Pontiac Solstice F430: když musíte mít Ferrari

Ferrari není pro každého. Jeden americký mladík si smyslel, že si ze svého Pontiacu udělá něco, co ho bude alespoň připomínat.
Pontiac Solstice F430: když musíte mít Ferrari

Ne, nečekejte zde precizní práci renomovaného tunera. Tenhle Američan se rozhodnul, že si ze svého Pontiacu Solstice postaví něco, co na cestách jen tak nepotkáte. A docela se mu to povedlo. Jak sám stvořitel vozu říká, hlavním cílem bylo proměnit přední masku do podoby jeho oblíbeného Ferrari F430. Zda se mu to povedlo či nikoli, posuďte sami, ale na cestě za jízdy by k záměně jistě mnohokrát došlo, třebaže ne na dlouho.

Jenomže tu nejde jen o F430. Majitel vozu říká, že jeho výtvor je něčím, co na sobě nese z každého speciálního vozu něco – tak například boční vstupy vzduchu jsou inspirovány Caymanem od Porsche do vozu bylo implementováno mnoho vyspělé elektroniky. Pod kapotou vozu se ukrývá 2,4-litrový atmosférický čtyřválec o výkonu 127 kW/173 k. Majitel ale nebyl s dynamikou vozu spokojen, a tak se pustil ve vlastní garáži do úprav a motoru nadělil pro lepší dýchání turbodmychadlo. Hodnoty výkonu po úpravě sice neznáme, přes 200 koní to ale bude s velkým přehledem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice s tváří F430

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků