Porsche 911 Carrera 4: první snímky „čtyřkolky“

Značka Porsche do světa vypustila první obrázky nových verzí Carrera 4 a Carrera 4 S, jež mají zapůsobit na zastánce sportovních vozů s pohonem všech kol.

Jedou z nejzářivějších hvězd loňského autosalonu ve Frankfurtu se stala zcela nová generace legendárního sportovního modelu Porsche 911 s označením 991. A výraz „nová generace“ je v tomto případě obzvláště významný. Ačkoli se totiž Porsche 911 vyrábí již 49 let a od té doby jsme byli svědky řady modifikací a modernizací, jde v podstatě vlastně teprve o třetí zcela novou konstrukci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled se vozy Porsche 911 Carrera 4/4S vyznačují hlavně nápisem a transparentním pásem mezi světly

Od své premiéry se Porsche 911 (991) dosud prodává ve dvou výkonových verzích 911 Carrare a 911 Carrera S s výkony 350 koní (257 kW), resp. 400 koní (294 kW), přičemž obě varianty lze mít alternativně s uzavřenou karoserií kupé, nebo jako Cabriolet s plátěnou, elektricky skládanou střechou.

Testy | Sportovní auta | Porsche

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Z obou karosářských verzí bude možno vybírat také v případě nové řady Porsche 911 Carrera 4 a 911 Carrera 4S, jež z dosud známých verzí Carrera a Carrera S vychází a veřejnosti se oficiálně představí na nadcházejícím autosalonu v Paříži, a to již 27. září. Již nyní vám však můžeme ukázat první snímky a představit důležité podrobnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pohon všech kol bude dostupný pro obě karosářské verze (výkonnější Carrera 4S dostane jako zatím jediná v řadě také ploché koncovky výfuku)

A jak nové vozy Carrera 4, resp. 4S poznáte na první pohled? Jednoduché to nebude. Změny se kromě patřičného nápisu na zádi omezují prakticky pouze na tenký transparentní pás opticky propojující horní hrany zadních sdružených svítilen, přičemž silnější Carrera 4S má (na rozdíl od „zadokolek“) namísto dvou párů kulatých koncovek pouze jeden pár koncovek s plochým zakončením.

Porsche

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Jak jistě tušíte, nejdůležitější změnou nové řady Carrera 4/4S se stává pohon všech kol, k němuž však zatím žádné podrobnosti neznáme. Lze však předpokládat, že vozy dostanou upravené závěsy všech kol a nepatrně nabudou na váze.

Pohonné jednotky budou stejné jako u výchozích verzí Porsche 911 Carrera/Carrera S a všechny další detaily bychom se měli dozvědět již během následujících dní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků