Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Tradiční autoshow SEMA přinese řadu upravených vozů. Také americký funny car Pontiac Solstice zde bude představen v pořádně vyladěné verzi.
Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Běžné výkony tohoto vozu ovšem některým nestačí a tak bude v Las Vegas, při příležitosti autoshow SEMA, představena vymazlená verze GXP-R o výkonu rovných 220 kW (300 k) a točivém momentu 427 Nm. Čtyřválcový dvoulitr dostal proti sérii větší turbo a upravené sací a výfukové potrubí. Ecotec tak ukázal, že evropských 240 koní je pro něj snadno překonatelná hodnota.

Pontiac k této verzi přidá i klubovou s názvem Club Sport Z0K, která dostane potřebnou barevnou dekoraci. Pod kapotou se objeví jiný čtyřválec o objemu 2,4 l s výkonem pouze 130 kW (177 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice Club Sport Z0K


TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků