Pontiac G8 nakonec nepřežije

Pontiac G8 nakonec nepřežije

Fandové zanikající značky Pontiac do poslední chvíle věřili, že zdařilý model Pontiac G8 se zadním pohonem bude pokračovat ve svém životě pod změněnou identitou. Jak jsme vás informovali na tomto místě, mezi tyto idealisty patřil i Bob Lutz, jenž tvrdil, že dovoz těchto automobilů od australského Holdenu bude i díky platným dohodám zachován, ovšem pod jménem Chevrolet Caprice.

Zapravdu mu dával anonymní hlas údajného zaměstnance o tom, že se nový Caprice stane vrcholným a dosti drahým sedanem Chevroletu. Lutz však nyní na svém blogu nakonec potvrdil, že pro podobný vůz není na dnešním trhu místo vzhledem k ekonomické a ekologické situaci. S šéfem General Motors Fritzem Hendersonem tak konečně „drží basu“. Henderson totiž již od počátku stále opakoval své „ne“ pro další pokračovýní řady G8, zároveň však zdůrazňuje, že třeba Chevrolet Corvette zůstane v nabídce po boku „dalších vysloveně sportovních modelů“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pontiac G8: finito
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků