Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Porsche 911 Carrera S 2016 ještě jednou: Takhle zrychluje na 260 km/h

Nejnovější vydání Porsche 911 Carrera S osazené přeplňovaným motorem jsme si už podrobně představili v klasickém redakčním testu. Dnes ještě přidáme malý bonus v podobě dvou videí. Jedno ukazuje ostrou akceleraci z klidu až tam, kam to délka letištní plochy dovolila. Druhé vám dá lepší představu o tom, jak u toho přeplňovaná 911 zní.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Pokud jste náhodou nečetli test, ve kterém najdete také kompletní měření dynamiky s přesnými hodnotami, pak jen stručně připomeneme, že testovaná verze S vykázala i díky systému Launch Control v průměru čas zrychlení na 100 km/h za 4,11 s. Necelých 14 sekund po startu už letí německé kupé přes 200 km/h a s velkým elánem pokračuje dále. Bohužel letištní plocha neumožnila více než 260 km/h. Nicméně i to celkem jasně ukazuje, jak strašně rychlé nové Porsche 911 Carrera S je.

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

Porsche 930 Turbo (1973-1989): Doping pro boxer

V druhém videu si můžete poslechnout zvuk nového přeplňovaného šestiválce. Mimochodem testovaný exemplář dostal sportovní výfuk s elektronicky ovládanými klapkami. Na videu je k poslechu hlasitější nastavení. I když se Porsche snažilo, právě zvuk přece jen na své atraktivnosti trochu ztratil. Ostatně posuďte sami. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků