Pontiac Vibe: dvojče Toyoty Matrix

Určitě znáte Hyundai i30 a Kiu Cee´d. Tedy dvě auta, která jsou v podstatě totožná a odlišují se jen části svého designu. A přesně v tom jsou rozdílné Toyota Matrix a Pontiac Vibe.

Oba vozy jsou si opravdu velmi podobné a odlišnosti jsou jen kosmetické. Zřejmě největší lze najít u zadního C sloupku, kde dostal Pontiac malé okénko. Odlišnost lze najít tak na přední masce a u zadního nárazníku.

Pontiac Vibe tak disponuje i stejnými agregáty a to čtyřválci 1,8 a 2,4 s výkony 98 kW (133 k) a 118 kW (160 k). Výkon přenáší manuální a automatické převodovky na přední kola, ovšem pokud bude mít zákazník zájem, může si kupit i čtyřkolku.

Jednoduše řečeno, mimo mírné stylingové odlišnosti jsou Vibe a Matrix dvojčata. Identická téměř ve všem a také v tom, že prodávat se budou hlavně na americkém trhu. Malé rodinné vozy se zde totiž dostávají do kurzu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Vibe

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků