Porsche 911 Cabriolet: tichá, komentovaná premiéra

Značka Porsche připravila video ke své horké novince, jíž představila na právě skončeném autosalonu v Ženevě.
Porsche 911 Cabriolet: tichá, komentovaná premiéra

Řeč je o otevřené verzi nové generace modelu Porsche 911 (991), která právě v těchto dnech vstupuje na první evropské trhy. U nás se prodává za ceny od 2 754 000 Kč ve verzi Carrera a za 3 140 000 Kč za výkonnější Carreru S.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Cabriolet

Na níže přiloženém videu hovoří August Achleitner, zodpovědný ve vední Porsche právě za řadu 911, především o zcela nové konstrukci skládací plátěné střechy. Celá videosekvence netrvá déle než 3 minuty a záběry přímo ze stánku Porsche na ženevském autosalonu střídají umě natočené části z běžného provozu. 

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Porsche 911 (991): víme vše podstatné

Standardní Porsche 911 Carrera Cabriolet disponuje šestiválcem s objemem 3,4 l, výkonem 350 koní (257 kW) a točivým momentem 390 Nm, který otevřenému vozu v kombinaci se standardní, sedmistupňovou manuálně řazenou převodovkou umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za rovných 5,0 s a dosáhnout rychlosti 286 km/h.

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

Náročnějším zákazníkům je určeno provedení Porsche 911 Carrera S Cabriolet s větším motorem 3,8 l o výkonu 400 koní (294 kW) a točivém momentu 440 Nm. Díky větší porci energie Carrera S Cabriolet zrychlí z 0 na 100 km/h o 0,3 s dříve a dosáhne rychlosti o 15 km/h vyšší.

Tyto hodnoty platí pro základní verze s manuálními převodovkami. Za dvouspojkové „automaty“ PDK se připlácí přibližně 100 000 Kč, nejvyšší rychlost zůstane stejná, přičemž doba potřebná pro zrychlení 0 – 100 km/h se zkrátí o 0,2 s.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků