Ale my musíme mít Fóbii RS jen s ropákem
Rozhodně hezčí než ten Golf. A souhlasím s Dinarem, že hot hatche se nějak začínají přesunovat do této kategorie.
Mam obavy, ze tam fakt bude 1.8T, a to v archaickem provedeni 110kW.1.4TSI je mozna priliz nova a priliz vyrobne draha a Polo by tak neumerne prodrazila.Ale 1.8T ma i nektere vyhody - zejmena velky potencial pro dalsi zvysovani vykonu, coz je u "hothatche" jiste prednosti.
1.8T není ani v současné době špatný motor... Navíc jeho vývoj byl už dávno zaplacen, proto ho lze nabízet za rouzmnou cenu, viz. Ibiza FR.
Jenze zadna soucasna 1,8 turbo 110kw neni .... (to ze to jeste davaj do stary Koktavky a do buhviceho z minulyho stoleti nic neznamena)Tohle bude novej 1,8 TFSI ... :)
Ano. Spatny neni, zvlast do takhle maleho auta. A levny by opravdu take mel byt. Proto rikam, ze 1.4TSI by sice byla prima (je lehci a ma v zakladu vetsi vykon), ale asi by to bylo o dost drazsi. Navic jak rikam - pro spoustu kupcu hothatchu hraje pomerne velkou roli i to, co se da s motorem dodatecne delat. A tahat z 1.8T nejakych 154kW neni problem (a ani t nestoji moc penez) a kdo je priznivcem "brutalu" muze si poridit i 200kW. To uz by z 1.4TSI asi slo jen za cenu nitra.
Osobně bych v Polu GTI viděl atm. motor někde s objemem 1.8 l, max. otáčkami někde okolo 7000 a výkonem okolo 150 k
Jenze tim by se z toho stalo neco na zpusob CTR - tedy auto vyhradne na sportovni vyziti s podstatne mensim trhem. Podle me VW proste vi, ze PoloGTI si koupi treba nemecky duchodce, ktery chce jezdit s babickou na vejlety a obcas si zablbnout - zavzpominat na mladi.
Určitě to není špatný motor, ale na 1,4 TSI je zase vidět vývoj. Nechová se jako turbo, což je pro hot hatch jistě lepší, váží jako atm. 1,6 a 125kW autu velikosti pola musí stačit, já mám spíše obavu, aby motor nebyl rychlejší podvozku, což byl celkem obvyklý problém většiny VW ostrých verzí. Ani si nemyslím, že by VW v ceně nějak zohlednilo fakt, že 1,8T je už "zaplacený". Jen ať tam pěkně dají TSI.
s 1.4TT by to bylo delo,lehky a vykony, jinak vzhled nic moc ale jezdilo by to :)
Podobnost s golfem GTI je záměr, i když z pohledu kupce golfu ne moc šťastný. Tak jak se auta postupem času zvětšují a dostávají silnější motory,se kategorie pravých hot hatchů posunula z "golf" segmentu o segment níž. Současný Golf GTI už je spíše představitelem kategorie "GT za slušné peníze" než hot hatch. Tím by mělo být Polo, podobně jako Fiesta u fordu. Vzhledem k tomu, jak na to VW ale jde, bych se docela bál, že Polo nebude ten správný hardcore hatch, ale bude naladěn kompromisně jako Golf GTI. U něj je to správná volba u pola by to byla chyba. Pokud jde o motor, 1,4 TSI by byl vhodnější než 110kW 1,8T, který je těžší a chová se jako klasické turbo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.