Porsche 911 Cabriolet S v agresivním ladění Gemballa

Nyní můžeme znovu zmínit jméno ladičské společnosti Gemballa, jež přišla po delší dpobě s opravdu zajímavou stavbou. Jde o vylepšené provedení nejnovější generace modelu Porsche 911 Cabriolet S (991).

Majitel stejnojmenné firmy Uwe Gemballa byl před dvěmi lety nalezen mrtev v Jižní Africe a už se zdálo, že s ohledem na značné dluhy této společnosti Gemballa končí. Naštěstí se tento vyhlášený specialista na prvotřídní přestavby automobilů značky Porsche zvedl z popela a ještě před nalezením těla Uweho a potvrzení jeho úmrtí vrátila do hry.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se omezily prakticky jen na zevnějšek vozu

Připomeňme, že jedním z posledních strojů „původní éry“ byla na počátku roku 2010 „soukromá stíhačka“ Gemballa MIG-U1 vycházející, pro Gemballu poněkud nezvykle, z italského supersportu Ferrari Enzo. Nyní se ale Gemballa vrací k vozům ze Stuttgartu a představuje svoji novou stavbu na základě automobilu Porsche.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za pozornost stojí především nové nárazníky a brzdy Brembo

Tímto základem se stal teprve na letošním autosalonu v Ženevě představený otevřený model Porsche 911 Cabriolet (991), resp. jeho výkonnější provedení S. Zásahy pánů z Gembally se tentokrát omezily především na sadu nových aerodynamických doplňků, nové lité ráfky a posílenou brzdovou soustavu.

Gemballa MIG-U1: soukromá stíhačka

Gemballa MIG-U1: soukromá stíhačka

Jádrem této přestavby jsou právě nové části karoserie, jejichž seznam sestává z nového předního nárazníku s poněkud agresivněji tvarovanými otvory pro přívod chladicího vzduchu, nových prahových obkladů a zcela přepracovaného zadního nárazníku s difuzorem, z jehož okrajů vystupují pro Gemballu celkem typické dvě trojice koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlatit si lze také za tužší podvozek, technika i interiér se obešly beze změn

Po stránce pohonného ústrojí zůstalo vše při starém, přičemž 400 koní (294 kW) standardní verze S bude zřejmě většině uživatelů postačovat. U Gembally si však lze připlatit třeba za posílenou brzdovou soustavu Brembo, sportovně odladěné pérování nebo nabídku nových ráfků s průměry 20 a 21 palců. Cena optické sady (nárazníky + spoilery) činí v přepočtu necelého půl milionu Kč, a to včetně lakování a instalace.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků