Polovina řidičů jezdí s podhuštěnými pneumatikami

11 komentářů

NovoCZ
3. července • 19:27

Jednou za 10.000 km zajedu do pneuservisu dofouknout pneumix, většinou tak 5% chybí ...

JirkaK
3. července • 17:58

Ty čtyři metry rozdílu brzdné dráhy jsou zanedbatelné proti tomu, co se stane, když s poloprázdnou gumou někdo střihne zatáčku nebo se pokusí něčemu vyhnout.

ITTI
3. července • 21:33

Tak když bude napříč vozovkou kamión a budou mi chybět 4 metry, asi bych názor změnil, jestli jsou nebo nejsou zanedbatelné.Deformační zóna vozidla si 4 m není... Když půjdu přes přechod, auto to díky tomu neubrzdí  a náhodou to přežiji, tak mi také nebude fuk, jestli metr sem či tam. Příliš tu v Česku věci bagatelizujeme. Že by z neznalosti, nebo z principu? Ale se zatáčkou souhlasím. Jen bych to zobecnil, že každá podhuštěná a nekvalitní pneumatika je špatně. Vždy a všude.

pajas
3. července • 14:11

Trošku je přefukuju. Když tam mám předepsaný tlak, tak se mi zdají podhuštěné.

Šumík
3. července • 12:57

dávate tam tlak uvedený dle výrobce, nebo to, jako já, trošku přifouknete (o zhruba 0,2-0,3bar)??

Papin
12. července • 12:53

Zajimave je, ze kazdy vyrobce udava jiny tlak. Mysleno vyrobce auta x vyrobce pneu. Ja pak nevim, co tam dat, tak davam to, co pise automobilka. Rozpor jsem zjistil u Peugeot x Barum.

Papin
12. července • 12:54

Ale radeji taky trochu prifouknu :)

Dusan
3. července • 9:44

V clanku melo byt uvedeno, ze NEKVALITNI pneumatika ztrati az 0.5 bar tlaku. Kvalitni pneu se totiz nemusi dohustovat vubec, protoze tlak neztraci. Zrovna v clanku uvedene Micheliny jsem mel a neztratily za dva roky provozu zadny vzduch, takze jsem je vubec nemusel hustit.

fahrman
2. července • 22:38

brzdna draha se prodlouzi o 4m pri jake rychlosti???

Standa
3. července • 2:06

Když není rychlost udána, tak asi při stání.

Alex..
2. července • 21:39

Doporučujeme

Články odjinud