Porsche 911 Carrera 4: první snímky „čtyřkolky“

Značka Porsche do světa vypustila první obrázky nových verzí Carrera 4 a Carrera 4 S, jež mají zapůsobit na zastánce sportovních vozů s pohonem všech kol.

Jedou z nejzářivějších hvězd loňského autosalonu ve Frankfurtu se stala zcela nová generace legendárního sportovního modelu Porsche 911 s označením 991. A výraz „nová generace“ je v tomto případě obzvláště významný. Ačkoli se totiž Porsche 911 vyrábí již 49 let a od té doby jsme byli svědky řady modifikací a modernizací, jde v podstatě vlastně teprve o třetí zcela novou konstrukci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled se vozy Porsche 911 Carrera 4/4S vyznačují hlavně nápisem a transparentním pásem mezi světly

Od své premiéry se Porsche 911 (991) dosud prodává ve dvou výkonových verzích 911 Carrare a 911 Carrera S s výkony 350 koní (257 kW), resp. 400 koní (294 kW), přičemž obě varianty lze mít alternativně s uzavřenou karoserií kupé, nebo jako Cabriolet s plátěnou, elektricky skládanou střechou.

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Z obou karosářských verzí bude možno vybírat také v případě nové řady Porsche 911 Carrera 4 a 911 Carrera 4S, jež z dosud známých verzí Carrera a Carrera S vychází a veřejnosti se oficiálně představí na nadcházejícím autosalonu v Paříži, a to již 27. září. Již nyní vám však můžeme ukázat první snímky a představit důležité podrobnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon všech kol bude dostupný pro obě karosářské verze (výkonnější Carrera 4S dostane jako zatím jediná v řadě také ploché koncovky výfuku)

A jak nové vozy Carrera 4, resp. 4S poznáte na první pohled? Jednoduché to nebude. Změny se kromě patřičného nápisu na zádi omezují prakticky pouze na tenký transparentní pás opticky propojující horní hrany zadních sdružených svítilen, přičemž silnější Carrera 4S má (na rozdíl od „zadokolek“) namísto dvou párů kulatých koncovek pouze jeden pár koncovek s plochým zakončením.

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Jak jistě tušíte, nejdůležitější změnou nové řady Carrera 4/4S se stává pohon všech kol, k němuž však zatím žádné podrobnosti neznáme. Lze však předpokládat, že vozy dostanou upravené závěsy všech kol a nepatrně nabudou na váze.

Pohonné jednotky budou stejné jako u výchozích verzí Porsche 911 Carrera/Carrera S a všechny další detaily bychom se měli dozvědět již během následujících dní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků