Pontiac G8 nakonec nepřežije

Fandové zanikající značky Pontiac do poslední chvíle věřili, že zdařilý model Pontiac G8 se zadním pohonem bude pokračovat ve svém životě pod změněnou identitou. Jak jsme vás informovali na tomto místě, mezi tyto idealisty patřil i Bob Lutz, jenž tvrdil, že dovoz těchto automobilů od australského Holdenu bude i díky platným dohodám zachován, ovšem pod jménem Chevrolet Caprice.

Zapravdu mu dával anonymní hlas údajného zaměstnance o tom, že se nový Caprice stane vrcholným a dosti drahým sedanem Chevroletu. Lutz však nyní na svém blogu nakonec potvrdil, že pro podobný vůz není na dnešním trhu místo vzhledem k ekonomické a ekologické situaci. S šéfem General Motors Fritzem Hendersonem tak konečně „drží basu“. Henderson totiž již od počátku stále opakoval své „ne“ pro další pokračovýní řady G8, zároveň však zdůrazňuje, že třeba Chevrolet Corvette zůstane v nabídce po boku „dalších vysloveně sportovních modelů“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac G8: finito
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků