Porsche 911 998: coupé již v roce 2011 (spy photos)

Špionážním fotografům se na Nordschleife opět podařilo zachytit novou generaci Porsche 911, která dostane označení 998. Ta nahradí současný model v roce 2011.

Některá média označila testovaný vůz za verzi Turbo, můžeme ale s klidným svědomím říci, že jde o některé z provedení Carrera coupé. Vstupy vzduchu před zadními koly jsou totiž jen imitace, stejně tak jako výrazné maskování klasického menšího spoileru.

Při porovnaní se současným modelem, přední světlomety jsou posazeny víc svisle a boční zrcátka jsou umístěna na boku dveří a ne v rohu okna. Nenechejte se zmást zadními svítilnami, které jsou pouze dočasné. U motorizací by dle dosavadních informací mělo zůstat vše při starém, počítá se s velkým zájmem o dvouspojkovou převodovku PDK.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Porsche 911 generace 998 na Nordschleife

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků