Pontiac G6 v provedení kupé a kabrio

Na loňském detroitském autosalonu uvedl Pontiac nový sportovní sedan G6. Patří do třídy midsize, čemuž odpovídá délka: 4 802 mm a rozvor 2 852 mm. Základní verze je vybavena čtyřválcem 2.4 l s výkonem 127 kW při 6000 ot. a točivým momentem 230 Nm při 4400 ot. Verzi G6 GT pohání šestiválec 3.5 l V6 s výkonem 147 kW při 4800 otáčkách a točivým momentem 298 Nm při 4400 otáčkách.

Letos se k sedanu přidají kupé a kabriolet, obě novinky mají konfiguraci sedadel 2+2 a dvojici dveří. Základním motorem je 3.5 V6 s výkonem 147 kW, který pohání přední kola přes čtyřstupňový automat; pokud řidiči automat nevyhovuje, může zvolit šestistupňový manuál. Druhým motorem pod kapotou je 3.9 V6 s výkonem 177 kW a točivým momentem 339 Nm. Střecha kabrioletu je pevná a elektricky ovládaná; otevře se za 30 s. Kupé může být vybaveno na přání prosklenou střechou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků