Pontiac G8 nakonec nepřežije

Fandové zanikající značky Pontiac do poslední chvíle věřili, že zdařilý model Pontiac G8 se zadním pohonem bude pokračovat ve svém životě pod změněnou identitou. Jak jsme vás informovali na tomto místě, mezi tyto idealisty patřil i Bob Lutz, jenž tvrdil, že dovoz těchto automobilů od australského Holdenu bude i díky platným dohodám zachován, ovšem pod jménem Chevrolet Caprice.

Zapravdu mu dával anonymní hlas údajného zaměstnance o tom, že se nový Caprice stane vrcholným a dosti drahým sedanem Chevroletu. Lutz však nyní na svém blogu nakonec potvrdil, že pro podobný vůz není na dnešním trhu místo vzhledem k ekonomické a ekologické situaci. S šéfem General Motors Fritzem Hendersonem tak konečně „drží basu“. Henderson totiž již od počátku stále opakoval své „ne“ pro další pokračovýní řady G8, zároveň však zdůrazňuje, že třeba Chevrolet Corvette zůstane v nabídce po boku „dalších vysloveně sportovních modelů“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac G8: finito
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků