Nové Porsche 911 Carrera 4 má české ceny. Kabriolet vám vysaje peněženku

Oficiální představení nejlevnější varianty Porsche 911 s pohonem všech kol následují i české ceny. Varianta Carrera 4 se dostane jen lehce nad tři miliony, za Cabriolet se ale prohnete.

Porsche 911 Carrera 4 vyjde na 3.039.000 Kč, oproti variantě s poháněnou zadní nápravou si připlatíte lehce přes dvě stě tisíc, což je pro někoho, kdo si se zadokolkou není úplně jistý, celkem fajn cena. Na jistější jízdu bez střechy si ale připravte minimálně 3.429.000 Kč, vyjde tak o více jak sto tisíc dráž než silnější Carrera S s karoserií kupé.

Geniální Ferdinand Piëch postavil VW na nohy. Poznejte celý příběh jeho života

Geniální Ferdinand Piëch postavil VW na nohy. Poznejte celý příběh jeho života

Jak již bylo zmíněno, základní verze má vpředu 19 a vzadu 20palcová kola, za o palec větší si připlatíte minimálně 44.110 Kč. Paleta barev se shoduje s výkonnějším sourozencem, u verze Cabriolet je samozřejmě na výběr ze čtveřice barevných látek bez příplatku. Jen pro zajímavost - barva karoserie na zakázku stojí jako malý hatchback.

Částečně kožený interiér dostanete k vozu a další kombinace se připlácejí, Porsche vás ani zde neochudí o čalounění z programu Club Leather, kterému kraluje Agave zelená za 147.220 Kč (v galerii). Sedadla jsou bez příplatku sportovní a manuálně nastavitelná, elektrické řešení vyjde minimálně na 61.630 Kč. 

Elektrické Porsche Taycan oficiálně: Je absurdně rychlé, drahé i označené

Elektrické Porsche Taycan oficiálně: Je absurdně rychlé, drahé i označené

Pokud plánujete občas výlet na okruh, určitě zvažte nákup karbon-keramických brzd. Investice 243.530 Kč stojí za to, máme je vyzkoušené na silnějším modelu a brzdná síla je ohromující. Sportovní výfuky vás vyjdou na sedmdesát tisíc a zvedání přední nápravy, které opravdu doporučujeme, stojí 65.820 Kč.

Porsche nedělá rozdíly třeba ve světlech, kdy ceny kopírují silnější modely, stejně jako je tomu u audia a komunikace. Pravidlem opět je, že i základní model Carrera 4 dostanete příplatkovou výbavou snadno k hranici pěti milionů korun. Jak takové auto za 4.812.310 Kč vypadá, uvidíte nahoře na konci galerie. 

Porsche představilo levnou verzi 911. Má menší výkon, to podstatné ale zůstalo

Porsche představilo levnou verzi 911. Má menší výkon, to podstatné ale zůstalo

Porsche jako první představilo silnější verze S a modely v hierarchii pod ním jsou nyní všechny venku. Znamená to, že teď je ten pravý čas na to radovat se, protože Porsche už bude muset s modely 911 jít jen nahoru. Již brzy se dočkáme i hard-corovější verze Turbo, která se v těchto chvílích prohání na Nürburgringu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků