Pontiac Solstice SD-290, novodobá historie

Zkuste si vzpomenout, jak vypadaly závodní speciály před desítkami let. Malá placka pro jednoho řidiče, který většinou seděl v otevřené kabině. A právě takto vypadá studie Pontiac Solstice SD-290, která byla představena na autoshow SEMA v Las Wegas.

Po stránce designu je nutno říci, že vůz je opravdu retro a design se opravdu povedl. Je v něm vidět odkaz na historií motoristických závodů.

Po technické stránce nabízí Slostice SD-290 turbem přeplňovaný dvoulitr o výkonu 290 koní, proto také to číslo v názvu. Výkon motoru, který leží vpředu, je přenášen na zadní kola prostřednictvím pětistupňového manuálu.

Závodní jsou také brzdy, které mají umožnit neúnavné brzdění při radovánkách za volantem. Nastavitelný podvozek pak umožní vyladit si vůz dle svých potřeb.

Hmotnost vozu sice nebyla zveřejněna, ale odhaduje se na zhruba 1 100 kg, což má ve spojení s nízkým těžištěm a naladěním poskytovat výbornou zábavu za volantem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice SD-290

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků