Nejlevnější Porsche 911 má české ceny. I naprostý základ pořád vypadá skvěle

11  |  09. 08. 2019 16:09

V německu je cena 104.655€..

Odpovědět  |   | 
Luise  |  09. 08. 2019 16:39

No vidíte, já bych zase řekl, že ani top verze nevypadá nic moc .....

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  10. 08. 2019 17:06

Souhlasím, ale jen proto, že ji hnusně naspecifikovali.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 08. 2019 16:42

za mě je tato generace nejhezčí z těch vodou chlazených.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  09. 08. 2019 18:18

Jen skoda ze skoda uz nedela sportaky jako byl rapid, to by bylo takovy porse pro cechy.

Odpovědět  |   | 
Kvičalo hunter  |  09. 08. 2019 19:36

Sporťáky uměl opel, v čele s Calibrou. Vzhledem, k životnímu stylu, lidé poptávají úložný prostor, sporťákům doba nepřeje. Poršáky lze nejvíce spatřit v Hamburgu.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  10. 08. 2019 08:02

Calibra nebyl zrovna moc sporťák. Byla to spíš vectra kupé. Tím jí nechci hanit, designově byla na svou dobu velmi pokročilá a praktická. Nicméně jako sporťák se tak max. jen tvářila

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 08. 2019 13:41

Ve Svycarsku.

Odpovědět  |   | 
Petr Ondráček  |  12. 08. 2019 18:59

V roce 1972 jsem měl zcela nový OPEL GT. To bylo super auto s vyklápěnými světly na ruční páku. Bylo s ním hodně legrace ale dlouho se nevyráběl, Amíci to zarazili.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  10. 08. 2019 07:59

Porsche pro čechy je služební fabia / octavia

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 08. 2019 21:33

Combi TDI čipnuté a s vykuchaným....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 08. 2019 23:49

Takze GT-R.

Co podla mna chyba je Porsche 912. Original mal 4 valce a 106 koni ale pre vacsinu vodicov-smrtelnikov bol zabavnejsi ako 911.

Clovek dnes dostane akurat tak Cockster, co je, a Clarkson ma pravdu, fyzicka podoba slov “nemam na 911 a chcem Porsche”.

Nastastie riesenie existuje. GT-R.

Odpovědět  |   | 
Doc. Ludovít Krasoň  |  10. 08. 2019 08:47

Gt-r je moc velké a okázalé. Většinu porsche používají manažeři ve velkých městech. Porsche, krom zvýšeného hluku v kabině, lze použít jako běżné daily car.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 08. 2019 05:33

912 byla jako Cayman/Boxster...chci 911 a nemám na ni. Proč by navíc 912 měla být kdysi zábavnější? Nemůžeš věřit všemu co někdy někdo napsal. Byla pomalejší a o něco málo kilo méně vzadu vystřelovalo kyvadlo méně ochotně...jinak?

GT-R nemá s čistým, řízením zadokolky s motorem umístěným uprostřed/vzadu nic společného.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  09. 08. 2019 23:50

Očekávám každým okamžikem příspěvek, že Hujda je stejně kvalitnější a jízda novým i30 je v podstatě to samé jako Porsche 911 a jen zbytečně vyhozené peníze . )))

Odpovědět  |   | 
xman  |  10. 08. 2019 09:05

bene, i30 vyrábí sice ve 7 modifikacích, ale asi s 911 to je nesrovnavatelný. Až vyrosteš a dostaneš se z bytu ven, tak uvidíš, že majitelé 911 mají druhé auto možná i toho hyundai. Až se otrhneš od mamíniho prsa tak si určitě taky něco koupíš.

Odpovědět  |   | 
pán  |  10. 08. 2019 09:12

Netušil jsem, že marketingový oddělení hyundaie je tak vynalézavý. Umí dostat svoji značku i do diskuze k 911...Kolik vám platí?

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  10. 08. 2019 17:04

1) ten ohyzdnej radar vepředu je strašnej, už nižší značky koncernu se toho hnusu dávno zbavily, netuším, proč to tam Porsche dává znovu. Nejspíš aby bylo zase s čím přijít pro facelift. Hrůza
2) proč to nemá headup displej?

Odpovědět  |   | 
Petr Ondráček  |  12. 08. 2019 18:55

Přesně takové sedačky, prošité bílou nití mám u Dacia Logan MCV s plnou náloží za 240.000 Kč. Má sice o 3 válce méně ale v dnešním provozu je to stejně jedno. Dnes se dá do aut montovat i jeden válec když na cestu do Brna potřebujeme celý den, při troše štěstí. Chudáci kteří do toho Porsche jdou. Já se už na mého V12/5,3 Jaguára dívám jenom v garáži, občas vyrazím na výstavu a ostatní řeším s Dáčkou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan