Porsche 911 dostalo už i nový pohon všech kol a verzi Targa

Základní technika faceliftovaných modelů se oproti zadokolkám nijak nemění. I u čtyřkolek má motor výkon zvýšený o 20 koní.

Jak se dalo čekat, facelift Porsche 911 se dotkl i verzí s pohonem všech kol Targa 4, Carrera 4 a Carrera 4S. Jak už je u verze s pohonem všech kol typické, mají výraznou světelnou linku mezi zadními světly a také o 44 mm širší boky než standardní model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faceliftu se samozřejmě dočkaly i verze Targa 4 a Carrera 4. Systém pohonu všech kol má nový mechanismus připojování přední nápravy

Model 911 Targa 4 je k dostání výhradně s novým pohonem všech kol, stejně jako u minulé generace. Jinak se vlastně základní technika faceliftovaných modelů proti zadokolkám nijak nemění. Pod zadním panelem s aktivním spoilerem je nový downsizovaný přeplňovaný šestiválec 3,0 l ve dvou stupních naladění.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Stejně jako u dříve představených zadokolek, i u čtyřkolek má motor proti atmosférickému předchůdci výkon zvýšený o 20 koní. Točivý moment povyrostl o 60 Nm a posunul se do nižších otáček. Porsche zatím neuvádí, jestli bude pro modely Targa 4 a Carrera 4/4S k dispozici i manuální převodovka. Pokud jde o dynamiku, tak Carrera 4S vybavená paketem Sport Chrono zvládne sprint na 100 km/h za 3,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou je ovladač jízdních režimů umístěný přímo na volantu, to se teď dostává do módy. Verze Targa 4 má opět komplikované skládání centrálního střešního panelu

Pohon všech kol upět funguje tak, že po většinu času je Porsche zadokolka, ale v případě potřeby se připojuje přední náprava. Nyní je systém ovládaný elektrohydraulicky. Novinkou je také ovladač na volantu, kterým si může řidič měnit přednastavené jízdní režimy. Adaptivní podvozek PASM je v základní výbavě.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků