Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Nejnovější vydání Porsche 911 Carrera S osazené přeplňovaným motorem jsme si už podrobně představili v klasickém redakčním testu. Dnes ještě přidáme malý bonus v podobě dvou videí. Jedno ukazuje ostrou akceleraci z klidu až tam, kam to délka letištní plochy dovolila. Druhé vám dá lepší představu o tom, jak u toho přeplňovaná 911 zní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Pokud jste náhodou nečetli test, ve kterém najdete také kompletní měření dynamiky s přesnými hodnotami, pak jen stručně připomeneme, že testovaná verze S vykázala i díky systému Launch Control v průměru čas zrychlení na 100 km/h za 4,11 s. Necelých 14 sekund po startu už letí německé kupé přes 200 km/h a s velkým elánem pokračuje dále. Bohužel letištní plocha neumožnila více než 260 km/h. Nicméně i to celkem jasně ukazuje, jak strašně rychlé nové Porsche 911 Carrera S je.

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

V druhém videu si můžete poslechnout zvuk nového přeplňovaného šestiválce. Mimochodem testovaný exemplář dostal sportovní výfuk s elektronicky ovládanými klapkami. Na videu je k poslechu hlasitější nastavení. I když se Porsche snažilo, právě zvuk přece jen na své atraktivnosti trochu ztratil. Ostatně posuďte sami. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků