Porsche 911 čeká již za rok facelift

Přestože Porsche plánuje oživit nynější generaci Porsche 911 (997) až za rok, již nyní zveřejnila, jaké zásadní změny mohou zákazníci čekat.

Když přeskočíme stylingové proměny, které budou určitě jen velmi decentní a zaměříme se na techniku, máme se na co těšit.

První velkou inovací bude nasazení zcela nového automatu. Půjde o přepracovanou automatickou dvuspojkovou převodovku DSG, která bude schopna přenášet vyšší točivý moment než 350 Nm. Změněny se dotknou také rychlosti řazení a podřazování, protože u těchto vozů jsou současné časy příliš dlouhé. Nová logika a změny v komponentech se postarají o rychlejší podřazování i o více rychlostních stupňů a převodovka navíc umožní podřazení a zařazení i v situacích, kdy to DSG v současných vozech Volkswagenu neumožní.

Mimo tuto zásadní změnu se dočkají inovací i motory, které, jak to již bývá, dostanou větší porci výkonu. K tomu pomůže hlavně nasazení přímého vstřikování paliva do plochých šestiválců, které Porsche slibuje již delší dobu. Základní Porsche by tak mělo posílit o zhruba 30 koní a vrcholné Turbo by mělo konečně přesáhnout magických 500 plnokrevníků.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků