Pořiďte si Ford Fiesta se slevou 50 000 Kč

Automobilka Ford připravila další akční nabidku pro svůj model Fiesta. V rámci akce Fiesta Bonus Leasing si budete moci odečíst až 50 000 Kč z ceny.

Hlavní výhodou tohoto leasingového produktu je zejména propočet akontace, kterou zákazník při nákupu vozu musí složit. Je totiž kalkulována z již snížené základní nebo akční ceny vozu, tedy např. u třídveřového provedení Fiesty již z 199 990 Kč nebo u pětidveřové varianty z částky 209 990 Kč. V praxi to pak znamená, že zákazník zaplatí na akontaci méně.

Další podmínky leasingu zůstávají neměnné. Smlouva s novým majitelem je uzavřena na pevně stanovenou dobu 48 měsíců při akontaci 5 – 30 procent. Odkupní cena po ukončení leasingové smlouvy pak činí 10 procent.

Samozřejmě, že nový program Fiesta Bonus Leasing lze využít i při nákupu ostatních verzí Fordu Fiesta nebo Fiesta Viva (např.):

Základní ceny modelů v rámci této akce

  • Fiesta Viva Base 1.3 Duratec/60 k 3dv. - od 199 990 Kč
  • Fiesta Viva Base 1.3 Duratec/60 k 5dv. - od 209 990 Kč
  • Fiesta Viva Trend 1.3 Duratec/70 k 5dv. - od 239 990 Kč
  • Fiesta Viva Trend 1.4 Duratec/80 k 5dv. - od 274 990 Kč
  • Fiesta Viva Trend 1.4 Duratorq TDCi/68 k 5dv. - od 294 990 Kč
  • Fiesta Trend 1.6 Duratorq TDCi/90 k 5dv. - od 392 990 Kč
  • Fiesta ST 2.0 Duratec/150 k 3dv. - od 489 990 Kč

Ostatní akční nabídky - Ford Fiesta Viva, Ford Fusion Viva, Ford Focus Gold i Ford S-MAX a Galaxy zůstávají i nadále v platnosti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků