Těším se na svezení. Měl jsem na měsíc půjčený Macan turbo, 3.6 benzín a byl jsem fakt nadšený, kdyby mě v tom někdo svezl s páskem na očích a nevěděl jsem v čem sedím, nikdy bych neřekl, že jedu v SUV.
AutoExpres z UK testovali na okruhu (spíše technickém) BMW M2 (čas 46,1s) a Macan Turbo (čas 46,7). Myslím, že to avizuje opravdu sportovní ambice, které může mít i SUV :-)
Sportovni ambice...., co treba cisty pocit. Ja v SUV uz pri 150 pomalu zaviram oci hrůzou ze smetl , protože to vysoky těžiště je tak nepříjemný, ze je mi po těle zle. Nedejboze v zatáčkách, dokáže he projet stejne rychle, ale minute se z toho poblit .Zatímco v sedanu muzu jet na tempomat 250 a zádný problem a zatáčky řezat hlava nehlava. V tomhle fyziku neošalíš.( a ano jel jsem k Cayenne turbo, žádná zmena se nekonala)
Když jsem jako malý kluk letěl na pincku 60 km/h, taky jsem si myslel, že je to konec světa. Podle mě to není o fyzice, ale o vnímáni každého z nás, rozhodně jsem neměl pocit jako tady popisuješ ty, ba naopak jsem měl větší pocit jistoty a bezpečí, asi kdybych se pustil do obdobné jízdy s tradičním SUV, bylo by to jiné. Taky jetřeba brát v potaz, že Macan není až tak velké auto a kolegova X5M je oproti tomu příšerný mastodont, který se v jeho rukou mění na zabijáka sedanů :-) a rozhodně se nechceš poblít. Macan je super zábavný a působi hrozně lehce, prostě můj favorit mezi malými SUV a defakto asi jediné bratelné SUV pro mě...
Hm, na mojej byvalej Felde 1.6 dom dotlacil tacho na doraz. Po tomto zazitku by Ste v Cayenne mali vlastne zaspat ako na domacom gauci. ;-)
To nic, seš jen trochu přecitlivělej. Osobní psychoterapeut by ti mohl pomoci.
Vam si zajděte mam městě na medicínu. V autobuse taky nejezdite 200, hádejte jaky by to byl pocit, pánové
*vy si zajděte na semestr
tak to by sis mel zajit k doktorovi s kinetozou B-]
Almara s vysokým těžištěm je sportovní auto. Lol :-D:-D:-D
No jo. Už je to tak. A s tim ty tvoje smajliky (naštěstí) nic neudělají. ;-)A po xté. Svez se s tím autem a az pak budu tvůj názor brát vážně.
Glorifikace SUV už se nebes dotýká. Díky, že si mně chtěl brát vážně.Jen doufám, že mě pak nějakej "sportovec" s tim nesejme nebo ho nebudu muset resuscitovat... :-/https://www.youtube.com/watch...
Audi natřená pozlátkem
Ani by som nepovedal. Okrem ineho ma Porsche uplne inu kontrolu kvality vratane vystupnej kontroly. Cast dielov je samozrejme zdielana, ale trufam si povedat ze tu, teda okrem zakladnej verzie, za cenu dostanene zaujimave auto. A ano, aj drahe. Cena ale potom vychadza /nejaky ten stred/ zaujimavejsie, kedze mate univerzalny a predsa len pekny vehikel. Nestrati sa nikde. Takze pocket kym hlupaci zakaznici vykupia nultu seriu a predseriu /novinarske auto je diametralne odlisne/, co trva asi rok-dva. Potom niet dovod do toho neist, ak teda na to mate a nekupujete nedovarene jedlo.
Jasně, na stejné lince stejné fabriky se stejnými roboty a stejnými montážníky, stejnými manažery a stejnými postupy je kontrola kvality úplně jiná.
...nic v zlom, ale :1/ rovnaka linka, OK 2/ rovnaki manazeri, NIE OK 3/ rovnake postupy, NIE OKPreco sa miesate do niecoho Vam neznameho, o com nemate informacie - a uz vobec nie skusenost?
Presne tak..." If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. "
Komplet prebraná technika s Q7 a SQ7 ... nič nové v koncerne... iba kabát je nový
Technika stejná, ale auto úplně jiný. Stačí si zjistit jak jezdí Macan oproti Q5 a Cayenne oproti Q7. Ten rozdíl je naprosto diametrální.
Macan a SQ5 jezdí úplně stejně
..oproti Q/SQ 7 jsou ve výbavě i blinkry...prý.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.