Policie: změříme vám zatmavení oken. A bez pokuty.

Martin  |  14. 03. 2012 06:33

dotaz na redakci: tak ve ctvrtek nebo v nedelu?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  14. 03. 2012 07:44

ve čtvrtek taky, ale bude to s pokutou

Odpovědět  |   | 

Neděle!! Pardon. Opraveno.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  14. 03. 2012 08:57

Co ten papírovej sáček na tý fotce

Odpovědět  |   | 
M!  |  14. 03. 2012 10:53

jj super akce přijeďte! Změříme zdarma a kdo nevyhoví tak při odjezdu za rohem dostane další měření už s pokutou.. výhodné!

Odpovědět  |   | 
marepa  |  15. 03. 2012 01:49

jj..to mne taky napadlo .. nevyhovujici auta si zapiseme a pristi vikend se na ne podivame v okoli bydliste jejich panicka :)

Odpovědět  |   | 
karel  |  14. 03. 2012 15:32

Jen dotaz : budou se řidičům měřit i skla v protislunečných brýlích? Protože když mám čirá skla u auta a na nose brýle " brýle na sváření " je to stejně nebezpečné.....

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  14. 03. 2012 15:51

Brýle nevadí, ty nijak nebrání radarům ve focení řidiče ani kontrolám telefonování za jízdy

Odpovědět  |   | 
coolio  |  14. 03. 2012 16:07

Dávat pokuty za zatmavení skel je další buzerace od PČR.

Jak sám autor článku zmiňuje, zatmavená skla mohou v extrémním případě způsobit nehodu. Jasně, v noci se docela špatně couvá podle zrcátek. Ale to je tam asi jediné negativum.

Proč nesmyslně kasírovat řidiče, kteří nechtějí aby do nich z boku pralo ranní nepříjemné slunce, nechtějí se v létě uvařit v autě, nechtějí aby viděl do interiéru zloděj, vybírající si svoji kořist, nechtějí aby jim boční sklo pořezalo obličej v případě nehody...

A to že není na řidiče vidět je chabá výmluva...vždyť v noci do obličeje nevidíte žádnému řidiči....

Odpovědět  |   | 
:D  |  14. 03. 2012 21:53

A co takhle argument, že řidiči přes tvá okna nevidí ostatní auta. Nebo to, že nelze vidět, kdo v automobilu jede apod. Je to tak skoro všude v EU, tak se vyplakej a překousni to.

Odpovědět  |   | 
JayDee  |  14. 03. 2012 23:18

a jak vidíte v noci kdo v autě jede? jediná argumentace je že člověk nemusí vidět dobře ven..všechno ostatní jsou jen zbytečný výmysly,sice taky uznávám že je lepší když je na řidiče vidět,ale to by se v zimě mohlo jezdit leda tak od 8mi do čtyř..

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  15. 03. 2012 08:38

neříkej to nahlas nebo za chvíli budeme povinně v noci jezdit s rozsvíceným vnitřkem

Odpovědět  |   | 
coolio  |  15. 03. 2012 08:45

přes kamión, dodávky taky nevidíte ostatní auta....navíc týká se to jenom skel ve předu...na sklech u zadních sedadel můžete mít klidně nalepenou neprůhlednou fólii a to je povoleno....stejně tak by mělo být zakázáno řídit v tmavých brýlích...

prostě je to jenom buzerace PČR, která se řídí zákonem, který je s principu špatný!

Odpovědět  |   | 
zdenék  |  16. 03. 2012 10:43

Tmavé brýle si snad při stmívání sundáš, ne? S malou nadsázkou - pokud by takových idiotů, co to neudělají, bylo víc ( a při "inteligenci" některých diskutérů bych se moc nedivil, že je tomu tak), tak potom by opravdu takový zákaz musel být vydán. Nebo mnohem levnější a rychlejší varianta - takovým exotům vůbec neumožnit sedat za volant.

Odpovědět  |   | 
joe  |  15. 03. 2012 11:48

Kdyz nevidim pri poskakovani po meste pres zadni okno auta prede mnou na zbytek kolony, taky me to stve. Clovek si musi nechat vetsi mezeru, bay se nepodival tomu pred sebou propadne do kufru az mu to zaslapne.
Ale zase ne druhou stranu mimo mesto je zatmavene zadni sklo vyborna vec na "lepice" na kufr, HIDare a ty co si neumi vymenit zarovku nebo seridit svetla.

Odpovědět  |   | 
miki  |  15. 03. 2012 23:44

přesně tak, představ si situaci, kdy řidič na křižovatce vidí jiný auto a jeho řidič nejede, protože třeba zrovna musí telefonovat nebo se zrovna věnuje jiný bohulibý činnosti . Když ho vidím tak jedu, pokud ho nevidím, tak mohu jen odhadnout co se v tom autě děje - rozjedu se a ten druhej taky a pokud je zrovna na hlavní tak jsem viník dopravní nehody, pač tam chyběl oční kontakt, analogie chodec na přechodu .... ?

Odpovědět  |   | 
Lakatoš  |  14. 03. 2012 22:38

Za nějakej ten čas nám bude policie měřit aj hen ten šulín!

Odpovědět  |   | 
zdenék  |  15. 03. 2012 10:39

Jeden větší nesmysl než druhý, argumentace hodná skutečných pitomců! Neuvěřitelné, kdo všechno může "udělat" řidičák...

Odpovědět  |   | 
joe  |  15. 03. 2012 11:42

Stavim se tam, zajimalo by me jake zatmaveni jim to nameri na origo sklech z vyroby
Uz jsem tady kdesi cetl jak to merilo na origo celnim skle tak blbe, ze to "nevyhovovalo".
Sranda musi byt

Odpovědět  |   | 
zdenék  |  15. 03. 2012 14:45

Tak to jsi mohl tak maximálně "kdesi" číst, nemůžeš přeci věřit každé pitomosti jen proto, že ti zrovna vyhovuje. Copak nevíš, jakých stupidností a blábolů jsou zde někteří schopni?

Odpovědět  |   | 
miki  |  15. 03. 2012 23:52

mimochodem, ty přístroje na měření zatmavení ještě nejsou všude, takže prozatím ještě pořád platí, že zatmavení respektive propustnost obou předních bočních (espace apod. obou čtyřech ) musí být 70% a čelního 75 %, kdy obecně platí, že pokud řidiče přes částečně stažené boční okénko nevidím, toto je "zjevně zatmavené" což na pokutu popř. správní řízení stačí. U ostatních oken zákon zatmavení nestanovuje.

Odpovědět  |   | 
zdenék  |  16. 03. 2012 10:25

Naprosto přesně napsané. Nechápu argumenty typu ...vzadu vozím děti a svítí na ně slunko..., ...sluneční brýle jsou taky tmavé..., ...v noci taky není do auta vidět..., a další podobné stupidity. Tito "řidiči" (v naprosté většině nemyslící lemplové nebo rádoby tuneři) nejsou naprosto schopni pochopit o co jde a že toto nařízení je prakticky nijak neomezuje v tónování i předních skel, pouze vyžaduje větší průhlednost. Samozřejmě, když si tam někdo nalepí dvacítky fólie, díky kterým není večer schopen ani zacouvat mezi auta, ten to obhajovat jinak než idiotsky ani nemůže..

Odpovědět  |   | 
honza  |  19. 03. 2012 13:33

Ahoj,byl jsem měřit a neprošel.Mám všechny certifikáty a vše možné i nemožné.Dá se říci,že se všemi argumenty se dá skoro souhlasit,ale hlava mi nebere,že folie mám na voze 5let a tudíž jsem byl s nimi dvakrát na STK a bylo bez závad.Ten zákon přece platí už dlouho! proč neměli měřáky už dříve?Myslím,že to měli dat vědět,a lidi by si to na další STK odlepili a nebo by neprošli.Ono je ale asi lepší vybírat pokuty.......

Odpovědět  |   | 
roman  |  09. 10. 2012 09:19

nechapu tento ukurveny zakon!!!!tato spicena republika jenom z lidi taha penize a nervy k tomu!!asi ti buzeranti ve vlade maji malo!!!!ukurvenci ukurveni....lidi prober te se.....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A