Poněkud neprávem přehlížená stylovka: Test ojetiny VW New Beetle

Gašpo  |  01. 07. 2017 10:32  |  [88.101.88.xxx]

Tak neviem. Obvykle narážam na názory, že sa jedná o predražený mexický šmejd. Síce nie až taký průser ako bol Ford K, ale že je lepšie sa tomu vyhnúť. Osobne mi je to jedno, ja toto auto považujem za "dámske". Síce dnes už "dámy" preferujú pseudo SUVčka, pardon, crossovery.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 07. 2017 10:51  |  [88.102.197.xxx]

jeto koncernová sračka pardon modla, takže je to přece nejlepší..

Odpovědět  |   | 
Martin  |  01. 07. 2017 11:54  |  [217.144.31.xxx]

Nevychadzal novodoby Beetle nahodou z Golfu 3. generacie a nie 4. generacie ako sa uvadza v clanku?!

Inak super auto, ktore nastartovalo "retro vlnu" na prelome milenia na oboch stranach Atlantiku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 07. 2017 08:14  |  [185.137.18.xxx]

Ne, nevychazi. Prvni novodoba generace je golf IV, tj platforma PQ34, druha novodoba generace je golf V, tj platforma PQ35

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 07. 2017 14:23  |  [94.230.144.xxx]

Sto lidí, sto chutí. Problém tohoto vozu byl pouze jeden, vyjel příliš brzo. Stejně tak Audi A2. V té době byli lidé zvyklí platit pouze za rozměry. Platilo dogma, větší = lepší. Tudíž nikdo nepřijal cenu. Osobně si myslím, že cena byla opravdu sebevědomá, ale to je i dnes např. u Audi A1 a jiných a jak se v nějakých zemích prodávají.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 07. 2017 09:26  |  [85.70.18.xxx]

Největší problém tohoto vozu je malý kufr. Jedna malá přepravka ho zaplní. Měl jsem ho jednou zapůjčen jako náhradní auto přes víkend, zbytek nákupu šel na sedačky.A ty jsou zase blbě přístupný jelikož je to dvoudveřák. Nový model je na tom lépe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:49  |  [79.142.150.xxx]

Tak si kup Craftera Proč jsi nesklopil zadní sedačku/sedačky? Okamžitě kufr jako v Passatu Variant

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54  |  [79.142.150.xxx]

A4 byla tak hnusná, že by ji nekoupil nikdo nikdy. A nutno dodat, že ten NewBeetle je taky paskvil čistě designově ty proporce vypadají divně, není to ono. Nápad dobrý, ale je to jak bublina. Pro ty vepředu je zbytečně moc místa. Jako v Sharanu Myslím si, že měli NewBeetle stavět na podvozku a platformě Pola, mohla být cena mnohem níže, proporce by byly lepší, lépe by se barbínám parkovalo a vypadalo by to víc jako Fiat 500 a šlo by to na dračku.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54  |  [79.142.150.xxx]

Oprava A2

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:56

Cena zdaleka neodpovídala provedení, to byl zásadní problém Beetlu i A2.
Beetle uvnitř nevypadal nijak zázračně ani stylově, taktéž vnější design byl podivný a konstrukční základ poněkud historický... A za to chtěl VW to, co za GTI, není se čemu divit.
A2 byla úlet s hliníkovou karoserií, což auto činilo nesmyslně drahým jak na pořízení, tak na provoz (opravy jsou noční můrou všech majitelů). Navíc uvnitř taky nevypadá nijak extra a není ani moc spolehlivé. Vše pak dorazily problémové a nenažrané motory FSI, které navíc nerady papají klasický N95.

Odpovědět  |   | 
king014  |  01. 07. 2017 20:57  |  [46.135.32.xxx]

Ještě jsem nepotkal tohohle nového brouka aby nevypadal silně opotřebeně, se zvukem toho TDI je to fakt zážitek, takovej malotraktor. Fiat 500 vypadá daleko lépe, i PT Cruiser byl zajmavější

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 07. 2017 11:48  |  [217.195.168.xxx]

...najvacsi problem je to, ze sa dizajnom dinosaurus prepadol do doby cicavcov a uplne nepochopena filozofia auta - a hlavne SPOLOCENSKEHO STATUSU, skratka pokus znasilnit nieco co vzniklo v dobe uplne inej ako dnes - a parazitovat na mene niecoho, co so sucansostou nema absolutne nic.

Povodneho Chrobaka schvalil Adolf Hitler, ako 'ludoveho auto pre kazdeho'. Na tu dobu (prvy rozdiel oproti new beetle), malo auto bezprecedentne poziadavky - prepravit dve dospele osoby a tri deti (rozumej rodina, druhy rozdiel oproti dnesku) stokilometrovou rychlostou. Navyse ako KdF /Kraft durch Freude/, mal podporu statu a spolocnosti.

Netusim ako niekto tam mohol prist na napad uviest toto v nasej dobe. Zrejme prilis vela studoval...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:44  |  [79.142.150.xxx]

NewBeetle je super auto. Je to vlastně česky nepřesně řečeno jedničková oktávka. Takže držák. A to je zároveň jeho problém. Je to design minivozu na vozu nižší střední. Fiat500 je taky částečně technika Punta. Ale je v malé karosérii. Italové jsou mistři konstruktéři a tohle trefili. Miniauto Fiat 500 se povedlo tím, že je to miniauto. New Beetle JE MAXI A DRAHÝ. Má výhodu těch super TDI motorů pro toho, kdo je využije. Pro barbíny, co jezdí do práce a z práce a díky velkým rozměrům okamžitě odřou prahy, to je prostě VELKÉ A DRAHÉ. Jezdil jsem v TDI NewBeetle 74kW po faceliftu v plné palbě akorát mi tam tehdy chyběla ta 2Din velká NAVI, jinak kůže, vyhřívané sedačky, super druhé autíčko, proti Smartu luxus ale tohle ocení málo kdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:58

Držák to moc není, co jsem mohl vidět. Hlavně na podvozku ne.
Beetle přišel v době, kdy takový "styl" nikdo neocenil a to, co se cenilo, byly skutečně staré vozy, ne imitace retrostylu. Nakonec, ani ten design nedokázali udělat pořádně.

Odpovědět  |   | 
Boris  |  06. 07. 2017 12:03  |  [77.237.134.xxx]

Tohole brouka jsem taky dost viděl v bazarech, když jsem si tam vybíral auto, dokonce jsem i viděl jak si dcerunka jednoho tatínka jednoho pořizovala, já osobně jako chlap, potřebuju ten motor slyšet, krásná 1.9 nebo 2.0 TDi, to je radost pro moje uši

Odpovědět  |   | 
milda  |  17. 09. 2017 09:50  |  [90.176.61.xxx]

Budete testovat i Golf IV?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nejspolehlivějších

Vybíráte ojeté velké kombi? Toto je pět nej…

V našem miniseriálu o nejspolehlivějších automobilech jsme se tentokrát zaměřili na rodinná kombi střední třídy. I v této kategorii jasně převládají značky z Japonska, ovšem Toyota vítězem není…

28.  8.  2017 | | 53 N/A
Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazníkům s "vraky" až 120 000 Kč

Citroën v ČR zavádí šrotovné. Sleví zákazní…

Od počátku září až do konce prosince budou dealeři značky Citroën v ČR poskytovat zákazníkům při nákupu nového auta slevu v rozmezí třicet až sto dvacet tisíc korun.

1.  9.  2017 | | 43 N/A
Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle

Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Ru…

Automobiloví i bezpečnostní odborníci v USA v současnosti usilovně pracují na novém obrněném voze pro přepravu svých prezidentů.

17.  9.  2017 | | 17 N/A
Frankfurt živě: Do detailu jsme prozkoumali novou Dacii Duster

Frankfurt živě: Do detailu jsme prozkoumali…

Nový Duster si odbyl premiéru na autosalonu ve Frankfurtu. Prohlédli jsme jej zvenčí i uvnitř.

12.  9.  2017 | | 80 N/A
Škoda odtajnila ceny "sportovnějšího a terénnějšího" SUV Kodiaq

Škoda odtajnila ceny "sportovnějšího a teré…

12.  9.  2017 | | 25 N/A