Porsche 911 Carrera 4 cabrio s pohonem všech kol

Devětsetjedenáctce do kompletní nabídky modelové řady 997 chyběla varianta náhonu 4x4 pro kabriolet. Základní model 911 cabrio 4 s šestiválcovým boxerem o objemu 3.6 l (239 kW/325 k) dosáhne stovky za 5,3 s a nejvyšší rychlost má 280 km/h. Silnější model S má motor s objemem 3.8 l (261 kW/355 km), sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne za 4,8 s a nejvyšší rychlost se vyšplhá na 288 km/h.

Porsche 911 cabrio 4 má elektricky ovládanou střechu, která se složí za 20 s, a to až do rychlosti 50 km/h. Karoserie má především odlišné zadní blatníky, které jsou širší o 44 milimetrů; do nich se ukryla kola o rozměrech 295/35 R18 u základního modelu a 305/30 R19 u modelu 4S. Pohon všech kol zajišťuje viskózní lamelová spojka, která přenáší 5 až 40 procent výkonu na přední nápravu.

Dvěma novými funkcemi bude disponovat Porsche Stability Management (PSM): odstranila se prodleva stisku třmenu a brzdového kotouče, čímž se dosáhlo lepšího efektu a zkrátila se brzdná dráha. Druhá funkce vyhodnocuje, s jakou agresivitou šlapete na brzdový pedál a podle toho se rozděluje brzdný tlak na kola. Vylepšení doznalo i aktivní odpružení Porsche Active Suspension Management (PASM).

Poslední z modelové řady 997 přijede na trh letos v říjnu. Cena za základní model bude v Německu od 92 865 eur včetně daně, za silnější esko zaplatíte 103 073 eur.

Tip: Mrkněte na kompletní řadu 911 Carrera v modelové řadě 997.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Carrera cabrio (997)

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků