Nové Porsche 911 Carrera 4 má české ceny. Kabriolet vám vysaje peněženku

Oficiální představení nejlevnější varianty Porsche 911 s pohonem všech kol následují i české ceny. Varianta Carrera 4 se dostane jen lehce nad tři miliony, za Cabriolet se ale prohnete.

Porsche 911 Carrera 4 vyjde na 3.039.000 Kč, oproti variantě s poháněnou zadní nápravou si připlatíte lehce přes dvě stě tisíc, což je pro někoho, kdo si se zadokolkou není úplně jistý, celkem fajn cena. Na jistější jízdu bez střechy si ale připravte minimálně 3.429.000 Kč, vyjde tak o více jak sto tisíc dráž než silnější Carrera S s karoserií kupé.

Geniální Ferdinand Piëch postavil VW na nohy. Poznejte celý příběh jeho života

Geniální Ferdinand Piëch postavil VW na nohy. Poznejte celý příběh jeho života

Jak již bylo zmíněno, základní verze má vpředu 19 a vzadu 20palcová kola, za o palec větší si připlatíte minimálně 44.110 Kč. Paleta barev se shoduje s výkonnějším sourozencem, u verze Cabriolet je samozřejmě na výběr ze čtveřice barevných látek bez příplatku. Jen pro zajímavost - barva karoserie na zakázku stojí jako malý hatchback.

Částečně kožený interiér dostanete k vozu a další kombinace se připlácejí, Porsche vás ani zde neochudí o čalounění z programu Club Leather, kterému kraluje Agave zelená za 147.220 Kč (v galerii). Sedadla jsou bez příplatku sportovní a manuálně nastavitelná, elektrické řešení vyjde minimálně na 61.630 Kč. 

Elektrické Porsche Taycan oficiálně: Je absurdně rychlé, drahé i označené

Elektrické Porsche Taycan oficiálně: Je absurdně rychlé, drahé i označené

Pokud plánujete občas výlet na okruh, určitě zvažte nákup karbon-keramických brzd. Investice 243.530 Kč stojí za to, máme je vyzkoušené na silnějším modelu a brzdná síla je ohromující. Sportovní výfuky vás vyjdou na sedmdesát tisíc a zvedání přední nápravy, které opravdu doporučujeme, stojí 65.820 Kč.

Porsche nedělá rozdíly třeba ve světlech, kdy ceny kopírují silnější modely, stejně jako je tomu u audia a komunikace. Pravidlem opět je, že i základní model Carrera 4 dostanete příplatkovou výbavou snadno k hranici pěti milionů korun. Jak takové auto za 4.812.310 Kč vypadá, uvidíte nahoře na konci galerie. 

Porsche představilo levnou verzi 911. Má menší výkon, to podstatné ale zůstalo

Porsche představilo levnou verzi 911. Má menší výkon, to podstatné ale zůstalo

Porsche jako první představilo silnější verze S a modely v hierarchii pod ním jsou nyní všechny venku. Znamená to, že teď je ten pravý čas na to radovat se, protože Porsche už bude muset s modely 911 jít jen nahoru. Již brzy se dočkáme i hard-corovější verze Turbo, která se v těchto chvílích prohání na Nürburgringu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků