Přesně takové sedačky, prošité bílou nití mám u Dacia Logan MCV s plnou náloží za 240.000 Kč. Má sice o 3 válce méně ale v dnešním provozu je to stejně jedno. Dnes se dá do aut montovat i jeden válec když na cestu do Brna potřebujeme celý den, při troše štěstí. Chudáci kteří do toho Porsche jdou. Já se už na mého V12/5,3 Jaguára dívám jenom v garáži, občas vyrazím na výstavu a ostatní řeším s Dáčkou.
1) ten ohyzdnej radar vepředu je strašnej, už nižší značky koncernu se toho hnusu dávno zbavily, netuším, proč to tam Porsche dává znovu. Nejspíš aby bylo zase s čím přijít pro facelift. Hrůza2) proč to nemá headup displej?
Očekávám každým okamžikem příspěvek, že Hujda je stejně kvalitnější a jízda novým i30 je v podstatě to samé jako Porsche 911 a jen zbytečně vyhozené peníze . :-)))))
Netušil jsem, že marketingový oddělení hyundaie je tak vynalézavý. Umí dostat svoji značku i do diskuze k 911...Kolik vám platí?
bene, i30 vyrábí sice ve 7 modifikacích, ale asi s 911 to je nesrovnavatelný. Až vyrosteš a dostaneš se z bytu ven, tak uvidíš, že majitelé 911 mají druhé auto možná i toho hyundai. Až se otrhneš od mamíniho prsa tak si určitě taky něco koupíš.
Tak když jinak nedáte: https://m.autorevue.cz/vysledky-spolehlivosti-tu...
Takze GT-R.Co podla mna chyba je Porsche 912. Original mal 4 valce a 106 koni ale pre vacsinu vodicov-smrtelnikov bol zabavnejsi ako 911.Clovek dnes dostane akurat tak Cockster, co je, a Clarkson ma pravdu, fyzicka podoba slov “nemam na 911 a chcem Porsche”.Nastastie riesenie existuje. GT-R.
912 byla jako Cayman/Boxster...chci 911 a nemám na ni. Proč by navíc 912 měla být kdysi zábavnější? Nemůžeš věřit všemu co někdy někdo napsal. Byla pomalejší a o něco málo kilo méně vzadu vystřelovalo kyvadlo méně ochotně...jinak?GT-R nemá s čistým, řízením zadokolky s motorem umístěným uprostřed/vzadu nic společného.B-]
Gt-r je moc velké a okázalé. Většinu porsche používají manažeři ve velkých městech. Porsche, krom zvýšeného hluku v kabině, lze použít jako běżné daily car.
Jen skoda ze skoda uz nedela sportaky jako byl rapid, to by bylo takovy porse pro cechy.
Porsche pro čechy je služební fabia / octavia
Combi TDI čipnuté a s vykuchaným....
Sporťáky uměl opel, v čele s Calibrou. Vzhledem, k životnímu stylu, lidé poptávají úložný prostor, sporťákům doba nepřeje. Poršáky lze nejvíce spatřit v Hamburgu.
V roce 1972 jsem měl zcela nový OPEL GT. To bylo super auto s vyklápěnými světly na ruční páku. Bylo s ním hodně legrace ale dlouho se nevyráběl, Amíci to zarazili.
Ve Svycarsku.
Calibra nebyl zrovna moc sporťák. Byla to spíš vectra kupé. Tím jí nechci hanit, designově byla na svou dobu velmi pokročilá a praktická. Nicméně jako sporťák se tak max. jen tvářila
za mě je tato generace nejhezčí z těch vodou chlazených. :-)
No vidíte, já bych zase řekl, že ani top verze nevypadá nic moc .....
Souhlasím, ale jen proto, že ji hnusně naspecifikovali.
V německu je cena 104.655€..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.