Twl to je k smíchu, bmw i3 nejhusnejsi auto na celém širém světě má reklamu kde závodí proti V8 muscle car. Jako jestli jste debilní tak i3 budete milovat pokud to máte v hlavě ok tak nebudete chápat....
Uplne zbytocna reklama.Ten kto chce Dodge nebude rozmyslat nad bavorakom a opacne.A je uplne jedno ci to je chlap alebo zena.(myslene u tychto konkretn.aut)
Respektive ten, co chce Dodge, možná nad tím Bavorákem uvažovat bude, ale nad normálním Bavorákem :-) Třeba 850i
Jen hlupáci a slepice mají potřebu na semaforech závodit. Co víc k tomu dodat? Občas jsou reklamy pěkné, ale většinou obrážejí duševní podúroveň pracovníků marketingového oddělení. Viz Hund Ei.
Vy jste hlupák. Rozjedy z křižovatek maji byt svizne aby mohlo projet co nevic aut, a tim pádem plynulejší doprava mensi kolony. Nejlepsi je pitomec jako vy co svetla projizdi dvackou a jeste nu trvá deset vteřin zareagovat. Vašim stylem projede pet aut, mym stylem kdy se snažím co nejrychleji o neco vic. Kdyby to lidi dělali radne místo pet projede dvacet
Nauč se chápat psaný text. Je totož rozdíl mezi svižným rozjezdem a vzájemným hecováním dvou polomozků, kteří stojí na červenou a na oranžovou začnou pálit gumy. Taky si nezapomeň vzít prášky nebo nezapomeň dochodit školu, protože duševně zdravý a dospělý člověk nikomu v diskusích anonymně nenadává. Proč by to asi dělal?
...len aby zufalo brzdili za sto metrov na dalsej, zatial co ten plynule jazdiaci ich v klude dobehne. Zazivam takych denno denne > na zltu (este nie je ani zelena) to odpali tak, ze malom prejde chodcov v protilahlom rohu, potom zufalec pridava a kluckuje, len aby to pred niekym hodil tesne predneho a zadupol pretoze ma zas a len cervenu. Potom ho v klude dobehnem, stojime vedla seba a cumim nanho ako na kkta. A takto sa to opakuje dokolecka az kym mu to na nejakej stvrtej-piatej (tesne) nevyjde, ale zasa na dalsej odbocuje dolava a zasa a len dava prednost. Kolko minut ste tymto sposobom usetrili pri priemernej mestskej jazde, ktora je dlha par km?
Pan asi taky neni inteligentní. Rozjezd a par desítek metru pred dalsimi světly plachtím. Za další pro vetsi vydrz brzd je lepsi krátce a intenzivně brzdit nez šmirglovat destičky o kotouč.
pan je snad dostatocne inteligentny na to, aby pochopil ze ci na jednu zelenu prejde 12 alebo 13 aut je uplne jedno. Dalej, v tom meste sa akosi predpokladaju aj ine dopravne prostriedky (chodte von a uvidite). No a nakoniec, ak sa budem rozbiehat stylom ze posadka bude pri kazdej akceleracii projektovana do 2D na zadne sklo, asi to nebude ani velmi prijemne. Naspat k mojej otazke: kolko casu usetrite na par km v meste? O extremne pomalych rozjazdoch sa nebavim. No a co je lepsie pre pneu, pre brzdy a vobec pre spotrebu energie (ci uz palivo alebo elektrina), na to staci zasa a len ucivo hocakej strednej skoly. Napoveda: na druhu.
Ja sice nemam střední ale rozjezdy z křižovatek mam svizne a dosahuji i papírových spotřeb. A rozjezd z nuly podle chytrejch hlav je lepsi sviznejsi setri se palivo a vse ostatní. Uz se mi i na dálku místo 13 14 a i 18 litru nafty na sto povedlo neco kolem 11.
Tak skuste tu strednu skolu a uvidite ze pojdete aj za 10.
Ako dlho ti vydrzia kotuce a dosticky? Pretoze ja brzdim presne opacne ako ty a na Mazde s automatom som predne dosticky menil, preventivne, po 90-tisic km.
na nasej felde 300.000 km su povodne kotuce. Napoveda: motor ma na lahkom aute slusny brzdiaci moment.
No jo, ale rozjezdy na semaforu rychlostí slimáka by nasrali nejednoho. Typycky debil v KodiaQu se rozjíždí tak, jako by vezl 40 tun hnoje a zatáčí tak jakoby vezl nadměr.
jasne ze bezdovodne by zdrzovat nik nemal, ostatne je to aj v zakone ze vodic nema jazdit bezdovodne pomaly a zdrzovat. Ale zase robit si z tych kratkych usekov medzi krizovatkami (kde sa navse odbocuje, vyhyba a kluckuje) v meste preteky na stvrt mile, to je skor na nahananie pablbeho ega. Okrem toho, takato jazda znamena zbytocne vyssie opotrebenie auta a s 'eko' nema naozaj nic. Dolezita je skor plynulost a predvidavost. Jednym z klasikych zlozvykov a ukazkou nepredvidavosti je zipovanie pred zuzenim. Nejde o to, ze by jeden vodic nepustil druheho, ale ked su natlaceni meter za sebou, takyto manever zaberie ovela viac casu. Uz len kvoli tomu, ze ten, kto sa zaraduje si nie isty ako to dopadne a ci ho ten druhy pusti. Plynula jazda je prijemnejsia, setrnejsia, menej zatazuje prostredie a hlavne: nie je pomalsia.
Jůůů, moderní auto je ve zrychlení z 0-60 rychlejší, než hodně staré auto, tomu říkám marketing, bravo BMW, jdu si koupit alespoň tři!
Podle mě super, taková Hnujda by mu neujela s jediným svým modelem, který u nás prodává :-D ... Což se vlastně protiřečí s jejich sloganem, ujedu všem :D
Boooha, tak zaprvé ikdyby předjela cokoliv na světě nikdy nebude mít to charizma a styl, prostě to bude angličák k scmíchu, o zvuju nemluvě, účinnost el.motoru proti spalováku je známá, nuda. Za druhé nikdy to nezmění, že ta amerika je sexy a má koule vypadá skvěle kdežto to prdi auto vypadá jak ořezávátko na tužky a bude v tom jezdit max. sekretářka nebo zelný mačoň. A za další už neukázali , že ikdyž ta amerika žere i trávu kolem silnice dojede na plný kotel mnohem dál, než ten vysavač, kterému dojdou baterky na dalších amplech a pak půl dne nabijí. Možná je to zpátečnický pohled, ale pořádný spalovací motor s manuální převodovkou a pohonem na zadní, bude pro motoristu vždy víc, než sebe výkonnější a ekologičtější sekačky na trávu.
Nedojede mnohem dál, dojezd takové ameriky není víc jak 250 km.... Trávu kolem cesty žerou některé novodobé auta v evropě, tohle chčije benzín z výfuku. 30 litrů na sto je normálka....A čím vlastně jezdíš ty, když se tady vysmíváš malému strouhátku na tužky a velebíš americké kulky?
Jaká auta myslíš? Ferrari nebo nějaké podobné auto které na euronormy zvysoka kašle a fungovat má stejně jako ten Charger? A není to nakonec dobře že na ty směšné normy kašlou? Raději bych živil 12tiválec co jede za 13 než nějaký oturbený pseudomotor který při stejné dynamice bude žrát 12...Mimochodem, když se člověk sveze se starým BMW s třílitrem, nikdy už si nemůže myslet že 1.X Turbo je dobrý motor. Je to jen divadlo pro EU..
Myslím onen Dodge z reklamy. Nemluvím obecně o Amerikách. Ten Dodge z reklamy nebude mít větší dojezd jak ta elektrika, protože žere min. 25 litrů.Živit 12ti válec není jen o spotřebě.
No... ked idem vykopat zahon na ruze, staci mi ryl.Ked idem vykopat zaklad domu, vezmem si poriadny cakan...A tak dalej.Takze ak potrebujem jazdit po meste a v okoli, vyberiem si auto na to urcene. A nepojdem s nim na okruh.
Ses díval na Topgear, kde ten mustang měl dojezd 250km že ? :-O
Ne, dlouho jsem vlastnil starou Corvettu z roku 1969 s motorem 5,7L a vím kolik žrala. Stejně ten Dodge z reklamy měl jako nový spotřebu 18 litrů dle výrobce.
Pro motoristu ano, pro pipku co umí sotva kroutit s čurákem, natož pak s šaltrem a která při tankování pokydá půl auta benzínem, tak pro takovou holt dává větší smysl elektro auto, které se večer zapojuje do elektřiny podobným způsobem, jako její oblíbený vibrouš.
Ať ta baterka zkusí drag proti hellcatu nebo demonu a ne veteránovi.3-[
V akceleracii bude mat vzdy navrch elektromotor. To je dovod, preco je Tesla, rodinny sedan, v tomto parametri na urovni ultra-exotickych hypersportov a to napriek tomu, ze ju znevyhodnuje hmotnost. Pretoze spalovaci motor z principu nemoze vyvinut maximalny krutiaci moment okamzite.Na rozdiel od elektromotra, ktory z principu nepotrebuje prevodovku a vsetky Nm su k dispozicii od 0 rpm.https://www.youtube.com/watch...
Nicméně technicky zdatnější vědí, že autem při rozjezdu nehýbe moment motoru ale moment na kolech. A ten mají spalováky v případě potřeby taky plný už od nuly.
Wow... Aka sila udeluje auto hybnost? Sny lesnych vil utkane z mesacneho svitu?
Však má pravdu... o tom jak se auto rozjede nerozhoduje moment motoru, ale moment na kolech. Ten samozřejmě vychází z motoru, ale ovlivňuje ho zpřevodování. Proto nafta, ikdyž má papírově mnohem víc krouťáku jak benzín, tak kvůli nižším otáčkám nafty musí mít těžší převod (aby dosáhla stejné rychlosti), a tak má na kolech ve výsledku podobný krouťák, jako ten benzín a sviští to podobně (rozdíly jsou pak dány průběhem krouťáku, což je také důležitý parametr).A i spalováky táhnou od nulové rychlosti, a to díky spojce. Jinak že rodinný sedan v podobě Tesly táhne jako hypersporty je sice fajn, ale na druhou stranu má tenhle sedan přes 700 koní, na to je potřeba myslet, není to jen o tom že tam prdnu elektromotor a pojede to jako hypersport.
Rozhoduje mnozstvo prace podane za jednotku casu. Motor, ktory odvedie vacsie mnozstvo prace za kratsi cas, vitazi.
To jsi nám napsal vzorec pro výpočet výkonu :) protože výkon = práce / čas. A že výkonější motor rozjede auto lépe, to asi ví každý :) každopádně další vzorec pro výpočet toho stejného výkonu je otáčky * krouťák (ten vzorec obsahuje ještě nějaké konstanty, ale pro názornost to stačí takhle), a o tom byl právě můj příspěvek výše.Jenže spalovák (a ani elektromotor, ten sice táhne od nuly, ale ve vyšších otáčkách mu může krouťák klesat) nepodává stejný krouťák v celém spektru použitelných otáček, proto je jeho průběh pro dynamiku auta důležitý a proto hodnota maximálního výkonu motoru nestačí k přestavě, jak bude auto zrychlovat.
...tak este raz. Mnozstvo prace, dodane za isty cas. Nic menej a nic viac.Ak mate nieco ine, potom odporucam Nobelovu cenu, pretoze Ste prave vynasli novu fyziku.
...a ti, ktori maju za sebou aspon stredoskolsku fyziku vedia, ze na to, aby auto poletelo dopredu, musi motor vykonat nejaku PRACU a musi ju vykonat za nejaky CAS. Zvysok snad rozvadzat nemusim.
Ono bude stačit ať to zkusí na dalším semaforu :-D
Řekl bych, že na plnou nádrž nebude mít ten starý Dodge větší dojezd jak baterka :-)
Zkušenost mám s Corvetou 69 rok. Klidná jízda 25 litrů. svižná projížďka 30-35 litrů.
Já zase slyšel že minulá generace Mustangu dovezená s V8 uměla brumlat dálnici do 10ti litrů.
Dle výrobce má auto v článku kombinovanou spotřebu 18 litrů. Jako nové, před 48 lety.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.