Porsche 911 Carrera Cup Asia: omezená série pro Čínu

Ano, jak je již z titulku jasné, na žádný vůz z třicetikusové série se netěšte, neboť speciální provedení Porsche 911 Carrera Cup Asia je určeno výhradně pro čínský trh.

Jak je patrné z poněkud partyzánsky získaných snímků, bude na výběr z barevných odstínů Gard Red, Carrera White a černé, přičemž ve standardní výbavě najdeme devatenáctipalcové ráfky zvláštního vzhledu.

Specifikace pohonné jednotky jsou identické s naladěním standardní Carrery S. Plochý šestiválec je tedy naladěn na 385 koní (283 kW) a 420 Nm, doba potřebná pro zrychlení z klidu na 100 km/h přesto klesla na 4,3 s. Nepatrného zlepšení bylo dosaženou redukcí pohotovostní hmotnosti napříč celou konstrukcí vozu. Na pohonnou jednotku navazuje sedmistupňová dvouspojková převodovka PDK s řazením páčkami pod volantem.

Uvnitř se novinka může pochlubit sedadly Recaro čalouněné alcantarou a opěradyl z kompozitních materiálů dodávanými za příplatek. Spolu s takřka povinnou plaketou oznamující náležitost k omezené sérii se může nový majitel těšit také na prahové obklady s prosvětleným nápisem Carrera S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Carrera Cup Asia
Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků