Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Tradiční autoshow SEMA přinese řadu upravených vozů. Také americký funny car Pontiac Solstice zde bude představen v pořádně vyladěné verzi.
Pontiac Solstice GXP-R, americká zábava

Běžné výkony tohoto vozu ovšem některým nestačí a tak bude v Las Vegas, při příležitosti autoshow SEMA, představena vymazlená verze GXP-R o výkonu rovných 220 kW (300 k) a točivém momentu 427 Nm. Čtyřválcový dvoulitr dostal proti sérii větší turbo a upravené sací a výfukové potrubí. Ecotec tak ukázal, že evropských 240 koní je pro něj snadno překonatelná hodnota.

Pontiac k této verzi přidá i klubovou s názvem Club Sport Z0K, která dostane potřebnou barevnou dekoraci. Pod kapotou se objeví jiný čtyřválec o objemu 2,4 l s výkonem pouze 130 kW (177 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice Club Sport Z0K


Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků