Porsche 356 v rukou Jeffa Zwarta: jak se řídí originál?

Značka Porsche právě zveřejnila krásné, nostalgie plné video zachycující focení jednoho z vůbec prvních automobilů značky Porsche.
Porsche 356 v rukou Jeffa Zwarta: jak se řídí originál?

Tento snímek je čerstvý, přesto nás přivádí až na samotný počátek dějin sportovních vozů značky Porsche. Před objektivem fotografa se objevil Jeff Zwart, hvězda Pikes Peaku, a jeden z prvních vyrobených vozů Porsche 356, které se původně od roku 1948 vyráběly v rakouském Gmündu. Teprve v roce 1950 byla výroba vozů Porsche přesunuta do německého Zuffenhausenu, kde produkce řady 356 běžela až do dubna roku 1965. Následnický model Porsche 911 přitom do výroby nabíhal už od konce roku 1963.

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 356 s číslem podvozku 50
 

Vozy Porsche 356 vyrobené v letech 1948 až 1952 poznáte na první pohled především podle uprostřed děleného čelního skla a úzkých nárazníků bez svislých členů. V Gmündu vzniklo celkem přibližně padesát vozů řady Porsche 356, přičemž vůz na záběrech má číslo podvozku „50“. Tomuto vozu, jenž se samozřejmě nachází ve špičkovém stavu, to stále sluší, a to zejména v pohybu. Ostatně posuďte sami.

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků