Policisté v Michiganu dostanou nabušené káry

Představte si, že jedete po dálnici a překročíte rychlost. V tom vás uvidí místní sheriff a začne vás pronásledovat. Podíváte se do zpětného zrcátka a za vámi se drží Felicia combi? Kdepak, toto se vám v americkém Michiganu určitě nestane.
Policisté v Michiganu dostanou nabušené káry

Čeští policisté mohou svým americkým kolegům pouze závidět. Státní policie ve státě Michigan bude kompletně vybavena novými a nabušenými vozy Dodge. Půjde o model Magnum a Charger. Pod kapotou bude burácet špičkový osmiválec 5,7 HEMI, který dává výkon 253 kW (345 k) a Dodge s ním dosáhne maximální rychlosti 232 km/h. Všechny vozy prošly pochopitelně speciální policejní úpravou, aby nebyl problém s převozem podezřelých na zadních sedadlech. Navíc zadní sedadla jsou ze speciálního materiálu, aby se dobře udržovaly a čistily.

Myslíte si, že se i naše policie jednou dočká plošného nasazení podobných vozů. A zaslouží si je vůbec?

Klepněte pro větší obrázek
Policejní vozy Dodge Magnum a Charger

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků