Porsche 911 Carrera Cabrio: tradice pokračuje

Začátkem jara, druhého dubna, se na německém trhu začne prodávat nová generace Porsche 911 Carrera Cabrio, která je odvozena ze základního kupé. To bylo představeno před prázdninami a svým designem - zejména tvarem předních světlometů, které jsou opět kulaté - se vrací k tradici. To samé „potkalo“ i kabrio, které je vybaveno totožnými motory, šestiválcovými boxery o objemech 3.6 a 3.8 l a výkonech 239 a 261 kW. Kabrio je kvůli vyšší hmotnosti o něco pomalejší než kupé, základní model se na stovku dostane za 5,2 s (kupé 5 s), esko za 4,9 s.

Elektricky ovladaná střecha se otevře a zavře za dvacet sekund, mechanismum funguje až do rychlosti 50 km/h. Základní Cabrio bude stát 85 176 eur, Cabrio S pak 95 152 eur. To je o deset tisíc více, než kolik zaplatíte za kupé: základ stojí 75 200 eur, esko pak 85 176 eur.

Poznámka: Nový Boxster pořídíte za 43 068 eur, výkonnější pak za 51 304 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků