Poprvé za volantem Opelu Combo Life. Jak jezdí s tříválcem 1.2 Turbo?

jirka  |  14. 09. 2018 10:25

zatím článek nepřinesl žádnou podstatnou informaci. Rád bych viděl i test nějaky šestilitr hemi, jenže ty se u nás nenosí co.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  14. 09. 2018 10:55

A k čemu by to bylo, nějaký hemi. Vždyť to nemá žádný praktický význam a až na pár pózérů co si myslí, že tím na někoho udělají dojem, to nikoho nezajímá.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  14. 09. 2018 14:15

ale má. příklad vem ten tříhrnek novej já vemu nový hemi a schválně co dýl vydrží na km, pod velkým výkonem atd. kdo půjde první do servisu. ten tvůj tříhrnek po pár barnoutech půjde na výměnu motoru. holt objem ničím nenahradíš kor čím víc železa. větší výdrž. sám si ke konci příštího roku takové hemi pořídím.

Odpovědět  |   | 
jean  |  14. 09. 2018 16:08

Nejsi ty ten Jirka, čo tu pred nejakými piatimi rokmi stále písal, že příští rok pořídí V12 jaguar, potom V12 neviem čo, potom V8, nakoniec kúpil olietané V6?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  14. 09. 2018 23:20

hele jean máš pravdu. ano toho jaga jsem chtěl ale nedařily se finance. bohužel. Přišly do toho děti. Ted asi tak. loni mi sebrali papíry ach jo. ještě půl roku musím počkat a jezdil jsem na posled jeep grand cherokee 3.1 tdi. spotřeba 12 až 14 na sto dálnice plný knedlik 18.
Dluhy vyřízeny život zařízen. Žiju v rakousku. Přístí rok když budou noty jdu na kamion. V bance jsem se ptal 3 měsíce plat a můžu úvěr na auto. Takž mezitím slušný bydlení jsem zařídil atd k tomu další věci. A zalíbily se mi off roady. Je tu jedno auto po kterým koukám fakt dlouho. Proc off road. Velkej kufr bytelný na nehodu a pro dvě děcka co musíš tahat spoustu krámů sebou viz kočárek atd. Fakt super. Takže pokud budou noty příští rok jdu na kamion, pokud banka dá love jde se pro Hummer H2. Sice asi ne luxury to je 800 tis ale těch půl mega by banka mohla dát. Ptal jsem se tady v bance mám dobrou bonitu a o tři roky dřív jsem splatil hypo. teď si jdu za tímhle. Dostat řidičák práce není probl tady na kamion za dobrý love od 2000 tis e čistého každý den doma nebo týden v čudu 2700 e čistého. Z toho se to dá zaplatit. Jak vidíš i na jeepu mi byla spotřeba putna i tady. Doufám že se k tomu autu dostanu a nic se neposere.

Odpovědět  |   | 
jean  |  15. 09. 2018 08:02

No ty si dobrý mimoň, brať si pol mega úver na auto

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  15. 09. 2018 08:03

Se divim že ti ta 3.1 v tom jeepu ještě jezdí, protože to byl neporuchovější motor co se do wj dával. Lepší volba by byla 2.7 crdi, a nejlepší 4.7 V8

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 12:32

Mel nalitano pres pul mio a pohoda

Odpovědět  |   | 
Roman  |  15. 09. 2018 13:03

Já si to řikal hned:"....V6...přišel sem o papíry...jdu na kamion....", že budeš magor. A seš, tuplovanej.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 13:17

Polibte mi prdel udelal jsem si c jdu si pro lejstra a na urade nechte je tady za dva roky starou nehodu kdy uz byl pravomocny rozsudek. Uz jsem mel i nastoupit. Tak drepim doma uz rok bez prace jak blb. A zpovidat se vam nemusim. Vy uz jste pokakany z toho kdyz vam dehet bere sedm litru. Chudaci. Ja si posledni dobou uzival pohodli honda accord coupe 3.0 honda legend 3.5 jeep grand cherokee 3.1 tdi. Poslednich 5 let. A co zere pod deset je rozbity vy chudaci. By jste na tech spotrebach co auta berou pri mym drivejsim najezdu 40 tis km rocne, vychcipali hlady. Pro vas je probl kdyz dehet bere sedm pro me je to tragickej nepouzitelnej motor. Legenda jsem nesetril tam jsem jezdil 13 14. Fajn stary kary ale uzivil jsem je vpoho

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 13:28

A jeste pridam. Pujdu na nakladak. Protoze zada zhuntovany z lomu. Fyzicky uz nemuzu ale sedet mi nevadi a o par stovek e mesicne vic nez lom. To brutalni lamani co jsem zvladal nedaval ani mladsi kolega o deset let. Je min39 a skolioza docela trapi. Chudaci. Ja mel desetikilovej perlik normal 6 kilo. Kdo z vas to da cely den. 15 kg tezka vrtacka i kolmo do steny. Kovarina v lomu jsem se naucil. Jezdit z demprem me naucili. Delat na 40 tunovym bagru pres dalkovy ovladac me naucili. Odpalovat skalu jsem se naucil. Exan strelny prach dynamit pres draty a tel, nebo zapalnou sburu. Nejvic jsme odpalovali 140 kg trhavin. To byl hukot. Tlakovavvlna byla citit na 400 metru.

Odpovědět  |   | 
jean  |  15. 09. 2018 13:41

Ako to súvisí s autami?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 09. 2018 14:17

Ne sory to souvisi s dementama tady urazet a odsuzovat to jo, ale neznaj nic. Polibte mi vsichni prdel a placejte se po ramenou v hospode komu nafta nebo trihrnek basti min. Mel sem doma z pujcovny trihrnek fabii to bylo za trest takovej krumpl.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  14. 09. 2018 21:38

Ne, to je pro ty co mají rádi auta. Nevim proč bych chtěl dělat dojem na nějakyho pičuse ve fobii HTP

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  14. 09. 2018 21:35

Přesně, s tříhrnkama ať jdou do hajzlu i kdyby měli třista koní.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  14. 09. 2018 13:50

Ten motor v Opel Combo Life je od Berlinga zděděný PureTech 1.2, nebo se jedná o nějaký speciální Oplí motor?

Nejde tím OPEL proti sobě? Zákazník upřednostňující strohost německých aut nemusí být zrovna nadšený z francouzksých vlastností.

Odpovědět  |   | 
MM  |  14. 09. 2018 15:47

Je to PureTech

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  14. 09. 2018 18:10

Jestli je to PureTech, tak je to známý motor se známými vlastnostmi (a samozřejmě oceněními). Asi by pak autora nemělo překvapit, že se jedná o živý motor.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 09. 2018 20:39

po 20-tich rokoch trápenia, nič lepšie nemohlo stretnúť opel, že ho vzalo PSA pod svoje krídla.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  14. 09. 2018 21:46

To zrovna. Jeden vyrábí větší mrdky než druhej.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 09. 2018 22:40

no fajn, tak mi napíš lepšie a úspešnejšie auto v tejto triede, ako je Berlingo/Rifter/teraz už aj combo. Priami konkurent je akorát fiat dobló, a chabý pokus škodovky skončil na smetisku dejín.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  16. 09. 2018 08:12

Třeba vw caddy

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 09. 2018 20:00

to nemyslíš vážne !!

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  17. 09. 2018 20:14

Proč ne?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 09. 2018 18:54

No podľa mňa je to iná trieda, možno sa mýlim?. Cady je vyložene úžitkové auto, a neviem si predstaviť, že by si niekto cadinu , kúpil ako rodinné auto, čo pri PSA autách, je úplne bežné.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  18. 09. 2018 19:26

Tak si o tom nejdřív něco zjisti
Tahle mrdina od soplu vypadá vedle tý caddyny jak socka.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/... ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 09. 2018 20:20

...jelo Combo za necelých jedenáct litrů....Cize ak tomu spravne rozumiem, mame si zvyknut ze takyto motor sa vojde do 11L.

No, nic v zlom. dakujem, ale nechcem. Pretoze v tom rezime bola uspornejsia aj plne obsadena dlha, a -expresna, karavela v nafte.

Odpovědět  |   | 
KM  |  15. 09. 2018 20:31

Tři hrnky patřily tak akorát do Warťase. Auto a zvláště užitkové potřebuje normální motor s normálními koňmi a ne stovky turby vyhoněných poníků

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 09. 2018 13:32

.....pak by se průměrná spotřeba při normálním jízdním stylu mohla pohybovat mezi šesti až sedmi litry.... Lenze test auta nie je o tom, aby sme filozofovali o tom, 'ak by, nahodou, mozno a pripadne'. Tak ako to vlastne bolo?

Na 11L nasu rodinnu vykopavku 1.6 100k dozeniem, ale to budem do tyzdna s bodmi v minuse tak, ze si do auta v zivote nesadnem.

Odpovědět  |   | 
jean  |  16. 09. 2018 20:41

Doženeš ju na 11 litrov a aj tak hovno pojde. Letargický motor.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 09. 2018 19:39

Rozdiel je samozrejme v efektivite. Diesel ma /a musi mat a nebude to nikdy inak/ vyssiu ucinnost. Ostatne to bol aj dovod preco taky trebars T-34 (v noci bol pod nim casto zapaleny ohen) dosiel nasup az do Berlina. Mnohe z nich sli nahodene celu noc. Pretoze bol co? Efektivny. Isiel, bezal, lacno a usporne az do zblbnutia.

Inak, dnesny benzin sa VELMI lisi od toho, ktory sme tankovali pred 20 rokmi. Je HORSI vo VSETKYCH vlastnostiach. Potom to tak aj vyzera. Ale o tom (zisku korporatnej lobby), sa akosi 'neslusi' diskutovat, ze.

Odpovědět  |   | 
jean  |  17. 09. 2018 20:19

Testované auto bolo benzínové, ty si písal o benzínovej octávke a zrazu diesel z tanku. Jak sme sa dostali k dieslu??

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 60 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A