Pontiac G8 nakonec nepřežije

Fandové zanikající značky Pontiac do poslední chvíle věřili, že zdařilý model Pontiac G8 se zadním pohonem bude pokračovat ve svém životě pod změněnou identitou. Jak jsme vás informovali na tomto místě, mezi tyto idealisty patřil i Bob Lutz, jenž tvrdil, že dovoz těchto automobilů od australského Holdenu bude i díky platným dohodám zachován, ovšem pod jménem Chevrolet Caprice.

Zapravdu mu dával anonymní hlas údajného zaměstnance o tom, že se nový Caprice stane vrcholným a dosti drahým sedanem Chevroletu. Lutz však nyní na svém blogu nakonec potvrdil, že pro podobný vůz není na dnešním trhu místo vzhledem k ekonomické a ekologické situaci. S šéfem General Motors Fritzem Hendersonem tak konečně „drží basu“. Henderson totiž již od počátku stále opakoval své „ne“ pro další pokračovýní řady G8, zároveň však zdůrazňuje, že třeba Chevrolet Corvette zůstane v nabídce po boku „dalších vysloveně sportovních modelů“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac G8: finito
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků