Nejlevnější Porsche 911 má české ceny. I naprostý základ pořád vypadá skvěle

20 komentářů

Petr Ondráček
12. srpna • 18:55

Přesně takové sedačky, prošité bílou nití mám u Dacia Logan MCV s plnou náloží za 240.000 Kč. Má sice o 3 válce méně ale v dnešním provozu je to stejně jedno. Dnes se dá do aut montovat i jeden válec když na cestu do Brna potřebujeme celý den, při troše štěstí. Chudáci kteří do toho Porsche jdou. Já se už na mého V12/5,3 Jaguára dívám jenom v garáži, občas vyrazím na výstavu a ostatní řeším s Dáčkou.

Pantani
10. srpna • 17:04

1) ten ohyzdnej radar vepředu je strašnej, už nižší značky koncernu se toho hnusu dávno zbavily, netuším, proč to tam Porsche dává znovu. Nejspíš aby bylo zase s čím přijít pro facelift. Hrůza
2) proč to nemá headup displej?

Ben
9. srpna • 23:50

Očekávám každým okamžikem příspěvek, že Hujda je stejně kvalitnější a jízda novým i30 je v podstatě to samé jako Porsche 911 a jen zbytečně vyhozené peníze . :-)))))

pán
10. srpna • 9:12

Netušil jsem, že marketingový oddělení hyundaie je tak vynalézavý. Umí dostat svoji značku i do diskuze k 911...Kolik vám platí?

petr r. (petrumr)
10. srpna • 9:07

bene, i30 vyrábí sice ve 7 modifikacích, ale asi s 911 to je nesrovnavatelný. Až vyrosteš a dostaneš se z bytu ven, tak uvidíš, že majitelé 911 mají druhé auto možná i toho hyundai. Až se otrhneš od mamíniho prsa tak si určitě taky něco koupíš.

xman
10. srpna • 9:05
Joe Doe
9. srpna • 23:49

Takze GT-R.Co podla mna chyba je Porsche 912. Original mal 4 valce a 106 koni ale pre vacsinu vodicov-smrtelnikov bol zabavnejsi ako 911.Clovek dnes dostane akurat tak Cockster, co je, a Clarkson ma pravdu, fyzicka podoba slov “nemam na 911 a chcem Porsche”.Nastastie riesenie existuje. GT-R.

WP
11. srpna • 5:33

912 byla jako Cayman/Boxster...chci 911 a nemám na ni. Proč by navíc 912 měla být kdysi zábavnější? Nemůžeš věřit všemu co někdy někdo napsal. Byla pomalejší a o něco málo kilo méně vzadu vystřelovalo kyvadlo méně ochotně...jinak?GT-R nemá s čistým, řízením zadokolky s motorem umístěným uprostřed/vzadu nic společného.B-]

Doc. Ludovít Krasoň
10. srpna • 8:47

Gt-r je moc velké a okázalé. Většinu porsche používají manažeři ve velkých městech. Porsche, krom zvýšeného hluku v kabině, lze použít jako běżné daily car.

Eurohujer
9. srpna • 18:18

Jen skoda ze skoda uz nedela sportaky jako byl rapid, to by bylo takovy porse pro cechy.

Jig
10. srpna • 7:59

Porsche pro čechy je služební fabia / octavia

Sir CHerokee
10. srpna • 21:33

Combi TDI čipnuté a s vykuchaným....

Kvičalo hunter
9. srpna • 19:36

Sporťáky uměl opel, v čele s Calibrou. Vzhledem, k životnímu stylu, lidé poptávají úložný prostor, sporťákům doba nepřeje. Poršáky lze nejvíce spatřit v Hamburgu.

Petr Ondráček
12. srpna • 18:59

V roce 1972 jsem měl zcela nový OPEL GT. To bylo super auto s vyklápěnými světly na ruční páku. Bylo s ním hodně legrace ale dlouho se nevyráběl, Amíci to zarazili.

bzzz
12. srpna • 13:41

Ve Svycarsku.

Jig
10. srpna • 8:02

Calibra nebyl zrovna moc sporťák. Byla to spíš vectra kupé. Tím jí nechci hanit, designově byla na svou dobu velmi pokročilá a praktická. Nicméně jako sporťák se tak max. jen tvářila

E15
9. srpna • 16:42

za mě je tato generace nejhezčí z těch vodou chlazených. :-)

Luise
9. srpna • 16:39

No vidíte, já bych zase řekl, že ani top verze nevypadá nic moc .....

Pantani
10. srpna • 17:06

Souhlasím, ale jen proto, že ji hnusně naspecifikovali.

11
9. srpna • 16:09

V německu je cena 104.655€..

Doporučujeme

Články odjinud