Pontiac Solstice SD-290, novodobá historie

Zkuste si vzpomenout, jak vypadaly závodní speciály před desítkami let. Malá placka pro jednoho řidiče, který většinou seděl v otevřené kabině. A právě takto vypadá studie Pontiac Solstice SD-290, která byla představena na autoshow SEMA v Las Wegas.

Po stránce designu je nutno říci, že vůz je opravdu retro a design se opravdu povedl. Je v něm vidět odkaz na historií motoristických závodů.

Po technické stránce nabízí Slostice SD-290 turbem přeplňovaný dvoulitr o výkonu 290 koní, proto také to číslo v názvu. Výkon motoru, který leží vpředu, je přenášen na zadní kola prostřednictvím pětistupňového manuálu.

Závodní jsou také brzdy, které mají umožnit neúnavné brzdění při radovánkách za volantem. Nastavitelný podvozek pak umožní vyladit si vůz dle svých potřeb.

Hmotnost vozu sice nebyla zveřejněna, ale odhaduje se na zhruba 1 100 kg, což má ve spojení s nízkým těžištěm a naladěním poskytovat výbornou zábavu za volantem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice SD-290

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků