Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Tradiční autoshow SEMA přinese řadu upravených vozů. Také americký funny car Pontiac Solstice zde bude představen v pořádně vyladěné verzi.
Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Běžné výkony tohoto vozu ovšem některým nestačí a tak bude v Las Vegas, při příležitosti autoshow SEMA, představena vymazlená verze GXP-R o výkonu rovných 220 kW (300 k) a točivém momentu 427 Nm. Čtyřválcový dvoulitr dostal proti sérii větší turbo a upravené sací a výfukové potrubí. Ecotec tak ukázal, že evropských 240 koní je pro něj snadno překonatelná hodnota.

Pontiac k této verzi přidá i klubovou s názvem Club Sport Z0K, která dostane potřebnou barevnou dekoraci. Pod kapotou se objeví jiný čtyřválec o objemu 2,4 l s výkonem pouze 130 kW (177 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice Club Sport Z0K


Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků