48,8 l nadrz dojazd 440 km to je spotreba cez 11 l + 2 l este zozere klima a to vsetko na eco rezim inak potiahne aj 15 L /100 takmer raz tolko ako udava vyrobca + kady rok na kontrolu lpg nadrze u plynarov = 50 euro + po 10 rokoch sa nadrz musi vymenit to je dalsich 300 euro
Když o tom nic nevíte tak ani nic nepište....Nádrž se nemusí měnit a spotřebu kterou tady vymyslite ani nemá cenu komentovat.
Najel jsem s ním přes 300 km s průměrnou spotřebou 8,1 l/100 km a bez režimu Eco, revize stojí 390 Kč a výměna cca 5500 Kč, to je od těch tvých čísel docela vzdálené...
SsangYong korando je s 1.5tgi 120kw,automatem a velmi dobrou výbavou style+ od 530tkč a je to o třídu větší auto se spracováním prémiovky kde si můžete připlatit za 4x4..jen to málo lidí zná, vidělo. Dacia pak v této výbavě nedává vůbec smysl. Ani škoda karoq pak smysl nedává...
Ano, Duster je male SUV. Vzdy malo a aj teraz ma zmysel v zakladnych vybavach a so 4x4 (ktory je naozaj dobry).Idealna kombinacia je teda 4x4 Comfort DCI, manual.V takejto podobne je to ok vozidlo.Vsetko ostatne v mojich ociach uz zmysel nedava.
Neměl bych odvahu na to, koupit si značku, která to tu už jednou zabalila. Navíc je to u nás docela exotika a nechtěl bych být odkázaný na jediný servis široko daleko.
A menší tivoli grand je stejně, lépe zpracované a také automat a 120kw za 460tkč..
Akú majú servisnú sieť tie čínske auta? Koľko sa čaká na náhradné diely atd?
Je to Kórejské auto Ty MUDRC 😵!!!
Aký mudrc? Nepoznal som tu značku, preto som sa pýtal na tu servisnú sieť.
Odpoviem si sám. 10servisov na celu CR.
Tesla má jeden servis a taky žije a prodává.
Zákazníci Tesly sú trocha iná skupina. Kľudne kvôli servisu pôjdu aj za hranice.
To měla být diskuze o Dacii a né o Škodě.
Okřikuj si kámoše ve školní družině, já na tvé kibicování co jo a co ne, zvědavý nejsem.
Nikdo není zvědavý ani na tebe, a taky se tady vylejváš. Navíc Vlastík má pravdu, je to o Dácii, tak nikoho neokřikuj ty schizofreniku.
Děkuji, za upozornění, příště se to již nestane.
Naslouchat zákazníkům? Mno, to nebezpečně zavání populismem. V politice, když se naslouchá voličům, je to populismus každopádně. A víme k jakým tragickým koncům populismus vede. Demokracie prostě není o naslouchání voličům, demokracie je o moudrém rozhodování a vládnutí osvícených elit. No a stejně tak by tomu mělo být i v automobilovém průmyslu. Taková Škoda je skvělým příkladem. Nechová se populisticky, nenaslouchá zákazníkům a proto se chová jako pravá demokratická automobilka, která důsledně ctí evropské hodnoty. Bravo!
No ty jsi hustej K.K.T ! Demokratická automobilka :-D :-D :-D Vláda elit :-D :-D :-D Nejdřív si ty bambuse zjisti co je demokracie - je to VLÁDA LIDU, ty elito! Vláda elit je OLIGARCHIE a navíc kdo určí, kdo je "osvícený"? Ty? No potěškoště. Tak už jsem dlouho nečet tak pitomý příspěvek. Jsi jednička. A s těmi voliči, to anda ani nejde komentovat. Tak moc je to 3,14čovina.
Víš, nechci ti kazit den. Ale mám pocit, že tě fešák nad tebou dokonale vytrolil. B-]
Jsi asi jediný, kdo to tak vidí. Ten blázen to myslel naprosto vážně.
Je to tak. Nejlepší a nejprodávanější kárky na světě vyrábí Škoda a kdo si myslí něco jiného, ten by si měl v tu ránu sbalit svých pět švestek a natotata odšupajdit do Severní Koreje. O takové podrývače demokracie tady nestojíme.
Škoda by se mohla učit. Jenže nechce, nebo nesmí? Jde o řízený úpadek Škody, která příliš vyrostla? Nebo je to chybná modelová či cenová politika? Nebo snad ty zatrolené čipy? Nebo Vystrčilovy hrdinské činy na Taiwanu? Či snad soustředěný útok naší slavně de-bi-l opozice proti Rusku? Nebo všechno dohromady? Přesto všechny ty články a příspěvky o tom, jak by tu Fábii Combi stejně nikdo nechtěl(sic!), jsou ve světle současných faktů, dosti úsměvné. Copak ty SUV Škoda někdo chce, soudruzi? B-]B-]B-]
Píšete celkem hlouposti, zvláště 9 politické scéně, pač pokud někdo může za inflaci a nárůst cen, tak to opravdu není opozice, ani předseda senátu, ale naše slavná vláda.. Tak se proberte..
Ty ještě nejsi v Rusku, v tak skvělé zemi? tam mají vše největší a nejlepší. Putin tě uvítá s otevřenou náručí. Tak šup, šup soudruhu ke svým soudruhům.
ch u d á č k u
Tobě je dvanáct? Jestli víc, máš docela problém, kámo! :-P
A tobě už těch dvanáct aspoň bylo? Problém máš asi ty, když chceš číst takové žvásty a tahat do toho politiku, kámo! :-P Neznám firmu, která nejde za maximálním ziskem, když má odbyt na to co vyrábí. Pokud se to někomu nelíbí, tak to je to jediné, co proti může udělat, případně ještě nekupovat.
A kolik že má Zelený šíp jenom za letošek ztrátu? :-D:-D:-D:-D:-D
A zkus to vyčíslit u všech automobilek, když už si hraješ na seriózního.
Zkus google.;-)
To mám rád, proč to nezkusíš ty? Čekám seriózní odpověď a ne hlouposti o zkoušení.
Do takového auta patří 4válec alespoň 1,5l . 2l diesel + manuál bych chválil.
Ono by se to chtělo tím 3 válcem projet. Jak vidím, neseděl jste v tom ani náhodou.
jel jsem s ním, resp. v loňském emisním provedení, v cliu...v obsazení dvěma lidmi clio neudrželo tachometrových140 km/h od průhonické benziny ke sjezdu na chodov/šeberov.netuším zda - a o kolik - je dacia jinak zpřevodavána, ale clio je lehčí a má lepší aerodynamický odpor
tedy ..psal jsem o tom 100 koňovém
Co to meleš? V Evropě Škoda měla už před covidem a má stále totálně vyprodáno. Má skvělé vozy a nejlepší běžný elektromobil na trhu. Eniaq se prodává velmi dobře. O jakém úpadku to tady mluvíš?
o Emyaqu jsem četl, jak se jeho prodej hodnotí dvojím metrem.Je to nové auto na trhu, prodeje jsou velice slušné, na elektromobil skvělé. To je ta první verze.Druhá je krapánek horší. je to nové auto a proto velká část vozů byla nakoupena dealery, nikoliv zákazníky. Co se týká prodejů v EU, situace vypadá na první pohled skvěle, na druhý tragicky. Podle statistiky se 94% všech Enyaqů prodalo pouze ve 4 státech EU a to těch, které nákup elektromobilu štědře dotují. Například v takovém Norsku (můžete si zjistit sám) je cena Enyaqu téměř shodná s Fabií - díky dotacím jednoho a penalizacím druhého. Kde jsou prodeje v ostatních státech ? Bohužel nikde. Loni zcela běžně byla Octavia mezi 10 nejprodávanějšími auty v EU měsíc co měsíc, letos Škoda v desítce není. V Číně prakticky končí, v Rusku jí drží nad vodou pouze Rapid. Výsledky nic moc.
Zdroj?Napr tu je Octavia medzi najpredávanejšími v Európe:https://www.best-selling-cars.com/europe/2021-may-europe-ca... ... Viac sa mi hľadať nechcelo.
ZLATÝ VOČI! BEJVÁVALO,TY BĚŽNEJ ELEKTROMOBILE!:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.