Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Tradiční autoshow SEMA přinese řadu upravených vozů. Také americký funny car Pontiac Solstice zde bude představen v pořádně vyladěné verzi.
Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Běžné výkony tohoto vozu ovšem některým nestačí a tak bude v Las Vegas, při příležitosti autoshow SEMA, představena vymazlená verze GXP-R o výkonu rovných 220 kW (300 k) a točivém momentu 427 Nm. Čtyřválcový dvoulitr dostal proti sérii větší turbo a upravené sací a výfukové potrubí. Ecotec tak ukázal, že evropských 240 koní je pro něj snadno překonatelná hodnota.

Pontiac k této verzi přidá i klubovou s názvem Club Sport Z0K, která dostane potřebnou barevnou dekoraci. Pod kapotou se objeví jiný čtyřválec o objemu 2,4 l s výkonem pouze 130 kW (177 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice Club Sport Z0K


Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků