Porsche 911 (991) jako V-GT od Vorsteineru

Ladičská společnost Vorsteiner se vrhla na ladění aktuální generace Porsche 911.
Porsche 911 (991) jako V-GT od Vorsteineru

Americká tuningová firma s německy znějícím jménem Vorsteiner je zvyklá hlavně hrát „na efekt“. Soustředí se totiž především na výrobu nových, specificky tvarovaných karosářských doplňků pro drahá sportovní a cestovní auta evropské provenience, což je patrné například z nedávno ohlášené stavby Rolls-Royce Ghost Vorsteiner.

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

 

Jistě, vzpomeneme si také na stylisticky odvážný model Vorsteiner GTRS3 vycházející z kupé BMW M3, který sice disponoval také motorem posíleným na 600 koní (439 kW), ale je třeba připomenout, že se o to postarala specializovaná společnost VF Engineering. Nejnovější projekt Vorsteineru však vychází z poslední generace Porsche 911 (991).

Klepněte pro větší obrázek 
Porsche 911 (991) alias Vorsteiner V-GT

Pod jménem V-GT pro ni u Vorsteineru připravili sadu aerodynamických doplňků sestávající především z nového předního spoileru, přední kapoty a upravených prahových obkladů. Těšit se údajně můžeme také na střešní panel vyrobený z uhlíkových kompozitů a rozměrný difuzor v zadním nárazníku.

V rámci programu V-GT jsou pro Porsche 911 připraveny také různé sady slitinových ráfků s průměrem až 21 palců a sportovní výfukové potrubí. A jak už to u Vorsteineru bývá, můžeme vám nyní ukázat zatím pouze jediný propagační snímek, přičemž oficiální představení bude teprve následovat. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků