Porsche 718 Boxster a Cayman dostanou i slabší verzi, zatím jen pro Čínu

Porsche 718 Boxster a Cayman dostanou i slabší verzi, zatím jen pro Čínu

Že dostala nová generace Porsche Boxster a Cayman čtyřválec s přeplňováním, to asi už víte. Nyní se ale chystá ještě slabší verze, která se prozatím bude prodávat výhradně v Číně. Levnější model by ale zajisté našel spoustu zákazníků i v Evropě.

Porsche chce v Číně expandovat a právě levnější Boxster a Cayman mají přilákat více zákazníků. Základní cena by se mohla dostat pod hranici 600 000 juanů (2 200 000 korun), což je o asi 100 000 juanů méně, než kolik stál minulý Boxster a Cayman se šestiválcem. Prodeje by se tak v Číně podle propočtů Porsche mohly zvýšit z 1500 kusů na až 4500 kusů za rok.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Importovaná auta jsou v Číně dražší kvůli daním. Nejlevnější model dostane čtyřválec 2,0 l podladěný jen na asi 250 koní. Na našem trhu má při tom výkon 300 koní, silnější Cayman a Boxster S pak mají čtyřválec 2,5 l o výkonu 350 koní.

V Číně nicméně Porsche nenachází takový odbyt svých sportovních modelů. Například populární SUV Cayenne zde převyšuje prodeje legendárního modelu 911 poměrem 16:1. Pro Porsche je právě díky prodejům SUV čínský trh největším samostatným trhem na světě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků