Porsche 911 Carrera 4 cabrio s pohonem všech kol

Devětsetjedenáctce do kompletní nabídky modelové řady 997 chyběla varianta náhonu 4x4 pro kabriolet. Základní model 911 cabrio 4 s šestiválcovým boxerem o objemu 3.6 l (239 kW/325 k) dosáhne stovky za 5,3 s a nejvyšší rychlost má 280 km/h. Silnější model S má motor s objemem 3.8 l (261 kW/355 km), sprint z 0 km/h na 100 km/h zvládne za 4,8 s a nejvyšší rychlost se vyšplhá na 288 km/h.

Porsche 911 cabrio 4 má elektricky ovládanou střechu, která se složí za 20 s, a to až do rychlosti 50 km/h. Karoserie má především odlišné zadní blatníky, které jsou širší o 44 milimetrů; do nich se ukryla kola o rozměrech 295/35 R18 u základního modelu a 305/30 R19 u modelu 4S. Pohon všech kol zajišťuje viskózní lamelová spojka, která přenáší 5 až 40 procent výkonu na přední nápravu.

Dvěma novými funkcemi bude disponovat Porsche Stability Management (PSM): odstranila se prodleva stisku třmenu a brzdového kotouče, čímž se dosáhlo lepšího efektu a zkrátila se brzdná dráha. Druhá funkce vyhodnocuje, s jakou agresivitou šlapete na brzdový pedál a podle toho se rozděluje brzdný tlak na kola. Vylepšení doznalo i aktivní odpružení Porsche Active Suspension Management (PASM).

Poslední z modelové řady 997 přijede na trh letos v říjnu. Cena za základní model bude v Německu od 92 865 eur včetně daně, za silnější esko zaplatíte 103 073 eur.

Tip: Mrkněte na kompletní řadu 911 Carrera v modelové řadě 997.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Carrera cabrio (997)

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků