Porsche 911 Cabriolet S v agresivním ladění Gemballa

Nyní můžeme znovu zmínit jméno ladičské společnosti Gemballa, jež přišla po delší dpobě s opravdu zajímavou stavbou. Jde o vylepšené provedení nejnovější generace modelu Porsche 911 Cabriolet S (991).

Majitel stejnojmenné firmy Uwe Gemballa byl před dvěmi lety nalezen mrtev v Jižní Africe a už se zdálo, že s ohledem na značné dluhy této společnosti Gemballa končí. Naštěstí se tento vyhlášený specialista na prvotřídní přestavby automobilů značky Porsche zvedl z popela a ještě před nalezením těla Uweho a potvrzení jeho úmrtí vrátila do hry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se omezily prakticky jen na zevnějšek vozu

Připomeňme, že jedním z posledních strojů „původní éry“ byla na počátku roku 2010 „soukromá stíhačka“ Gemballa MIG-U1 vycházející, pro Gemballu poněkud nezvykle, z italského supersportu Ferrari Enzo. Nyní se ale Gemballa vrací k vozům ze Stuttgartu a představuje svoji novou stavbu na základě automobilu Porsche.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za pozornost stojí především nové nárazníky a brzdy Brembo

Tímto základem se stal teprve na letošním autosalonu v Ženevě představený otevřený model Porsche 911 Cabriolet (991), resp. jeho výkonnější provedení S. Zásahy pánů z Gembally se tentokrát omezily především na sadu nových aerodynamických doplňků, nové lité ráfky a posílenou brzdovou soustavu.

Tuning | Ferrari

Gemballa MIG-U1: soukromá stíhačka

Jádrem této přestavby jsou právě nové části karoserie, jejichž seznam sestává z nového předního nárazníku s poněkud agresivněji tvarovanými otvory pro přívod chladicího vzduchu, nových prahových obkladů a zcela přepracovaného zadního nárazníku s difuzorem, z jehož okrajů vystupují pro Gemballu celkem typické dvě trojice koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlatit si lze také za tužší podvozek, technika i interiér se obešly beze změn

Po stránce pohonného ústrojí zůstalo vše při starém, přičemž 400 koní (294 kW) standardní verze S bude zřejmě většině uživatelů postačovat. U Gembally si však lze připlatit třeba za posílenou brzdovou soustavu Brembo, sportovně odladěné pérování nebo nabídku nových ráfků s průměry 20 a 21 palců. Cena optické sady (nárazníky + spoilery) činí v přepočtu necelého půl milionu Kč, a to včetně lakování a instalace.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků