Porsche 911 Carrera 4 cabrio s pohonem všech kol

Devětsetjedenáctce do kompletní nabídky modelové řady 997 chyběla varianta náhonu 4x4 pro kabriolet. Základní model 911 cabrio 4 s šestiválcovým boxerem o objemu 3.6 l (239 kW/325 k) dosáhne stovky za 5,3 s a nejvyšší rychlost má 280 km/h. Silnější model S má motor s objemem 3.8 l (261 kW/355 km), sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne za 4,8 s a nejvyšší rychlost se vyšplhá na 288 km/h.

Porsche 911 cabrio 4 má elektricky ovládanou střechu, která se složí za 20 s, a to až do rychlosti 50 km/h. Karoserie má především odlišné zadní blatníky, které jsou širší o 44 milimetrů; do nich se ukryla kola o rozměrech 295/35 R18 u základního modelu a 305/30 R19 u modelu 4S. Pohon všech kol zajišťuje viskózní lamelová spojka, která přenáší 5 až 40 procent výkonu na přední nápravu.

Dvěma novými funkcemi bude disponovat Porsche Stability Management (PSM): odstranila se prodleva stisku třmenu a brzdového kotouče, čímž se dosáhlo lepšího efektu a zkrátila se brzdná dráha. Druhá funkce vyhodnocuje, s jakou agresivitou šlapete na brzdový pedál a podle toho se rozděluje brzdný tlak na kola. Vylepšení doznalo i aktivní odpružení Porsche Active Suspension Management (PASM).

Poslední z modelové řady 997 přijede na trh letos v říjnu. Cena za základní model bude v Německu od 92 865 eur včetně daně, za silnější esko zaplatíte 103 073 eur.

Tip: Mrkněte na kompletní řadu 911 Carrera v modelové řadě 997.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Carrera cabrio (997)

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků