Porsche 911 Carrera S: designérský zázrak? Jistě

9 komentářů

gulas
3. února • 2:24

paneboze, vzdyt vsechny 911 vypadaji stejne, prej kompletne novy desing xD to me hodne pobavilo

Zelí
5. února • 15:55

Ten design se mění jen v takových malých skocích, aby neměl nikdo pochybnost, že je to stále 911. Když ale srovnáš 911 z první série a tuhle poslední, tak je tam rozdíl hodně velký.
Jinak je to samozřejmě kompletně předělané auto a na kastli není s předchozí verzí nic shodného, takže tvrzení kompletně nový design je v něčem pravdivý.

jandaxx
3. února • 6:37

V tom je právě její kouzlo. Každá generace vypadá dokonaleji a moderněji a přece je na první pohled jasné, že je to P 911. Tvar auta je dokonalý.

Jaroslav  Matějka
30. ledna • 22:51 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Díky za upozornění, opraveno... Ta věta zněla původně jinak, ve finále se tam pak vloudila chyba :-O ... Co se týká poznámky, proč článek o designu. A proč příště další... No prostě proto, že si myslíme, že tak výjimečné auto si větší pozornost zaslouží...

M.
4. února • 15:00

Kdyz uz jsme u chyb, ja bych teda nenapsal ani "Novy Porsche..."

Antiautomat
31. ledna • 12:17

urcite ano, to auto je jedinecne. Odhliadnuc od designerskeho omylu par rokov dozadu (vtedy to malo tie prapodivne predne svetla), je to krasna kara.
Problem je ale v tom, ze uz nam nie je ten klasicky dobre znamy chraplavy vzduchom chladeny motor. Ten mal zvuk niekde uplne inde ako ten sucasny vodnik a to je skoda.
Inak do garaze KEDYKOLVEK, najlepsie na kazdy den jeden a v inej farbe :-)

jandaxx
31. ledna • 7:31

Velmi výrazný posun je, že pan šéfredaktor vstupuje do diskuze a reaguje na kritiku čtenářů. To je dobře a jen tak dál. Jinak devětsetjedenáctka je ikona, která si sérii článků opravdu zaslouží. Je to nejuniverzálnější sportovní auto novodobé historie. Dá se s ním každý den jezdit do práce bez většího omezení, o víkendu zajet na okruh či protáhnout po oblíbené okresce a v zimě například na lyže. Kdybych se rozhodoval, jaké sportovní auto bez ohledu na investovanou částku si pořídit, byla by devětsetjedenáctka jasná volba. Navzdory tomu, že lze koupit auta silnější, rychlejší. Mix designu, jízdních vlastností a jeho celkové aury je neodolatelný.

Vana666
1. února • 8:39

Tak k ježdění na lyže bych preferoval úplně jinou techniku, ale zajet se dá samozřejmě i s tímhle. Ovšem co se týká designu kloubouk dolů, mezi automobilové klenoty patří plným právem

Marteen
30. ledna • 21:41

A čo tým chcel autor povedať? Ak pominiem gramatické chyby ("Při pohledu zpředu mě nejvíce zaujali tradiční doširoka roztažené a výrazné přední blatníky." - to by som česky nenapísal ani ja) a faktické hlúposti (v interiéri všetko pri starom?), potom predovšetkým nechápem, prečo venuje samostatný článok dizajnu, ktorý sa zmenil úplne minimálne a delí jedno téma na X článkov? To neviete napísať naraz?

Doporučujeme

Články odjinud