Poprvé za volantem Opelu Combo Life. Jak jezdí s tříválcem 1.2 Turbo?

jirka  |  14. 09. 2018 10:25

zatím článek nepřinesl žádnou podstatnou informaci. Rád bych viděl i test nějaky šestilitr hemi, jenže ty se u nás nenosí co.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  14. 09. 2018 10:55

A k čemu by to bylo, nějaký hemi. Vždyť to nemá žádný praktický význam a až na pár pózérů co si myslí, že tím na někoho udělají dojem, to nikoho nezajímá.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  14. 09. 2018 14:15

ale má. příklad vem ten tříhrnek novej já vemu nový hemi a schválně co dýl vydrží na km, pod velkým výkonem atd. kdo půjde první do servisu. ten tvůj tříhrnek po pár barnoutech půjde na výměnu motoru. holt objem ničím nenahradíš kor čím víc železa. větší výdrž. sám si ke konci příštího roku takové hemi pořídím.

Odpovědět  |   | 
jean  |  14. 09. 2018 16:08

Nejsi ty ten Jirka, čo tu pred nejakými piatimi rokmi stále písal, že příští rok pořídí V12 jaguar, potom V12 neviem čo, potom V8, nakoniec kúpil olietané V6?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  14. 09. 2018 23:20

hele jean máš pravdu. ano toho jaga jsem chtěl ale nedařily se finance. bohužel. Přišly do toho děti. Ted asi tak. loni mi sebrali papíry ach jo. ještě půl roku musím počkat a jezdil jsem na posled jeep grand cherokee 3.1 tdi. spotřeba 12 až 14 na sto dálnice plný knedlik 18.
Dluhy vyřízeny život zařízen. Žiju v rakousku. Přístí rok když budou noty jdu na kamion. V bance jsem se ptal 3 měsíce plat a můžu úvěr na auto. Takž mezitím slušný bydlení jsem zařídil atd k tomu další věci. A zalíbily se mi off roady. Je tu jedno auto po kterým koukám fakt dlouho. Proc off road. Velkej kufr bytelný na nehodu a pro dvě děcka co musíš tahat spoustu krámů sebou viz kočárek atd. Fakt super. Takže pokud budou noty příští rok jdu na kamion, pokud banka dá love jde se pro Hummer H2. Sice asi ne luxury to je 800 tis ale těch půl mega by banka mohla dát. Ptal jsem se tady v bance mám dobrou bonitu a o tři roky dřív jsem splatil hypo. teď si jdu za tímhle. Dostat řidičák práce není probl tady na kamion za dobrý love od 2000 tis e čistého každý den doma nebo týden v čudu 2700 e čistého. Z toho se to dá zaplatit. Jak vidíš i na jeepu mi byla spotřeba putna i tady. Doufám že se k tomu autu dostanu a nic se neposere.

Odpovědět  |   | 
jean  |  15. 09. 2018 08:02

No ty si dobrý mimoň, brať si pol mega úver na auto

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  15. 09. 2018 08:03

Se divim že ti ta 3.1 v tom jeepu ještě jezdí, protože to byl neporuchovější motor co se do wj dával. Lepší volba by byla 2.7 crdi, a nejlepší 4.7 V8

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 12:32

Mel nalitano pres pul mio a pohoda

Odpovědět  |   | 
Roman  |  15. 09. 2018 13:03

Já si to řikal hned:"....V6...přišel sem o papíry...jdu na kamion....", že budeš magor. A seš, tuplovanej.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 13:17

Polibte mi prdel udelal jsem si c jdu si pro lejstra a na urade nechte je tady za dva roky starou nehodu kdy uz byl pravomocny rozsudek. Uz jsem mel i nastoupit. Tak drepim doma uz rok bez prace jak blb. A zpovidat se vam nemusim. Vy uz jste pokakany z toho kdyz vam dehet bere sedm litru. Chudaci. Ja si posledni dobou uzival pohodli honda accord coupe 3.0 honda legend 3.5 jeep grand cherokee 3.1 tdi. Poslednich 5 let. A co zere pod deset je rozbity vy chudaci. By jste na tech spotrebach co auta berou pri mym drivejsim najezdu 40 tis km rocne, vychcipali hlady. Pro vas je probl kdyz dehet bere sedm pro me je to tragickej nepouzitelnej motor. Legenda jsem nesetril tam jsem jezdil 13 14. Fajn stary kary ale uzivil jsem je vpoho

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 13:28

A jeste pridam. Pujdu na nakladak. Protoze zada zhuntovany z lomu. Fyzicky uz nemuzu ale sedet mi nevadi a o par stovek e mesicne vic nez lom. To brutalni lamani co jsem zvladal nedaval ani mladsi kolega o deset let. Je min39 a skolioza docela trapi. Chudaci. Ja mel desetikilovej perlik normal 6 kilo. Kdo z vas to da cely den. 15 kg tezka vrtacka i kolmo do steny. Kovarina v lomu jsem se naucil. Jezdit z demprem me naucili. Delat na 40 tunovym bagru pres dalkovy ovladac me naucili. Odpalovat skalu jsem se naucil. Exan strelny prach dynamit pres draty a tel, nebo zapalnou sburu. Nejvic jsme odpalovali 140 kg trhavin. To byl hukot. Tlakovavvlna byla citit na 400 metru.

