Porsche 911 Carrera Cabrio přijíždí na trh

Novou 911 Cabrio jsme krátce představili už začátkem prosince. Autobild před pár dny zveřejnil ceny vozu na německém trhu, na který bude uveden během několik týdnů. V článku najdete kromě cen a krátkého představení vozu také dvacítku nových fotografií.
Porsche 911 Carrera Cabrio přijíždí na trh

Nová generace Porsche 911 Carrera Cabrio (interní označení 997) je odvozena ze základního kupé. To bylo představeno před prázdninami a svým designem - zejména tvarem předních světlometů, které jsou opět kulaté - se vrací k tradici. To samé „potkalo“ i kabrio, které je vybaveno totožnými motory, šestiválcovými boxery o objemech 3.6 a 3.8 l a výkonech 239 a 261 kW. Kabrio je kvůli vyšší hmotnosti o něco pomalejší než kupé, základní model se na stovku dostane za 5,2 s (kupé 5 s), esko za 4,9 s. Motor je dle tradice umístěn za zadní nápravou.

Tip: Nové Porsche 911 Carrera kupé plus krátká historie modelu

Elektricky ovladaná střecha se otevře a zavře za dvacet sekund, mechanismum funguje až do rychlosti 50 km/h. Základní Cabrio bude stát 85 176 eur, Cabrio S pak 95 152 eur. To je o deset tisíc více, než kolik zaplatíte za kupé: základ stojí 75 200 eur, esko pak 85 176 eur. Po přepočtu na české koruny stojí základní kupé 2,25 mil. Kč a základní kabrio 2,55 mil. Kč.

Technická data

  • Porsche 911 Carrera Cabrio
  • rozměry: 4 427 x 1 808 x 1 310 mm
  • hmotnost: 1 480 kg
  • motor: šestiválcový boxer 3 596 ccm
  • výkon 239 kW/6 800 ot.
  • točivý moment: 370 Nm/4 250 ot.
  • zrychlení na stovku: 5,2 s
  • max. rychlost: 285 km/h
  • spotřeba: 11,2 l naturalu 98
  • pohon zadních kol
  • převodovka: šestistupňová mechanická
  • podvozek: nezávislé zavěšení kol vpředu i vzadu
  • pneumatiky a kola: 235/40 ZR 18 vpředu, 265/40 ZR 18 vzadu
  • palivová nádrž: 64 l
  • cena: 85 176 eur

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků