Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Nejnovější vydání Porsche 911 Carrera S osazené přeplňovaným motorem jsme si už podrobně představili v klasickém redakčním testu. Dnes ještě přidáme malý bonus v podobě dvou videí. Jedno ukazuje ostrou akceleraci z klidu až tam, kam to délka letištní plochy dovolila. Druhé vám dá lepší představu o tom, jak u toho přeplňovaná 911 zní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Pokud jste náhodou nečetli test, ve kterém najdete také kompletní měření dynamiky s přesnými hodnotami, pak jen stručně připomeneme, že testovaná verze S vykázala i díky systému Launch Control v průměru čas zrychlení na 100 km/h za 4,11 s. Necelých 14 sekund po startu už letí německé kupé přes 200 km/h a s velkým elánem pokračuje dále. Bohužel letištní plocha neumožnila více než 260 km/h. Nicméně i to celkem jasně ukazuje, jak strašně rychlé nové Porsche 911 Carrera S je.

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

V druhém videu si můžete poslechnout zvuk nového přeplňovaného šestiválce. Mimochodem testovaný exemplář dostal sportovní výfuk s elektronicky ovládanými klapkami. Na videu je k poslechu hlasitější nastavení. I když se Porsche snažilo, právě zvuk přece jen na své atraktivnosti trochu ztratil. Ostatně posuďte sami. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků