Pontiac Vibe: dvojče Toyoty Matrix

Určitě znáte Hyundai i30 a Kiu Cee´d. Tedy dvě auta, která jsou v podstatě totožná a odlišují se jen části svého designu. A přesně v tom jsou rozdílné Toyota Matrix a Pontiac Vibe.

Oba vozy jsou si opravdu velmi podobné a odlišnosti jsou jen kosmetické. Zřejmě největší lze najít u zadního C sloupku, kde dostal Pontiac malé okénko. Odlišnost lze najít tak na přední masce a u zadního nárazníku.

Pontiac Vibe tak disponuje i stejnými agregáty a to čtyřválci 1,8 a 2,4 s výkony 98 kW (133 k) a 118 kW (160 k). Výkon přenáší manuální a automatické převodovky na přední kola, ovšem pokud bude mít zákazník zájem, může si kupit i čtyřkolku.

Jednoduše řečeno, mimo mírné stylingové odlišnosti jsou Vibe a Matrix dvojčata. Identická téměř ve všem a také v tom, že prodávat se budou hlavně na americkém trhu. Malé rodinné vozy se zde totiž dostávají do kurzu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Vibe

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků