Jednou za 10.000 km zajedu do pneuservisu dofouknout pneumix, většinou tak 5% chybí ...
Ty čtyři metry rozdílu brzdné dráhy jsou zanedbatelné proti tomu, co se stane, když s poloprázdnou gumou někdo střihne zatáčku nebo se pokusí něčemu vyhnout.
Tak když bude napříč vozovkou kamión a budou mi chybět 4 metry, asi bych názor změnil, jestli jsou nebo nejsou zanedbatelné.Deformační zóna vozidla si 4 m není... Když půjdu přes přechod, auto to díky tomu neubrzdí a náhodou to přežiji, tak mi také nebude fuk, jestli metr sem či tam. Příliš tu v Česku věci bagatelizujeme. Že by z neznalosti, nebo z principu? Ale se zatáčkou souhlasím. Jen bych to zobecnil, že každá podhuštěná a nekvalitní pneumatika je špatně. Vždy a všude.
Trošku je přefukuju. Když tam mám předepsaný tlak, tak se mi zdají podhuštěné.
dávate tam tlak uvedený dle výrobce, nebo to, jako já, trošku přifouknete (o zhruba 0,2-0,3bar)??
Zajimave je, ze kazdy vyrobce udava jiny tlak. Mysleno vyrobce auta x vyrobce pneu. Ja pak nevim, co tam dat, tak davam to, co pise automobilka. Rozpor jsem zjistil u Peugeot x Barum.
Ale radeji taky trochu prifouknu :)
V clanku melo byt uvedeno, ze NEKVALITNI pneumatika ztrati az 0.5 bar tlaku. Kvalitni pneu se totiz nemusi dohustovat vubec, protoze tlak neztraci. Zrovna v clanku uvedene Micheliny jsem mel a neztratily za dva roky provozu zadny vzduch, takze jsem je vubec nemusel hustit.
brzdna draha se prodlouzi o 4m pri jake rychlosti???
Když není rychlost udána, tak asi při stání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.