Pontiac Vibe: dvojče Toyoty Matrix

Určitě znáte Hyundai i30 a Kiu Cee´d. Tedy dvě auta, která jsou v podstatě totožná a odlišují se jen části svého designu. A přesně v tom jsou rozdílné Toyota Matrix a Pontiac Vibe.

Oba vozy jsou si opravdu velmi podobné a odlišnosti jsou jen kosmetické. Zřejmě největší lze najít u zadního C sloupku, kde dostal Pontiac malé okénko. Odlišnost lze najít tak na přední masce a u zadního nárazníku.

Pontiac Vibe tak disponuje i stejnými agregáty a to čtyřválci 1,8 a 2,4 s výkony 98 kW (133 k) a 118 kW (160 k). Výkon přenáší manuální a automatické převodovky na přední kola, ovšem pokud bude mít zákazník zájem, může si kupit i čtyřkolku.

Jednoduše řečeno, mimo mírné stylingové odlišnosti jsou Vibe a Matrix dvojčata. Identická téměř ve všem a také v tom, že prodávat se budou hlavně na americkém trhu. Malé rodinné vozy se zde totiž dostávají do kurzu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Vibe

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků