Porsche 911 Carrera Cabrio přijíždí na trh

Novou 911 Cabrio jsme krátce představili už začátkem prosince. Autobild před pár dny zveřejnil ceny vozu na německém trhu, na který bude uveden během několik týdnů. V článku najdete kromě cen a krátkého představení vozu také dvacítku nových fotografií.
Porsche 911 Carrera Cabrio přijíždí na trh

Nová generace Porsche 911 Carrera Cabrio (interní označení 997) je odvozena ze základního kupé. To bylo představeno před prázdninami a svým designem - zejména tvarem předních světlometů, které jsou opět kulaté - se vrací k tradici. To samé „potkalo“ i kabrio, které je vybaveno totožnými motory, šestiválcovými boxery o objemech 3.6 a 3.8 l a výkonech 239 a 261 kW. Kabrio je kvůli vyšší hmotnosti o něco pomalejší než kupé, základní model se na stovku dostane za 5,2 s (kupé 5 s), esko za 4,9 s. Motor je dle tradice umístěn za zadní nápravou.

Tip: Nové Porsche 911 Carrera kupé plus krátká historie modelu

Elektricky ovladaná střecha se otevře a zavře za dvacet sekund, mechanismum funguje až do rychlosti 50 km/h. Základní Cabrio bude stát 85 176 eur, Cabrio S pak 95 152 eur. To je o deset tisíc více, než kolik zaplatíte za kupé: základ stojí 75 200 eur, esko pak 85 176 eur. Po přepočtu na české koruny stojí základní kupé 2,25 mil. Kč a základní kabrio 2,55 mil. Kč.

Technická data

  • Porsche 911 Carrera Cabrio
  • rozměry: 4 427 x 1 808 x 1 310 mm
  • hmotnost: 1 480 kg
  • motor: šestiválcový boxer 3 596 ccm
  • výkon 239 kW/6 800 ot.
  • točivý moment: 370 Nm/4 250 ot.
  • zrychlení na stovku: 5,2 s
  • max. rychlost: 285 km/h
  • spotřeba: 11,2 l naturalu 98
  • pohon zadních kol
  • převodovka: šestistupňová mechanická
  • podvozek: nezávislé zavěšení kol vpředu i vzadu
  • pneumatiky a kola: 235/40 ZR 18 vpředu, 265/40 ZR 18 vzadu
  • palivová nádrž: 64 l
  • cena: 85 176 eur

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků