Poptávka po luxusních vozech neustane, říká šéf designu Bentley

Šéf designu britské automobilky věří v poptávku po luxusu také v nadcházejících desetiletích. A to navzdory velkému rozvoji autonomních technologií.

Po luxusu bude poptávka také v nadcházejících desetiletích. Alespoň to tvrdí šéf designu automobilky Bentley. Ten je o tom přesvědčen i navzdory dramaticky se měnícím trendům v automobilovém průmyslu. 

Stefan Sielaff připustil, že design interiérů se bude muset výrazně změnit. Vše hlavně v důsledku rozšíření autonomních technologií. Navzdory tomu ale lidé budou toužit po luxusu přesně na míru.

Bentley se inspiruje jachtami. V limitované edici Continental Galene

Bentley se inspiruje jachtami. V limitované edici Continental Galene

"Zákazník budoucnosti může žádat ekologické a udržitelné materiály. To je důvod, proč se díváme na vývoj různých materiálů. Experimentujeme proto například s kamennou dýhou a OLED obrazovkami. V budoucnu to bude směs technologie a estetiky," řekl Stefan Sielaff, šéf designu Bentley. 

Britský výrobce dokonce odhalil svou budoucnost konceptem 2036 Future of Luxury. Cílem je poskytnout pohled na to, jak se drasticky můžou změnit interiéry luxusních automobilů. Na rozdíl od tradičního vozu má dvě velké kožené sedací soupravy naproti sobě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků