Porsche 911 dostalo už i nový pohon všech kol a verzi Targa

Základní technika faceliftovaných modelů se oproti zadokolkám nijak nemění. I u čtyřkolek má motor výkon zvýšený o 20 koní.

Jak se dalo čekat, facelift Porsche 911 se dotkl i verzí s pohonem všech kol Targa 4, Carrera 4 a Carrera 4S. Jak už je u verze s pohonem všech kol typické, mají výraznou světelnou linku mezi zadními světly a také o 44 mm širší boky než standardní model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faceliftu se samozřejmě dočkaly i verze Targa 4 a Carrera 4. Systém pohonu všech kol má nový mechanismus připojování přední nápravy

Model 911 Targa 4 je k dostání výhradně s novým pohonem všech kol, stejně jako u minulé generace. Jinak se vlastně základní technika faceliftovaných modelů proti zadokolkám nijak nemění. Pod zadním panelem s aktivním spoilerem je nový downsizovaný přeplňovaný šestiválec 3,0 l ve dvou stupních naladění.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Stejně jako u dříve představených zadokolek, i u čtyřkolek má motor proti atmosférickému předchůdci výkon zvýšený o 20 koní. Točivý moment povyrostl o 60 Nm a posunul se do nižších otáček. Porsche zatím neuvádí, jestli bude pro modely Targa 4 a Carrera 4/4S k dispozici i manuální převodovka. Pokud jde o dynamiku, tak Carrera 4S vybavená paketem Sport Chrono zvládne sprint na 100 km/h za 3,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou je ovladač jízdních režimů umístěný přímo na volantu, to se teď dostává do módy. Verze Targa 4 má opět komplikované skládání centrálního střešního panelu

Pohon všech kol upět funguje tak, že po většinu času je Porsche zadokolka, ale v případě potřeby se připojuje přední náprava. Nyní je systém ovládaný elektrohydraulicky. Novinkou je také ovladač na volantu, kterým si může řidič měnit přednastavené jízdní režimy. Adaptivní podvozek PASM je v základní výbavě.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků