Pololetní výsledky společnosti Honda

Globální výsledky

          Čistý příjem za první pololetí fiskálního roku činil 271,3 miliardy japonských jenů (1 812 milionů euro nebo 2 301 milionů amerických dolarů), což představuje nárůst oproti stejnému období roku 2005 o 11,0%.

          Obrat činil 5 230,5 miliard japonských jenů (34 924 milionů euro nebo 44 365 milionů amerických dolarů), tedy bylo dosaženo zvýšení o 13,7%.

          Provozní zisk činil 396,5 miliard japonských jenů (2 648 milionů euro nebo 3 363 milionů amerických dolarů), což představuje navýšení oproti první polovině minulého fiskálního roku o 19,1%.

          Zisk před zdaněním narostl o 10,3% na částku 345,8 miliard japonských jenů (2 309 milionů euro nebo 2 934 milionů amerických dolarů).

Evropa

          Evropský obrat narostl o 12,7% na částku 635,9 miliard japonských jenů (4 246 milionů euro nebo 5 394 milionů amerických dolarů). Zvýšení se dosáhlo zejména díky zvýšení prodeje v počtu automobilů a motorových strojů a díky pozitivním dopadům převodů měn.

          Provozní zisk se meziročně zvýšil o 14,3% na částku 15,5 miliardy japonských jenů (104 milionů euro nebo 132 milionů amerických dolarů), a to zejména díky nárůstu zisku z důvodu vyšších výnosů, dalších dopadů snižování nákladů a měnovým dopadům způsobeným devalvací japonského jenu.

Prodej automobilů

Prodej automobilů značky Honda vzrostl v počtu prodaných vozidel o 6,3% na 1 780 tisíc kusů. Výnosy vzrostly o 12,2% na částku 4 194,4 miliard japonských jenů (28 006 milionů euro nebo 35 576 milionů amerických dolarů) za uvedené období šesti měsíců. K tomuto nárůstu došlo zejména díky zvýšení počtu prodaných vozidel v severní Americe, Evropě, Asii a dalších regionech. Provozní zisk vzrostl o 20,0% na částku 280,9 miliard japonských jenů (1 876 milionů euro nebo 2 383 milionů amerických dolarů).

Prodej motocyklů

Tržby za počet prodaných motocyklů se zvýšily o 2,5% na 5 196 tisíc kusů. Výnosy vzrostly o 17,2% na 645,6 miliard japonských jenů (4 311 milionů euro nebo 5 476 milionů amerických dolarů).

 Provozní zisk se zvýšil o 13,2% na částku 45,2 miliard japonských jenů (302 milionů euro nebo 384 milionů amerických dolarů).

Motorové stroje a další oblasti

Prodej kusů motorových strojů činil celkem 2 911 tisíc jednotek, tedy došlo ke zvýšení o 11,0% v porovnání s odpovídajícím obdobím roku 2005, a to zejména díky zvýšení prodeje kusů v severní Americe a v Evropě. Další obory, včetně prodeje motorových strojů, zaznamenaly nárůst v obratu o 19,9%, a to v hodnotě 202,4 miliard japonských jenů (1 352 milionů euro nebo 1 717 milionů amerických dolarů). Provozní zisk se zvýšil o 29,1% na částku 18,4 miliard japonských jenů (124 milionů euro nebo 157 milionů amerických dolarů).

Finanční služby

Výnosy z finančních služeb za toto období se zvýšily o 30,8% na částku 188 miliard japonských jenů (1 256 milionů euro nebo 1 595 milionů amerických dolarů). Provozní zisk se zvýšil o 16,3% na částku 51,8 miliard japonských jenů (346 milionů euro nebo 440 milionů amerických dolarů).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků