Pontiac Vibe: dvojče Toyoty Matrix

Určitě znáte Hyundai i30 a Kiu Cee´d. Tedy dvě auta, která jsou v podstatě totožná a odlišují se jen části svého designu. A přesně v tom jsou rozdílné Toyota Matrix a Pontiac Vibe.

Oba vozy jsou si opravdu velmi podobné a odlišnosti jsou jen kosmetické. Zřejmě největší lze najít u zadního C sloupku, kde dostal Pontiac malé okénko. Odlišnost lze najít tak na přední masce a u zadního nárazníku.

Pontiac Vibe tak disponuje i stejnými agregáty a to čtyřválci 1,8 a 2,4 s výkony 98 kW (133 k) a 118 kW (160 k). Výkon přenáší manuální a automatické převodovky na přední kola, ovšem pokud bude mít zákazník zájem, může si kupit i čtyřkolku.

Jednoduše řečeno, mimo mírné stylingové odlišnosti jsou Vibe a Matrix dvojčata. Identická téměř ve všem a také v tom, že prodávat se budou hlavně na americkém trhu. Malé rodinné vozy se zde totiž dostávají do kurzu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Vibe

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků