Porsche 911 Carrera Cabrio: tradice pokračuje

Začátkem jara, druhého dubna, se na německém trhu začne prodávat nová generace Porsche 911 Carrera Cabrio, která je odvozena ze základního kupé. To bylo představeno před prázdninami a svým designem - zejména tvarem předních světlometů, které jsou opět kulaté - se vrací k tradici. To samé „potkalo“ i kabrio, které je vybaveno totožnými motory, šestiválcovými boxery o objemech 3.6 a 3.8 l a výkonech 239 a 261 kW. Kabrio je kvůli vyšší hmotnosti o něco pomalejší než kupé, základní model se na stovku dostane za 5,2 s (kupé 5 s), esko za 4,9 s.

Elektricky ovladaná střecha se otevře a zavře za dvacet sekund, mechanismum funguje až do rychlosti 50 km/h. Základní Cabrio bude stát 85 176 eur, Cabrio S pak 95 152 eur. To je o deset tisíc více, než kolik zaplatíte za kupé: základ stojí 75 200 eur, esko pak 85 176 eur.

Poznámka: Nový Boxster pořídíte za 43 068 eur, výkonnější pak za 51 304 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků