardní model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faceliftu se samozřejmě dočkaly i verze Targa 4 a Carrera 4. Systém pohonu všech kol má nový mechanismus připojování přední nápravy

Model 911 Targa 4 je k dostání výhradně s novým pohonem všech kol, stejně jako u minulé generace. Jinak se vlastně základní technika faceliftovaných modelů proti zadokolkám nijak nemění. Pod zadním panelem s aktivním spoilerem je nový downsizovaný přeplňovaný šestiválec 3,0 l ve dvou stupních naladění.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Stejně jako u dříve představených zadokolek, i u čtyřkolek má motor proti atmosférickému předchůdci výkon zvýšený o 20 koní. Točivý moment povyrostl o 60 Nm a posunul se do nižších otáček. Porsche zatím neuvádí, jestli bude pro modely Targa 4 a Carrera 4/4S k dispozici i manuální převodovka. Pokud jde o dynamiku, tak Carrera 4S vybavená paketem Sport Chrono zvládne sprint na 100 km/h za 3,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou je ovladač jízdních režimů umístěný přímo na volantu, to se teď dostává do módy. Verze Targa 4 má opět komplikované skládání centrálního střešního panelu

Pohon všech kol upět funguje tak, že po většinu času je Porsche zadokolka, ale v případě potřeby se připojuje přední náprava. Nyní je systém ovládaný elektrohydraulicky. Novinkou je také ovladač na volantu, kterým si může řidič měnit přednastavené jízdní režimy. Adaptivní podvozek PASM je v základní výbavě.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků