Poněkud neprávem přehlížená stylovka: Test ojetiny VW New Beetle

Gašpo  |  01. 07. 2017 10:32  |  [88.101.88.xxx]

Tak neviem. Obvykle narážam na názory, že sa jedná o predražený mexický šmejd. Síce nie až taký průser ako bol Ford K, ale že je lepšie sa tomu vyhnúť. Osobne mi je to jedno, ja toto auto považujem za "dámske". Síce dnes už "dámy" preferujú pseudo SUVčka, pardon, crossovery.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 07. 2017 10:51  |  [88.102.197.xxx]

jeto koncernová sračka pardon modla, takže je to přece nejlepší..

Odpovědět  |   | 
Martin  |  01. 07. 2017 11:54  |  [217.144.31.xxx]

Nevychadzal novodoby Beetle nahodou z Golfu 3. generacie a nie 4. generacie ako sa uvadza v clanku?!

Inak super auto, ktore nastartovalo "retro vlnu" na prelome milenia na oboch stranach Atlantiku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 07. 2017 08:14  |  [185.137.18.xxx]

Ne, nevychazi. Prvni novodoba generace je golf IV, tj platforma PQ34, druha novodoba generace je golf V, tj platforma PQ35

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 07. 2017 14:23  |  [94.230.144.xxx]

Sto lidí, sto chutí. Problém tohoto vozu byl pouze jeden, vyjel příliš brzo. Stejně tak Audi A2. V té době byli lidé zvyklí platit pouze za rozměry. Platilo dogma, větší = lepší. Tudíž nikdo nepřijal cenu. Osobně si myslím, že cena byla opravdu sebevědomá, ale to je i dnes např. u Audi A1 a jiných a jak se v nějakých zemích prodávají.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 07. 2017 09:26  |  [85.70.18.xxx]

Největší problém tohoto vozu je malý kufr. Jedna malá přepravka ho zaplní. Měl jsem ho jednou zapůjčen jako náhradní auto přes víkend, zbytek nákupu šel na sedačky.A ty jsou zase blbě přístupný jelikož je to dvoudveřák. Nový model je na tom lépe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:49  |  [79.142.150.xxx]

Tak si kup Craftera Proč jsi nesklopil zadní sedačku/sedačky? Okamžitě kufr jako v Passatu Variant

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54  |  [79.142.150.xxx]

A4 byla tak hnusná, že by ji nekoupil nikdo nikdy. A nutno dodat, že ten NewBeetle je taky paskvil čistě designově ty proporce vypadají divně, není to ono. Nápad dobrý, ale je to jak bublina. Pro ty vepředu je zbytečně moc místa. Jako v Sharanu Myslím si, že měli NewBeetle stavět na podvozku a platformě Pola, mohla být cena mnohem níže, proporce by byly lepší, lépe by se barbínám parkovalo a vypadalo by to víc jako Fiat 500 a šlo by to na dračku.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54  |  [79.142.150.xxx]

Oprava A2

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:56

Cena zdaleka neodpovídala provedení, to byl zásadní problém Beetlu i A2.
Beetle uvnitř nevypadal nijak zázračně ani stylově, taktéž vnější design byl podivný a konstrukční základ poněkud historický... A za to chtěl VW to, co za GTI, není se čemu divit.
A2 byla úlet s hliníkovou karoserií, což auto činilo nesmyslně drahým jak na pořízení, tak na provoz (opravy jsou noční můrou všech majitelů). Navíc uvnitř taky nevypadá nijak extra a není ani moc spolehlivé. Vše pak dorazily problémové a nenažrané motory FSI, které navíc nerady papají klasický N95.

Odpovědět  |   | 
king014  |  01. 07. 2017 20:57  |  [46.135.32.xxx]

Ještě jsem nepotkal tohohle nového brouka aby nevypadal silně opotřebeně, se zvukem toho TDI je to fakt zážitek, takovej malotraktor. Fiat 500 vypadá daleko lépe, i PT Cruiser byl zajmavější

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 07. 2017 11:48  |  [217.195.168.xxx]

...najvacsi problem je to, ze sa dizajnom dinosaurus prepadol do doby cicavcov a uplne nepochopena filozofia auta - a hlavne SPOLOCENSKEHO STATUSU, skratka pokus znasilnit nieco co vzniklo v dobe uplne inej ako dnes - a parazitovat na mene niecoho, co so sucansostou nema absolutne nic.

Povodneho Chrobaka schvalil Adolf Hitler, ako 'ludoveho auto pre kazdeho'. Na tu dobu (prvy rozdiel oproti new beetle), malo auto bezprecedentne poziadavky - prepravit dve dospele osoby a tri deti (rozumej rodina, druhy rozdiel oproti dnesku) stokilometrovou rychlostou. Navyse ako KdF /Kraft durch Freude/, mal podporu statu a spolocnosti.

Netusim ako niekto tam mohol prist na napad uviest toto v nasej dobe. Zrejme prilis vela studoval...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:44  |  [79.142.150.xxx]

NewBeetle je super auto. Je to vlastně česky nepřesně řečeno jedničková oktávka. Takže držák. A to je zároveň jeho problém. Je to design minivozu na vozu nižší střední. Fiat500 je taky částečně technika Punta. Ale je v malé karosérii. Italové jsou mistři konstruktéři a tohle trefili. Miniauto Fiat 500 se povedlo tím, že je to miniauto. New Beetle JE MAXI A DRAHÝ. Má výhodu těch super TDI motorů pro toho, kdo je využije. Pro barbíny, co jezdí do práce a z práce a díky velkým rozměrům okamžitě odřou prahy, to je prostě VELKÉ A DRAHÉ. Jezdil jsem v TDI NewBeetle 74kW po faceliftu v plné palbě akorát mi tam tehdy chyběla ta 2Din velká NAVI, jinak kůže, vyhřívané sedačky, super druhé autíčko, proti Smartu luxus ale tohle ocení málo kdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:58

Držák to moc není, co jsem mohl vidět. Hlavně na podvozku ne.
Beetle přišel v době, kdy takový "styl" nikdo neocenil a to, co se cenilo, byly skutečně staré vozy, ne imitace retrostylu. Nakonec, ani ten design nedokázali udělat pořádně.

Odpovědět  |   | 
Boris  |  06. 07. 2017 12:03  |  [77.237.134.xxx]

Tohole brouka jsem taky dost viděl v bazarech, když jsem si tam vybíral auto, dokonce jsem i viděl jak si dcerunka jednoho tatínka jednoho pořizovala, já osobně jako chlap, potřebuju ten motor slyšet, krásná 1.9 nebo 2.0 TDi, to je radost pro moje uši

Odpovědět  |   | 
milda  |  17. 09. 2017 09:50  |  [90.176.61.xxx]

Budete testovat i Golf IV?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A