Odpovědět  |   | 
jean  |  15. 09. 2018 13:41

Ako to súvisí s autami?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 14:17

Ne sory to souvisi s dementama tady urazet a odsuzovat to jo, ale neznaj nic. Polibte mi vsichni prdel a placejte se po ramenou v hospode komu nafta nebo trihrnek basti min. Mel sem doma z pujcovny trihrnek fabii to bylo za trest takovej krumpl.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  14. 09. 2018 21:38

Ne, to je pro ty co mají rádi auta. Nevim proč bych chtěl dělat dojem na nějakyho pičuse ve fobii HTP

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  14. 09. 2018 21:35

Přesně, s tříhrnkama ať jdou do hajzlu i kdyby měli třista koní.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  14. 09. 2018 13:50

Ten motor v Opel Combo Life je od Berlinga zděděný PureTech 1.2, nebo se jedná o nějaký speciální Oplí motor?

Nejde tím OPEL proti sobě? Zákazník upřednostňující strohost německých aut nemusí být zrovna nadšený z francouzksých vlastností.

Odpovědět  |   | 
MM  |  14. 09. 2018 15:47

Je to PureTech

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  14. 09. 2018 18:10

Jestli je to PureTech, tak je to známý motor se známými vlastnostmi (a samozřejmě oceněními). Asi by pak autora nemělo překvapit, že se jedná o živý motor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 09. 2018 20:39

po 20-tich rokoch trápenia, nič lepšie nemohlo stretnúť opel, že ho vzalo PSA pod svoje krídla.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  14. 09. 2018 21:46

To zrovna. Jeden vyrábí větší mrdky než druhej.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 09. 2018 22:40

no fajn, tak mi napíš lepšie a úspešnejšie auto v tejto triede, ako je Berlingo/Rifter/teraz už aj combo. Priami konkurent je akorát fiat dobló, a chabý pokus škodovky skončil na smetisku dejín.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  16. 09. 2018 08:12

Třeba vw caddy

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 09. 2018 20:00

to nemyslíš vážne !!

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  17. 09. 2018 20:14

Proč ne?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 09. 2018 18:54

No podľa mňa je to iná trieda, možno sa mýlim?. Cady je vyložene úžitkové auto, a neviem si predstaviť, že by si niekto cadinu , kúpil ako rodinné auto, čo pri PSA autách, je úplne bežné.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  18. 09. 2018 19:26

Tak si o tom nejdřív něco zjisti
Tahle mrdina od soplu vypadá vedle tý caddyny jak socka.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 09. 2018 20:20

...jelo Combo za necelých jedenáct litrů....Cize ak tomu spravne rozumiem, mame si zvyknut ze takyto motor sa vojde do 11L.

No, nic v zlom. dakujem, ale nechcem. Pretoze v tom rezime bola uspornejsia aj plne obsadena dlha, a -expresna, karavela v nafte.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  24. 09. 2018 19:44

Mám stejný motor, jiné auto:
Nahoru na Grossglockner to chvilkama bere přes 12 litrů na sto - v průměru 7,9. Dolu většinou zadarmo, takže tam a zpátky v průměru za 7,1. Na dálnici do velice mírného kopce, na rychloměru 191 km/h - 11,5 litrů na sto, jinak maximální možnou rychlostí chvilku 4 chvilku 6 => průměr 500 km přes Německo 5,7 litrů na sto. Česká dálnice okolo maximální možné/povolené rychlosti => 6,3 na sto. Praha průměr 6,9 na sto. Praha průměr v noci (většinou okruhy a tunely maximální rychlostí) 4,9 litru na sto.

Odpovědět  |   | 
KM  |  15. 09. 2018 20:31

Tři hrnky patřily tak akorát do Warťase. Auto a zvláště užitkové potřebuje normální motor s normálními koňmi a ne stovky turby vyhoněných poníků

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 09. 2018 13:32

.....pak by se průměrná spotřeba při normálním jízdním stylu mohla pohybovat mezi šesti až sedmi litry.... Lenze test auta nie je o tom, aby sme filozofovali o tom, 'ak by, nahodou, mozno a pripadne'. Tak ako to vlastne bolo?

Na 11L nasu rodinnu vykopavku 1.6 100k dozeniem, ale to budem do tyzdna s bodmi v minuse tak, ze si do auta v zivote nesadnem.

Odpovědět  |   | 
jean  |  16. 09. 2018 20:41

Doženeš ju na 11 litrov a aj tak hovno pojde. Letargický motor.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 09. 2018 19:39

Rozdiel je samozrejme v efektivite. Diesel ma /a musi mat a nebude to nikdy inak/ vyssiu ucinnost. Ostatne to bol aj dovod preco taky trebars T-34 (v noci bol pod nim casto zapaleny ohen) dosiel nasup az do Berlina. Mnohe z nich sli nahodene celu noc. Pretoze bol co? Efektivny. Isiel, bezal, lacno a usporne az do zblbnutia.

Inak, dnesny benzin sa VELMI lisi od toho, ktory sme tankovali pred 20 rokmi. Je HORSI vo VSETKYCH vlastnostiach. Potom to tak aj vyzera. Ale o tom (zisku korporatnej lobby), sa akosi 'neslusi' diskutovat, ze.

Odpovědět  |   | 
jean  |  17. 09. 2018 20:19

Testované auto bolo benzínové, ty si písal o benzínovej octávke a zrazu diesel z tanku. Jak sme sa dostali k dieslu??

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

dnes | Milan Lažanský | 22 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A
Erko s technikou Formule 2: Takto Škoda drtila konkurenci v Británii!

Erko s technikou Formule 2: Takto Škoda drt…

Jakkoliv můžete závodní škodovky ze 70. let minulého století považovat za zlato domácího motorsportu, ty vůbec nejšílenější závodní stroje českého původu byly k vidění v Británii. Téma, k němuž se nyní váže jedna smutná událost.

3.  11.  2018 | | 14 N/A