tragedie, neco vic tezko rict :-/:-(mozna by bylo lepsi na to dat znak dejvu a pontiaca poslat do vecnych autovist za oldsmobilem...bylo by to asi lepsi, apson by se nekurvila znacka, co kdysi vyrabela auta :(
"Pontiac se mezi ostatními subjekty koncernu General Motors vždy odlišoval sportovnějším charakterem."Važně? :-O A jak do toho tedy zapadá třeba Pontiac G2 (vyráběný v Mexiku), což není nic jiného, než Daewoo Matiz alias Chevrolet Spark! :-P Také Pontiac LeMans (alias Daewoo Racer) a řada podobných autíček v minulosti mi do té věty vůbec nepasuje... :-|"Vždyť se během posledních měsíců představily zajímavé vozy G8"...což není nic víc, než Holden Commodore, který se dokonce přímo z Austrálie do Ameriky importuje jako G8..."Solstice"...to je zase faceliftovany plagiat Saturnu Sky"Nyní však zastáncům „amercké klasiky“ tuhnou rysy ve tvářích: koncern GM totiž potvrdil svůj záměr prodávat pod značkou Pontiac upravené jihokorejské vozy", u nás známé jako Chevrolet Aveo.:-/"...jestli jim tuhne, tak už od roku 2005, kdy se tam G3 (alias AVEO první generace) prodává. Navíc jak jsem tak koukal, Pontiac defacto nenabízí nic ryze vlastního, všecho to jsou jen převzaté modely ostatních koncernovych značek, jen s jiným logem a pozměněnou maskou (až na pár výjimek, kde je trochu víc odlišností)... :-/
G6 a GrandPrix jsou vlastni vozy ...
Coz je dost malo, kdyz i takova Skodovka ma mnohem vic "vlastnich" modelu...
Já myslím, že tohle daleko víc řeší Evropan, než Američan. Tuhle jsem na internetu četl nějaký blog, jak si mladá rodina šla koupit nové auto v této třídě, obešla dealerství japonců, korejců a pak zašla do salonu CHEVROLET a tam spatřili Aveo sedan naprosto se do něj zamilovali. A protože to by Američani nakonec koupili AVEO, aby podpořili Amerického výrobce automobilů, americký pracující lid atd.... asi po 14. dnech když je napadlo zvednout kapotu zjistili že na štítku je GMDAT Made in Korea.... Takže americký lid nakonec nepodpořili, ale auto se jim prostě líbí... většina jich kupuje auto jako spotřební zboží a je jim uplně jedno jestli ten Pontiac je takovej nebo makovej hlavně že se jim líbí, prostě pokud chtějí malej Pontiac proč by jim ho GM nenabídlo.... a kdyby to v Kanadě nefungovalo tak by to v US nedělali...
Naprostý souhlas. Možná to ještě o to víc řeší Čech, protože pro nás pořád ještě není auto jako spotřební zboží.
No možná jsem měl napsat Čech...:-))
Když se řekne Pontiac, tak si představim pravou "ameriku", ale rozhodně ne tenhle malej záprdek :-)
A viděls někdy třeba Matize (Pontiac G2)? Hold předsudky a falešná idealizace je hrozný nešvar řady lidí... :-P
:-D JESTLI NEMÁ HTP ,BUDE V USA NEPRODEJNÝ:-O:-O:-O
Myslíš tu věc co má američan v mixéru doma v kuchyni???:-))
Hlavně se potvrzuje, jak dobrá byla ze strany GM investice na koupi bývalých továren DAEWOO v Koreji. Aneb opět pohádka o tom, jak chudého necháme zainvestovat a proinvestovat, dostat ho do problémů pak ho levně koupit a narejžovat na tom peníze..... A hle hned tu máme GMDAT, který dnes chrlí do světa CHEVROLETY, PONTIACY, BUICKY, HOLDENY, SATURNY atd....
Výstižněji bych to nenapsal ani já sám! B-] Snad jen pro úplnost Ti tam ještě chybí "OPELY" (viz ANTARA). :-/ Na druhou stranu DAEWOO taky umí parazitovat na koncernových modelech - viz modely G2X (původem SATURN) nebo STATESMAN a VERITAS (původem HOLDEN). Jinak GM nekoupilo všechny továrny, z celého konglomerátu převzalo jenom divizi osobních aut. Např. továrny na nákladní auta a autobusy schramstla pro změnu indická TATA...
Taky souhlas, jenom bych rozlišoval DAEWOO (DAEWOO MOTOR) a GMDAT (max. GM DAEWOO) jsou to jiné společnosti...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.