Polo GTI oficiálně: ostrý Golf pro chudší (první fotografie)

11 komentářů

Ráďa
5. října • 22:11

Ale my musíme mít Fóbii RS jen s ropákem

doubt
5. října • 12:45

Rozhodně hezčí než ten Golf. A souhlasím s Dinarem, že hot hatche se nějak začínají přesunovat do této kategorie.

LeonardoCupranek
5. října • 10:32

Mam obavy, ze tam fakt bude 1.8T, a to v archaickem provedeni 110kW.
1.4TSI je mozna priliz nova a priliz vyrobne draha a Polo by tak neumerne prodrazila.
Ale 1.8T ma i nektere vyhody - zejmena velky potencial pro dalsi zvysovani vykonu, coz je u "hothatche" jiste prednosti.

Petr Broža
5. října • 10:43

1.8T není ani v současné době špatný motor... Navíc jeho vývoj byl už dávno zaplacen, proto ho lze nabízet za rouzmnou cenu, viz. Ibiza FR.

Nouma
6. října • 20:55

Jenze zadna soucasna 1,8 turbo 110kw neni .... (to ze to jeste davaj do stary Koktavky a do buhviceho z minulyho stoleti nic neznamena)
Tohle bude novej 1,8 TFSI ... :)

LeonardoCupranek
5. října • 12:14

Ano. Spatny neni, zvlast do takhle maleho auta. A levny by opravdu take mel byt. Proto rikam, ze 1.4TSI by sice byla prima (je lehci a ma v zakladu vetsi vykon), ale asi by to bylo o dost drazsi. Navic jak rikam - pro spoustu kupcu hothatchu hraje pomerne velkou roli i to, co se da s motorem dodatecne delat. A tahat z 1.8T nejakych 154kW neni problem (a ani t nestoji moc penez) a kdo je priznivcem "brutalu" muze si poridit i 200kW. To uz by z 1.4TSI asi slo jen za cenu nitra.

Petr Broža
5. října • 19:33

Osobně bych v Polu GTI viděl atm. motor někde s objemem 1.8 l, max. otáčkami někde okolo 7000 a výkonem okolo 150 k

LeonardoCupranek
6. října • 9:16

Jenze tim by se z toho stalo neco na zpusob CTR - tedy auto vyhradne na sportovni vyziti s podstatne mensim trhem. Podle me VW proste vi, ze PoloGTI si koupi treba nemecky duchodce, ktery chce jezdit s babickou na vejlety a obcas si zablbnout - zavzpominat na mladi. 

Dinar
5. října • 10:51

Určitě to není špatný motor, ale na 1,4 TSI je zase vidět vývoj. Nechová se jako turbo, což je pro hot hatch jistě lepší, váží jako atm. 1,6 a 125kW autu velikosti pola musí stačit, já mám spíše obavu, aby motor nebyl rychlejší podvozku, což byl celkem obvyklý problém většiny VW ostrých verzí. Ani si nemyslím, že by VW v ceně nějak zohlednilo fakt, že 1,8T je už "zaplacený". Jen ať tam pěkně dají TSI.

big G
5. října • 10:01

s 1.4TT by to bylo delo,lehky a vykony, jinak vzhled nic moc ale jezdilo by to :)

Dinar
5. října • 7:27

Podobnost s golfem GTI je záměr, i když z pohledu kupce golfu ne moc šťastný. Tak jak se auta postupem času zvětšují a dostávají silnější motory,se kategorie pravých hot hatchů posunula z "golf" segmentu o segment níž. Současný Golf GTI už je spíše představitelem kategorie "GT za slušné peníze" než hot hatch. Tím by mělo být Polo, podobně jako Fiesta u fordu. Vzhledem k tomu, jak na to VW ale jde, bych se docela bál, že Polo nebude ten správný hardcore hatch, ale bude naladěn kompromisně jako Golf GTI. U něj je to správná volba u pola by to byla chyba. Pokud jde o motor, 1,4 TSI by byl vhodnější než 110kW 1,8T, který je těžší a chová se jako klasické turbo.
 
 

Doporučujeme

Články odjinud