Poprvé za volantem nového Porsche Cayenne: Potřetí kombinuje neslučitelné

Marek  |  14. 12. 2017 08:42

Komplet prebraná technika s Q7 a SQ7 ... nič nové v koncerne... iba kabát je nový

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 12. 2017 09:27

..oproti Q/SQ 7 jsou ve výbavě i blinkry...prý.

Odpovědět  |   | 
owner  |  14. 12. 2017 17:00

Technika stejná, ale auto úplně jiný. Stačí si zjistit jak jezdí Macan oproti Q5 a Cayenne oproti Q7. Ten rozdíl je naprosto diametrální.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2017 21:15

Macan a SQ5 jezdí úplně stejně

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  14. 12. 2017 09:00

Audi natřená pozlátkem

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:09

Ani by som nepovedal. Okrem ineho ma Porsche uplne inu kontrolu kvality vratane vystupnej kontroly. Cast dielov je samozrejme zdielana, ale trufam si povedat ze tu, teda okrem zakladnej verzie, za cenu dostanene zaujimave auto. A ano, aj drahe. Cena ale potom vychadza /nejaky ten stred/ zaujimavejsie, kedze mate univerzalny a predsa len pekny vehikel. Nestrati sa nikde. Takze pocket kym hlupaci zakaznici vykupia nultu seriu a predseriu /novinarske auto je diametralne odlisne/, co trva asi rok-dva. Potom niet dovod do toho neist, ak teda na to mate a nekupujete nedovarene jedlo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2017 21:17

Jasně, na stejné lince stejné fabriky se stejnými roboty a stejnými montážníky, stejnými manažery a stejnými postupy je kontrola kvality úplně jiná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 12. 2017 22:27

Presne tak...

" If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. "

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 12. 2017 20:26

...nic v zlom, ale : 1/ rovnaka linka, OK 2/ rovnaki manazeri, NIE OK 3/ rovnake postupy, NIE OK Preco sa miesate do niecoho Vam neznameho, o com nemate informacie - a uz vobec nie skusenost?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 12. 2017 10:52

Almara s vysokým těžištěm je sportovní auto. Lol

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 12. 2017 12:16

No jo. Už je to tak. A s tim ty tvoje smajliky (naštěstí) nic neudělají.

A po xté. Svez se s tím autem a az pak budu tvůj názor brát vážně.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 12. 2017 01:13

Glorifikace SUV už se nebes dotýká. Díky, že si mně chtěl brát vážně.
Jen doufám, že mě pak nějakej "sportovec" s tim nesejme nebo ho nebudu muset resuscitovat...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2017 12:23

Těším se na svezení. Měl jsem na měsíc půjčený Macan turbo, 3.6 benzín a byl jsem fakt nadšený, kdyby mě v tom někdo svezl s páskem na očích a nevěděl jsem v čem sedím, nikdy bych neřekl, že jedu v SUV.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2017 12:31

AutoExpres z UK testovali na okruhu (spíše technickém) BMW M2 (čas 46,1s) a Macan Turbo (čas 46,7). Myslím, že to avizuje opravdu sportovní ambice, které může mít i SUV

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 16:04

Sportovni ambice...., co treba cisty pocit. Ja v SUV uz pri 150 pomalu zaviram oci hrůzou ze smetl , protože to vysoky těžiště je tak nepříjemný, ze je mi po těle zle. Nedejboze v zatáčkách, dokáže he projet stejne rychle, ale minute se z toho poblit .Zatímco v sedanu muzu jet na tempomat 250 a zádný problem a zatáčky řezat hlava nehlava. V tomhle fyziku neošalíš.( a ano jel jsem k Cayenne turbo, žádná zmena se nekonala)

Odpovědět  |   | 
asdf  |  14. 12. 2017 16:48

tak to by sis mel zajit k doktorovi s kinetozou

Odpovědět  |   | 
owner  |  14. 12. 2017 16:52

To nic, seš jen trochu přecitlivělej. Osobní psychoterapeut by ti mohl pomoci.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 20:56

Vam si zajděte mam městě na medicínu. V autobuse taky nejezdite 200, hádejte jaky by to byl pocit, pánové

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 20:56

*vy si zajděte na semestr

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:12

Hm, na mojej byvalej Felde 1.6 dom dotlacil tacho na doraz. Po tomto zazitku by Ste v Cayenne mali vlastne zaspat ako na domacom gauci.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  15. 12. 2017 07:43

Když jsem jako malý kluk letěl na pincku 60 km/h, taky jsem si myslel, že je to konec světa. Podle mě to není o fyzice, ale o vnímáni každého z nás, rozhodně jsem neměl pocit jako tady popisuješ ty, ba naopak jsem měl větší pocit jistoty a bezpečí, asi kdybych se pustil do obdobné jízdy s tradičním SUV, bylo by to jiné. Taky jetřeba brát v potaz, že Macan není až tak velké auto a kolegova X5M je oproti tomu příšerný mastodont, který se v jeho rukou mění na zabijáka sedanů a rozhodně se nechceš poblít. Macan je super zábavný a působi hrozně lehce, prostě můj favorit mezi malými SUV a defakto asi jediné bratelné SUV pro mě...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A