Porsche 911 čeká již za rok facelift

Přestože Porsche plánuje oživit nynější generaci Porsche 911 (997) až za rok, již nyní zveřejnila, jaké zásadní změny mohou zákazníci čekat.

Když přeskočíme stylingové proměny, které budou určitě jen velmi decentní a zaměříme se na techniku, máme se na co těšit.

První velkou inovací bude nasazení zcela nového automatu. Půjde o přepracovanou automatickou dvuspojkovou převodovku DSG, která bude schopna přenášet vyšší točivý moment než 350 Nm. Změněny se dotknou také rychlosti řazení a podřazování, protože u těchto vozů jsou současné časy příliš dlouhé. Nová logika a změny v komponentech se postarají o rychlejší podřazování i o více rychlostních stupňů a převodovka navíc umožní podřazení a zařazení i v situacích, kdy to DSG v současných vozech Volkswagenu neumožní.

Mimo tuto zásadní změnu se dočkají inovací i motory, které, jak to již bývá, dostanou větší porci výkonu. K tomu pomůže hlavně nasazení přímého vstřikování paliva do plochých šestiválců, které Porsche slibuje již delší dobu. Základní Porsche by tak mělo posílit o zhruba 30 koní a vrcholné Turbo by mělo konečně přesáhnout magických 500 plnokrevníků.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků