Poprvé za volantem nového Porsche Cayenne: Potřetí kombinuje neslučitelné

Marek  |  14. 12. 2017 08:42

Komplet prebraná technika s Q7 a SQ7 ... nič nové v koncerne... iba kabát je nový

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 12. 2017 09:27

..oproti Q/SQ 7 jsou ve výbavě i blinkry...prý.

Odpovědět  |   | 
owner  |  14. 12. 2017 17:00

Technika stejná, ale auto úplně jiný. Stačí si zjistit jak jezdí Macan oproti Q5 a Cayenne oproti Q7. Ten rozdíl je naprosto diametrální.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2017 21:15

Macan a SQ5 jezdí úplně stejně

Odpovědět  |   | 
Vypítko  |  14. 12. 2017 09:00

Audi natřená pozlátkem

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:09

Ani by som nepovedal. Okrem ineho ma Porsche uplne inu kontrolu kvality vratane vystupnej kontroly. Cast dielov je samozrejme zdielana, ale trufam si povedat ze tu, teda okrem zakladnej verzie, za cenu dostanene zaujimave auto. A ano, aj drahe. Cena ale potom vychadza /nejaky ten stred/ zaujimavejsie, kedze mate univerzalny a predsa len pekny vehikel. Nestrati sa nikde. Takze pocket kym hlupaci zakaznici vykupia nultu seriu a predseriu /novinarske auto je diametralne odlisne/, co trva asi rok-dva. Potom niet dovod do toho neist, ak teda na to mate a nekupujete nedovarene jedlo.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2017 21:17

Jasně, na stejné lince stejné fabriky se stejnými roboty a stejnými montážníky, stejnými manažery a stejnými postupy je kontrola kvality úplně jiná.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 12. 2017 22:27

Presne tak...

" If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. "

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 12. 2017 20:26

...nic v zlom, ale : 1/ rovnaka linka, OK 2/ rovnaki manazeri, NIE OK 3/ rovnake postupy, NIE OK Preco sa miesate do niecoho Vam neznameho, o com nemate informacie - a uz vobec nie skusenost?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 12. 2017 10:52

Almara s vysokým těžištěm je sportovní auto. Lol

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 12. 2017 12:16

No jo. Už je to tak. A s tim ty tvoje smajliky (naštěstí) nic neudělají.

A po xté. Svez se s tím autem a az pak budu tvůj názor brát vážně.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 12. 2017 01:13

Glorifikace SUV už se nebes dotýká. Díky, že si mně chtěl brát vážně.
Jen doufám, že mě pak nějakej "sportovec" s tim nesejme nebo ho nebudu muset resuscitovat...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2017 12:23

Těším se na svezení. Měl jsem na měsíc půjčený Macan turbo, 3.6 benzín a byl jsem fakt nadšený, kdyby mě v tom někdo svezl s páskem na očích a nevěděl jsem v čem sedím, nikdy bych neřekl, že jedu v SUV.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2017 12:31

AutoExpres z UK testovali na okruhu (spíše technickém) BMW M2 (čas 46,1s) a Macan Turbo (čas 46,7). Myslím, že to avizuje opravdu sportovní ambice, které může mít i SUV

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 16:04

Sportovni ambice...., co treba cisty pocit. Ja v SUV uz pri 150 pomalu zaviram oci hrůzou ze smetl , protože to vysoky těžiště je tak nepříjemný, ze je mi po těle zle. Nedejboze v zatáčkách, dokáže he projet stejne rychle, ale minute se z toho poblit .Zatímco v sedanu muzu jet na tempomat 250 a zádný problem a zatáčky řezat hlava nehlava. V tomhle fyziku neošalíš.( a ano jel jsem k Cayenne turbo, žádná zmena se nekonala)

Odpovědět  |   | 
asdf  |  14. 12. 2017 16:48

tak to by sis mel zajit k doktorovi s kinetozou

Odpovědět  |   | 
owner  |  14. 12. 2017 16:52

To nic, seš jen trochu přecitlivělej. Osobní psychoterapeut by ti mohl pomoci.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 20:56

Vam si zajděte mam městě na medicínu. V autobuse taky nejezdite 200, hádejte jaky by to byl pocit, pánové

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 12. 2017 20:56

*vy si zajděte na semestr

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 12. 2017 19:12

Hm, na mojej byvalej Felde 1.6 dom dotlacil tacho na doraz. Po tomto zazitku by Ste v Cayenne mali vlastne zaspat ako na domacom gauci.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  15. 12. 2017 07:43

Když jsem jako malý kluk letěl na pincku 60 km/h, taky jsem si myslel, že je to konec světa. Podle mě to není o fyzice, ale o vnímáni každého z nás, rozhodně jsem neměl pocit jako tady popisuješ ty, ba naopak jsem měl větší pocit jistoty a bezpečí, asi kdybych se pustil do obdobné jízdy s tradičním SUV, bylo by to jiné. Taky jetřeba brát v potaz, že Macan není až tak velké auto a kolegova X5M je oproti tomu příšerný mastodont, který se v jeho rukou mění na zabijáka sedanů a rozhodně se nechceš poblít. Macan je super zábavný a působi hrozně lehce, prostě můj favorit mezi malými SUV a defakto asi jediné bratelné SUV pro mě...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 96 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A