Pontiac G6 v provedení kupé a kabrio

Na loňském detroitském autosalonu uvedl Pontiac nový sportovní sedan G6. Patří do třídy midsize, čemuž odpovídá délka: 4 802 mm a rozvor 2 852 mm. Základní verze je vybavena čtyřválcem 2.4 l s výkonem 127 kW při 6000 ot. a točivým momentem 230 Nm při 4400 ot. Verzi G6 GT pohání šestiválec 3.5 l V6 s výkonem 147 kW při 4800 otáčkách a točivým momentem 298 Nm při 4400 otáčkách.

Letos se k sedanu přidají kupé a kabriolet, obě novinky mají konfiguraci sedadel 2+2 a dvojici dveří. Základním motorem je 3.5 V6 s výkonem 147 kW, který pohání přední kola přes čtyřstupňový automat; pokud řidiči automat nevyhovuje, může zvolit šestistupňový manuál. Druhým motorem pod kapotou je 3.9 V6 s výkonem 177 kW a točivým momentem 339 Nm. Střecha kabrioletu je pevná a elektricky ovládaná; otevře se za 30 s. Kupé může být vybaveno na přání prosklenou střechou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků