Poprvé za volantem nového Porsche Cayenne: Potřetí kombinuje neslučitelné

Marek  |  14. 12. 2017 08:42

Komplet prebraná technika s Q7 a SQ7 ... nič nové v koncerne... iba kabát je nový

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 12. 2017 09:27

..oproti Q/SQ 7 jsou ve výbavě i blinkry...prý.

Odpovědět  |   | 
owner  |  14. 12. 2017 17:00

Technika stejná, ale auto úplně jiný. Stačí si zjistit jak jezdí Macan oproti Q5 a Cayenne oproti Q7. Ten rozdíl je naprosto diametrální.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2017 21:15

Macan a SQ5 jezdí úplně stejně

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  14. 12. 2017 09:00

Audi natřená pozlátkem

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:09

Ani by som nepovedal. Okrem ineho ma Porsche uplne inu kontrolu kvality vratane vystupnej kontroly. Cast dielov je samozrejme zdielana, ale trufam si povedat ze tu, teda okrem zakladnej verzie, za cenu dostanene zaujimave auto. A ano, aj drahe. Cena ale potom vychadza /nejaky ten stred/ zaujimavejsie, kedze mate univerzalny a predsa len pekny vehikel. Nestrati sa nikde. Takze pocket kym hlupaci zakaznici vykupia nultu seriu a predseriu /novinarske auto je diametralne odlisne/, co trva asi rok-dva. Potom niet dovod do toho neist, ak teda na to mate a nekupujete nedovarene jedlo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2017 21:17

Jasně, na stejné lince stejné fabriky se stejnými roboty a stejnými montážníky, stejnými manažery a stejnými postupy je kontrola kvality úplně jiná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 12. 2017 22:27

Presne tak...

" If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. "

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 12. 2017 20:26

...nic v zlom, ale : 1/ rovnaka linka, OK 2/ rovnaki manazeri, NIE OK 3/ rovnake postupy, NIE OK Preco sa miesate do niecoho Vam neznameho, o com nemate informacie - a uz vobec nie skusenost?

Odpovědět  |   | 

Almara s vysokým těžištěm je sportovní auto. Lol

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 12. 2017 12:16

No jo. Už je to tak. A s tim ty tvoje smajliky (naštěstí) nic neudělají.

A po xté. Svez se s tím autem a az pak budu tvůj názor brát vážně.

Odpovědět  |   | 

Glorifikace SUV už se nebes dotýká. Díky, že si mně chtěl brát vážně.
Jen doufám, že mě pak nějakej "sportovec" s tim nesejme nebo ho nebudu muset resuscitovat...
https://www.youtube.com/watch...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2017 12:23

Těším se na svezení. Měl jsem na měsíc půjčený Macan turbo, 3.6 benzín a byl jsem fakt nadšený, kdyby mě v tom někdo svezl s páskem na očích a nevěděl jsem v čem sedím, nikdy bych neřekl, že jedu v SUV.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2017 12:31

AutoExpres z UK testovali na okruhu (spíše technickém) BMW M2 (čas 46,1s) a Macan Turbo (čas 46,7). Myslím, že to avizuje opravdu sportovní ambice, které může mít i SUV

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 16:04

Sportovni ambice...., co treba cisty pocit. Ja v SUV uz pri 150 pomalu zaviram oci hrůzou ze smetl , protože to vysoky těžiště je tak nepříjemný, ze je mi po těle zle. Nedejboze v zatáčkách, dokáže he projet stejne rychle, ale minute se z toho poblit .Zatímco v sedanu muzu jet na tempomat 250 a zádný problem a zatáčky řezat hlava nehlava. V tomhle fyziku neošalíš.( a ano jel jsem k Cayenne turbo, žádná zmena se nekonala)

Odpovědět  |   | 
asdf  |  14. 12. 2017 16:48

tak to by sis mel zajit k doktorovi s kinetozou

Odpovědět  |   | 
owner  |  14. 12. 2017 16:52

To nic, seš jen trochu přecitlivělej. Osobní psychoterapeut by ti mohl pomoci.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 20:56

Vam si zajděte mam městě na medicínu. V autobuse taky nejezdite 200, hádejte jaky by to byl pocit, pánové

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 20:56

*vy si zajděte na semestr

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:12

Hm, na mojej byvalej Felde 1.6 dom dotlacil tacho na doraz. Po tomto zazitku by Ste v Cayenne mali vlastne zaspat ako na domacom gauci.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  15. 12. 2017 07:43

Když jsem jako malý kluk letěl na pincku 60 km/h, taky jsem si myslel, že je to konec světa. Podle mě to není o fyzice, ale o vnímáni každého z nás, rozhodně jsem neměl pocit jako tady popisuješ ty, ba naopak jsem měl větší pocit jistoty a bezpečí, asi kdybych se pustil do obdobné jízdy s tradičním SUV, bylo by to jiné. Taky jetřeba brát v potaz, že Macan není až tak velké auto a kolegova X5M je oproti tomu příšerný mastodont, který se v jeho rukou mění na zabijáka sedanů a rozhodně se nechceš poblít. Macan je super zábavný a působi hrozně lehce, prostě můj favorit mezi malými SUV a defakto asi jediné bratelné SUV pro mě...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro