Není co dodat...
to asi nebude konkurence protoze amici neumej udelat lehky auto, typuju tak 1300kilo takze to na mx5 ani nedosánhe
Tos asi nemyslel vazne, ze amici neumej udelat lehky auto, ne? Jezdim ctyrdverovym sedanem velikostne srovnatelnym s oktavii - Dodge R/T rv2002 s dvoulitrovym motorem (113kW) s 16" kolama a klimou v zakladu a to auto ma pohotovostni hmotnost 1170kg - to znamena srovnatelnou jako normalni benzinova fabie! taky proto to btw dela 0-100 za 7.8 sec.
MX-5 není jen o lehký váze, jde o perfektní rovnováhu mezi výkonem motoru, váhou auta a ovladatelností. MX-5 nikdy nebyla o brutální zrychlení v přímce nebo co největší maximálce. Vždy šlo o komplexní požitek z jízdy.Amíci možná uměj udělat lehký auta a výkonný motory, ale takovéto komplexnosti ještě dosáhnout nedokázali. Tipuju, že ten novej Pontiac bude jezdit rychle jenom rovně (v USA to díky profilu silnic většinou bohatě postačuje).to rew: 0-100 za 7.8 je slušnejch, ale co jízda do zatáček nebo po točitejch horskejch silničkách? Asi nic moc, co?
Jako malej kluk.:-))
myslím, že táto ďalšia recyklácia lotusu elise v koncerne GM nebude mať problém s jazdnými vlastnosťami
- trochu divná recyklace: --- Lotus Elise 111S Series 2 - váha: 806 kg--- Pontiac Solstice - váha cca 1450 kg (2860 lb.)- takže asi nebudou mít mnoho společného, ne ? Na takovou váhu je motor slabý.
Lotus $42,000Pontiac $20,000Porovnavas jabka s hruskama.
no, alep ořád myslím že mx5 to s přehledem porazí. i kdyby to snad dosahovalo váhy mx5 a jestly se nepletu, tak výkon je u Soltice vyšší než u mazdy, tak mazdu bude prodávat jméno a věřím že špičkové výkony a jízdní zážitky
Opravdu nádherný kabriolet, zajímalo by mě jaká asi bude cena....Jen tam mohl být silnější motor.
Odkaz.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.