Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

40 komentářů

Zelezny kon
25. září • 13:29

48,8 l nadrz dojazd 440 km to je spotreba cez 11 l + 2 l este zozere klima a to vsetko na eco rezim inak potiahne aj 15 L /100 takmer raz tolko ako udava vyrobca + kady rok na kontrolu lpg nadrze u plynarov = 50 euro + po 10 rokoch sa nadrz musi vymenit to je dalsich 300 euro

Vit
12. října • 18:37

Když o tom nic nevíte tak ani nic nepište....
Nádrž se nemusí měnit a spotřebu kterou tady vymyslite ani nemá cenu komentovat.

Tomáš Marný (Pravý Tomáš Marný)
6. října • 11:26

Najel jsem s ním přes 300 km s průměrnou spotřebou 8,1 l/100 km a bez režimu Eco, revize stojí 390 Kč a výměna cca 5500 Kč, to je od těch tvých čísel docela vzdálené...

Laco
13. září • 9:31

SsangYong korando je s 1.5tgi 120kw,automatem a velmi dobrou výbavou style+ od 530tkč a je to o třídu větší auto se spracováním prémiovky kde si můžete připlatit za 4x4..jen to málo lidí zná, vidělo. Dacia pak v této výbavě nedává vůbec smysl. Ani škoda karoq pak smysl nedává...

Znalec
14. září • 13:03

Ano, Duster je male SUV. Vzdy malo a aj teraz ma zmysel v zakladnych vybavach a so 4x4 (ktory je naozaj dobry).
Idealna kombinacia je teda 4x4 Comfort DCI, manual.
V takejto podobne je to ok vozidlo.
Vsetko ostatne v mojich ociach uz zmysel nedava.

MTZ
13. září • 14:10

Neměl bych odvahu na to, koupit si značku, která to tu už jednou zabalila. Navíc je to u nás docela exotika a nechtěl bych být odkázaný na jediný servis široko daleko.

Laco
13. září • 9:35

A menší tivoli grand je stejně, lépe zpracované a také automat a 120kw za 460tkč..

Rembaz
13. září • 9:40

Akú majú servisnú sieť tie čínske auta? Koľko sa čaká na náhradné diely atd?

Jozef
13. září • 21:32

Je to Kórejské auto Ty MUDRC 😵!!!

Rembaz
14. září • 5:30

Aký mudrc? Nepoznal som tu značku, preto som sa pýtal na tu servisnú sieť.

Rembaz
13. září • 14:47

Odpoviem si sám. 10servisov na celu CR.

Zelí
13. září • 15:34

Tesla má jeden servis a taky žije a prodává.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
13. září • 15:42

Zákazníci Tesly sú trocha iná skupina. Kľudne kvôli servisu pôjdu aj za hranice.

Vlastik
13. září • 7:34

To měla být diskuze o Dacii a né o Škodě.

Chlodvík
13. září • 7:48

Okřikuj si kámoše ve školní družině, já na tvé kibicování co jo a co ne, zvědavý nejsem.

HRD
13. září • 8:39

Nikdo není zvědavý ani na tebe, a taky se tady vylejváš. Navíc Vlastík má pravdu, je to o Dácii, tak nikoho neokřikuj ty schizofreniku.

Vlastik
13. září • 8:28

Děkuji, za upozornění, příště se to již nestane.

Chlodvík
12. září • 20:06

Naslouchat zákazníkům? Mno, to nebezpečně zavání populismem. V politice, když se naslouchá voličům, je to populismus každopádně. A víme k jakým tragickým koncům populismus vede. Demokracie prostě není o naslouchání voličům, demokracie je o moudrém rozhodování a vládnutí osvícených elit. No a stejně tak by tomu mělo být i v automobilovém průmyslu. Taková Škoda je skvělým příkladem. Nechová se populisticky, nenaslouchá zákazníkům a proto se chová jako pravá demokratická automobilka, která důsledně ctí evropské hodnoty. Bravo!

HRD
13. září • 8:34

No ty jsi hustej K.K.T ! Demokratická automobilka :-D :-D :-D Vláda elit :-D :-D :-D Nejdřív si ty bambuse zjisti co je demokracie - je to VLÁDA LIDU, ty elito! Vláda elit je OLIGARCHIE a navíc kdo určí, kdo je "osvícený"? Ty? No potěškoště. Tak už jsem dlouho nečet tak pitomý příspěvek. Jsi jednička. A s těmi voliči, to anda ani nejde komentovat. Tak moc je to 3,14čovina.

PRD
13. září • 17:20

Víš, nechci ti kazit den. Ale mám pocit, že tě fešák nad tebou dokonale vytrolil. B-]

HRD
13. září • 19:53

Jsi asi jediný, kdo to tak vidí. Ten blázen to myslel naprosto vážně.

Emyl
12. září • 18:24

Je to tak. Nejlepší a nejprodávanější kárky na světě vyrábí Škoda a kdo si myslí něco jiného, ten by si měl v tu ránu sbalit svých pět švestek a natotata odšupajdit do Severní Koreje. O takové podrývače demokracie tady nestojíme.

Čulibrk
12. září • 15:10

Škoda by se mohla učit. Jenže nechce, nebo nesmí? Jde o řízený úpadek Škody, která příliš vyrostla? Nebo je to chybná modelová či cenová politika? Nebo snad ty zatrolené čipy? Nebo Vystrčilovy hrdinské činy na Taiwanu? Či snad soustředěný útok naší slavně de-bi-l opozice proti Rusku? Nebo všechno dohromady? Přesto všechny ty články a příspěvky o tom, jak by tu Fábii Combi stejně nikdo nechtěl(sic!), jsou ve světle současných faktů, dosti úsměvné. Copak ty SUV Škoda někdo chce, soudruzi? B-]B-]B-]

M. S.
13. září • 9:01

Píšete celkem hlouposti, zvláště 9 politické scéně, pač pokud někdo může za inflaci a nárůst cen, tak to opravdu není opozice, ani předseda senátu, ale naše slavná vláda.. Tak se proberte..

Mirek
12. září • 17:09

Ty ještě nejsi v Rusku, v tak skvělé zemi? tam mají vše největší a nejlepší. Putin tě uvítá s otevřenou náručí. Tak šup, šup soudruhu ke svým soudruhům.

smějící se bestie 2
12. září • 18:20

ch u d á č k u

HUFNÁKL
12. září • 17:22

Tobě je dvanáct? Jestli víc, máš docela problém, kámo! :-P

Mirek
12. září • 18:09

A tobě už těch dvanáct aspoň bylo? Problém máš asi ty, když chceš číst takové žvásty a tahat do toho politiku, kámo! :-P
Neznám firmu, která nejde za maximálním ziskem, když má odbyt na to co vyrábí. Pokud se to někomu nelíbí, tak to je to jediné, co proti může udělat, případně ještě nekupovat.

Lojzik
12. září • 18:27

A kolik že má Zelený šíp jenom za letošek ztrátu? :-D:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. září • 18:30

A zkus to vyčíslit u všech automobilek, když už si hraješ na seriózního.

Dudek
12. září • 18:56

Zkus google.;-)

Mirek
12. září • 19:43

To mám rád, proč to nezkusíš ty? Čekám seriózní odpověď a ne hlouposti o zkoušení.

smějící se bestie 2
12. září • 16:12

Do takového auta patří 4válec alespoň 1,5l . 2l diesel + manuál bych chválil.

Helle
12. září • 19:01

Ono by se to chtělo tím 3 válcem projet. Jak vidím, neseděl jste v tom ani náhodou.

mariano
18. září • 14:50

jel jsem s ním, resp. v loňském emisním provedení, v cliu...v obsazení dvěma lidmi clio neudrželo tachometrových140 km/h od průhonické benziny ke sjezdu na chodov/šeberov.
netuším zda - a o kolik - je dacia jinak zpřevodavána, ale clio je lehčí a má lepší aerodynamický odpor

mariano
18. září • 16:00

tedy ..psal jsem o tom 100 koňovém

Jsi v uzavřené bublině
12. září • 16:06

Co to meleš? V Evropě Škoda měla už před covidem a má stále totálně vyprodáno. Má skvělé vozy a nejlepší běžný elektromobil na trhu. Eniaq se prodává velmi dobře. O jakém úpadku to tady mluvíš?

Tom
13. září • 6:04

o Emyaqu jsem četl, jak se jeho prodej hodnotí dvojím metrem.
Je to nové auto na trhu, prodeje jsou velice slušné, na elektromobil skvělé. To je ta první verze.
Druhá je krapánek horší. je to nové auto a proto velká část vozů byla nakoupena dealery, nikoliv zákazníky. Co se týká prodejů v EU, situace vypadá na první pohled skvěle, na druhý tragicky. Podle statistiky se 94% všech Enyaqů prodalo pouze ve 4 státech EU a to těch, které nákup elektromobilu štědře dotují. Například v takovém Norsku (můžete si zjistit sám) je cena Enyaqu téměř shodná s Fabií - díky dotacím jednoho a penalizacím druhého. Kde jsou prodeje v ostatních státech ? Bohužel nikde. Loni zcela běžně byla Octavia mezi 10 nejprodávanějšími auty v EU měsíc co měsíc, letos Škoda v desítce není. V Číně prakticky končí, v Rusku jí drží nad vodou pouze Rapid. Výsledky nic moc.

Rembaz
13. září • 7:40

Zdroj?Napr tu je Octavia medzi najpredávanejšími v Európe:
https://www.best-selling-cars.com/europe/2021-may-europe-ca... ... Viac sa mi hľadať nechcelo.

HUFNÁKL
12. září • 17:21

ZLATÝ VOČI! BEJVÁVALO,TY BĚŽNEJ ELEKTROMOBILE!:-P

Doporučujeme

Články odjinud