Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Tradiční autoshow SEMA přinese řadu upravených vozů. Také americký funny car Pontiac Solstice zde bude představen v pořádně vyladěné verzi.
Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Běžné výkony tohoto vozu ovšem některým nestačí a tak bude v Las Vegas, při příležitosti autoshow SEMA, představena vymazlená verze GXP-R o výkonu rovných 220 kW (300 k) a točivém momentu 427 Nm. Čtyřválcový dvoulitr dostal proti sérii větší turbo a upravené sací a výfukové potrubí. Ecotec tak ukázal, že evropských 240 koní je pro něj snadno překonatelná hodnota.

Pontiac k této verzi přidá i klubovou s názvem Club Sport Z0K, která dostane potřebnou barevnou dekoraci. Pod kapotou se objeví jiný čtyřválec o objemu 2,4 l s výkonem pouze 130 kW (177 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice Club Sport Z0K


Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků