Pontiac G8 nakonec nepřežije

Fandové zanikající značky Pontiac do poslední chvíle věřili, že zdařilý model Pontiac G8 se zadním pohonem bude pokračovat ve svém životě pod změněnou identitou. Jak jsme vás informovali na tomto místě, mezi tyto idealisty patřil i Bob Lutz, jenž tvrdil, že dovoz těchto automobilů od australského Holdenu bude i díky platným dohodám zachován, ovšem pod jménem Chevrolet Caprice.

Zapravdu mu dával anonymní hlas údajného zaměstnance o tom, že se nový Caprice stane vrcholným a dosti drahým sedanem Chevroletu. Lutz však nyní na svém blogu nakonec potvrdil, že pro podobný vůz není na dnešním trhu místo vzhledem k ekonomické a ekologické situaci. S šéfem General Motors Fritzem Hendersonem tak konečně „drží basu“. Henderson totiž již od počátku stále opakoval své „ne“ pro další pokračovýní řady G8, zároveň však zdůrazňuje, že třeba Chevrolet Corvette zůstane v nabídce po boku „dalších vysloveně sportovních modelů“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac G8: finito
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků