Porsche 911 Carrera: Dvacet koníků navíc

Dobrá zpráva pro všechny fanoušky Porsche. V září přijede na trh upravená devětsetjedenáctka.
Porsche 911 Carrera: Dvacet koníků navíc

Letos v září se začne v prodejní síti automobilky Porsche prodávat inovovaná modelová řada 911. Carrera prošla lehkým faceliftem a dostala i silnější motor.

Pod kapotou najdeme stále šest válců, ale jejich objem vzrostl z 3.4 na 3.6 litru. To se příznivě projevilo na výkonu motoru. 911 Carrera žene kupředu plných 320 koní, kteří se zastaví na 285 km/h. Koníků je tedy o 20 více než v současné době. Zvýšený výkon se projevuje i ve zrychlení. Provedení s karoserií Coupé zrychlují z 0 na 100 km/h za rovných 5 vteřin, kabriolety zaostávají jen o pouhé 0,2 vteřiny. S převodovkou Tiptronic S zrychlují všechny 911 za 5,5 vteřiny. Nový motor si řekne jen o 11,1 (11,5 s Tiptronicem S) litru benzínu na každých sto ujetých kilometrů.

Při pohledu z venku poznáme novou devětsetjedenáctku podle hlavních světlometů shodných s modelem 911 Turbo. Bez drobné úpravy se neobešla ani záď a koncovky výfuku. Pokud jste si vyhlídli kabriolet oceníte skleněné zadní okénku, které je navíc vyhřívané.

Porsche 911 Carrera pro modelový rok 2002 se objeví v prodejní síti v září letošního roku. Přestože se provedené úpravy příznivě projevují do schopností a vlastností 911, na českých silnicích to jejich počet zcela jistě nezvýší.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků