Pontiac Solstice F430: když musíte mít Ferrari

Ferrari není pro každého. Jeden americký mladík si smyslel, že si ze svého Pontiacu udělá něco, co ho bude alespoň připomínat.
Pontiac Solstice F430: když musíte mít Ferrari

Ne, nečekejte zde precizní práci renomovaného tunera. Tenhle Američan se rozhodnul, že si ze svého Pontiacu Solstice postaví něco, co na cestách jen tak nepotkáte. A docela se mu to povedlo. Jak sám stvořitel vozu říká, hlavním cílem bylo proměnit přední masku do podoby jeho oblíbeného Ferrari F430. Zda se mu to povedlo či nikoli, posuďte sami, ale na cestě za jízdy by k záměně jistě mnohokrát došlo, třebaže ne na dlouho.

Jenomže tu nejde jen o F430. Majitel vozu říká, že jeho výtvor je něčím, co na sobě nese z každého speciálního vozu něco – tak například boční vstupy vzduchu jsou inspirovány Caymanem od Porsche do vozu bylo implementováno mnoho vyspělé elektroniky. Pod kapotou vozu se ukrývá 2,4-litrový atmosférický čtyřválec o výkonu 127 kW/173 k. Majitel ale nebyl s dynamikou vozu spokojen, a tak se pustil ve vlastní garáži do úprav a motoru nadělil pro lepší dýchání turbodmychadlo. Hodnoty výkonu po úpravě sice neznáme, přes 200 koní to ale bude s velkým přehledem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac Solstice s tváří F430

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků