Pontiac Solstice SD-290, novodobá historie

Zkuste si vzpomenout, jak vypadaly závodní speciály před desítkami let. Malá placka pro jednoho řidiče, který většinou seděl v otevřené kabině. A právě takto vypadá studie Pontiac Solstice SD-290, která byla představena na autoshow SEMA v Las Wegas.

Po stránce designu je nutno říci, že vůz je opravdu retro a design se opravdu povedl. Je v něm vidět odkaz na historií motoristických závodů.

Po technické stránce nabízí Slostice SD-290 turbem přeplňovaný dvoulitr o výkonu 290 koní, proto také to číslo v názvu. Výkon motoru, který leží vpředu, je přenášen na zadní kola prostřednictvím pětistupňového manuálu.

Závodní jsou také brzdy, které mají umožnit neúnavné brzdění při radovánkách za volantem. Nastavitelný podvozek pak umožní vyladit si vůz dle svých potřeb.

Hmotnost vozu sice nebyla zveřejněna, ale odhaduje se na zhruba 1 100 kg, což má ve spojení s nízkým těžištěm a naladěním poskytovat výbornou zábavu za volantem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice SD-290

 

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

dnes | Martin Jeník | 1 příspěvek
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků